Mihin asioihin teillä menee kumppanissanne/meni ex-kumppaneissanne hermo?

Vierailija

Saa mainita ex-kumppaneitakin.

Voisin mainita tähän exäni. Olimme yhdessä vuoden kun olin 17-18-vuotias.

Asuin exän luona silloin kun oli lyhyt matka silloiseen kouluuni. Ei ikinä korjannut roskiaan, ei ikinä tiskannut. Poltti pilveä ja väitti sitä tupakaksi, luuli että olin niin tyhmä että olisin uskonut. Soitti epävireisesti kitaraa ja kun sanoin että se ärsyttää, hän haukkui minut läskiksi horoksi.

Kommentit (4)

Vierailija

Nykyisessä ei ärsytä kuin kynsien syöminen. Olen ostanut kynneliäkin aikuiselle miehelle... Exästä olisi pitkä lista, en jaksa vuodattaa, sanotaan nyt pahimpana valehtelu ihan kaikesta, niin pienistä kuin suuristakin asioista.

Vierailija

"Saa mainita ex-kumppaneitakin. Voisin mainita tähän exäni. Olimme yhdessä vuoden kun olin 17-18-vuotias. Asuin exän luona silloin kun oli lyhyt matka silloiseen kouluuni. Ei ikinä korjannut roskiaan, ei ikinä tiskannut. Poltti pilveä ja väitti sitä tupakaksi, luuli että olin niin tyhmä että olisin uskonut. Soitti epävireisesti kitaraa ja kun sanoin että se ärsyttää, hän haukkui minut läskiksi horoksi."- olipa hyvä, että aloitit kertomalla, että minkä ikäisiä olitte, mutta silti ihmettelen, että miten jaksoit tuollaista vuoden? Kokemasi jälkeen kestää varmaan vähän paremmin pieniä puutteita mahd. uudessa kumppanissa. Sori, mutta meni vähän ohi aiheen..

Vierailija

Maiskutus syödessä taisi olla pahin exässä. Myös jaaritteleva puhetyyli ja ns hitaalla käyminen olivat rasittavia ominaisuuksia.

Vierailija

Kiukutteli kuin pikkulapsi jos kaikki ei mennyt hänen tahtonsa mukaan. Huusi jopa pikkulapsille jos nämä eivät ehtineet lukea hänen mieltään tarpeeksi nopeasti. Rasittava pedantti ja pelle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat