Kannattaako miehen halata vai kätellä uutta naistatuttavuuttaan?
Kättely tuntuu hirveen muodolliselle kun taas halaus ehkä hiukan liian läheistä
Kommentit (21)
Kätellä. Miksi pitäisi halata tuiki tuntematonta? Ehkä korkeintaan jos oma perheenjäsen esittelisi uuden puolisonsa ensimmäistä kertaa saattaisin halata.
Jos on treffit, niin halaus. Siinä pääsee vähän tuntemaan rintojen kokoa ja asentoa.
Kompromissi avokädellä persiille. Ei kovaa tietenkään. Kuten kätellessä ystävällisen päättäväisesti. Lopussa pieni puristus.
Ei kumpaakaan, moikkaaminen riittää 😃
Vierailija kirjoitti:
Jos on treffit, niin halaus. Siinä pääsee vähän tuntemaan rintojen kokoa ja asentoa.
Itse halaan kädet alhaalla niin voi tunnustella pepun ja samalla tuntee daisarien tilan.
Halaus ja pepun puristus jos kyseessä treffinainen
Missään nimessä ei halailla ketään tuntematonta, haloo
Itse pidän halaamisesta. Siitä tiedän heti minkälainen mies on. Jotkut on loistavia halaajia, halaamisesta tulee heti lämmin ja arvostettu olo. Ei kourimista, ei läpyttelyä, ei perseen puristelua!
Vierailija kirjoitti:
Ja toisia treffejä ei tule.
Jos kyseessä treffit, niin aina on halattu.
No sehän riippuu ihan miehestä. Eli onko adonis vai joku peräkammarin löysä poika.
Vierailija kirjoitti:
Kätellä
Siis puristella?
Bise eli ranskalainen poskisuudelma on sopiva. Tietenkin pitää tietää miten se oikeasti tehdään, mistään oikeasta suudelmasta ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Bise eli ranskalainen poskisuudelma on sopiva. Tietenkin pitää tietää miten se oikeasti tehdään, mistään oikeasta suudelmasta ei ole kyse.
En kyllä pimppiä heti nuolisi kun ei tiedä milloin käynyt pesulla.
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä ei halailla ketään tuntematonta, haloo
On ok halata, jos on tuttu treffikumppani. Sokkitreffeillä ei kannata. Halaaminen on ihan normaali tapa tervehtiä, jos osaa halata.
Tapana on pussata noin heti t. Nainen
Ei ainakaan halata. Itse en tykkaa halata edes kavereitani tai sukulaisia, ja jos joku satunnainen mies pakkautuisi halailemaan, saisi akkilahdot.