Amanda Harkimo harrasti seksiä Ruotsin Paratiisihotellissa
Eilisessä jaksossa Amanda harrasti seksiä kanssakilpailijan kanssa. Peitot oli kyllä ainakin osittain päällä mutta ei jäänyt kellekään epäselväksi aktin laatu. "Nyt nuorin jonka kanssa olen harrastanut seksiä on '92", sanoi Amanda aktin lopuksi.
Kommentit (101)
Mitähän hänen äitinsä asiasta tuumaa? Onko missään haastateltu?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän hänen äitinsä asiasta tuumaa? Onko missään haastateltu?
Olisi kiva kuulla myös Hjalliksen mielipide asiaan.
Kerratkaa vielä: Hjallis tämän Amandan setä. Isä siis Hjalliksen veli ja äiti joku ulkosuomalainen??? Vai miten?
No tykkäshän ama benkustaki bb talossa, vaikka se vasta imelä jätkä oli. Ama kertoi kans bb talossa että se on pannu kahden mustan miehen kaa yhtä aikaa
En usko, siis seksiä, eikä!!! Ja paratiisihotellissa, mä repeen ja vielä Ruotsin. En kestä, tarviinko terapiaa? En vaan kestä.
Luulin tätä neitosta suht järkeväksi. (En pidä tv-naivia miehiä yhtään sen järkevimpinä)
Kyllähän tuo Amanda aika antelias on
Vierailija kirjoitti:
En usko, siis seksiä, eikä!!! Ja paratiisihotellissa, mä repeen ja vielä Ruotsin. En kestä, tarviinko terapiaa? En vaan kestä.
Tuohon mukahauskuuteesi tarvitsisit kyllä jotain ammattiapua.
Jo ensivaikutelma oli negatiivinen (BB-2011)
Se oli nolouden huippu jo silloin: välillä kyhnytti villatakki-Benin kanssa ja välillä nyyhki poikaystävä Junon perään. Kyllä se jo silloin tuli selväksi mikä se ämmä on.
Jaha, on taas IS käynyt täällä hakemassa uutisia aloituksen sitaatteineen kaikkineen.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1445919141383.html
http://www.online-instagram.com/user/djamandaharkimo/179701293/96661216…
pitäisi olla varmaan fuck me I wan't to be famous
Kaikki mykistyivät tämän suuren uutisen edessä
Luulen, että hänen äitinsä on suomalainen. Luulen, että on entinen rinnakkaisluokkalaiseni. Ainakin tyttönimi.oli sama ja aika saman näköinen.
Ysrävällinen, sujuvasanainen, ujon oloinen vaikkei oikein ollut, aloitti perhekuviot varhain. En takaa, että on siis tuo.
Mulla taas on sellaista tietoa että tämän seksihirmun äiti olisi jostain eksoottisemmasta paikasta lähtöisin. Se selittäisi tämän Amandan ulkonäön.
Johanna Harkimo on äiti
isä on roy Harkimo
isoisä Osmo Harkimo, joka nai rikkaan Hackman suvusta vaimon.
Tosin Amandalle ei ole rahoja annettu. Isällä on monen monta lasta
Onkohan tuo mies valehdellut ikänsä. Mieheni on 43 eikä lähellekään noin vanhan näköinen.
Jos tuo Johanna on se, jonka tiesin, niin on suomalainen. Tietääkö joku tyttönimeä?
Miksei suostunut harrastamaan bb:ssä sexiä vaikka B halusi sitä kovasti.
Näin. Minullekin tuli aikoinaan käsitys, että harvinaisen jalat maassa-tyyppi tositv-kilpailijaksi eikä mikään prinsessa-tyrkky. Sellainen vahvan, hyväitsetuntoisen ja feministisen oloinen.
Mutta valitettavasti tuo käsitys on alkanut viime aikoina osoittautua vääräksi.:(