Amanda Harkimo harrasti seksiä Ruotsin Paratiisihotellissa
Eilisessä jaksossa Amanda harrasti seksiä kanssakilpailijan kanssa. Peitot oli kyllä ainakin osittain päällä mutta ei jäänyt kellekään epäselväksi aktin laatu. "Nyt nuorin jonka kanssa olen harrastanut seksiä on '92", sanoi Amanda aktin lopuksi.
Kommentit (101)
Mitäs tässä nyt, Sieltä samasta ohjelmasta Ruosin Sofiakin ponnisti prinsin puolisoksi. Oli vielä nää käärmekuvat ja muut. Että ehkä ihan tavoitteelista voi olla toi Amandan toiminta. Ja samalla noloa.
NÄKYYKÖ TOI TEKSITETTYNÄ JOSTAIN EI SAA MITÄÄ SELVÄÄ PUHEESTA???
Vierailija kirjoitti:
Voi helvata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitää vielä treenata ruotsia; luin siinä lopussa (oli tekstitys), että sano Mos on nyt nuorin, jonka kanssa on ollut ja on ollut 92:n kanssa. Ihmettelin hiukan, että kuinka kehtaa kertoa tollasta. Mutta eipä sit näköjään.
Heh :D Vähän vielä treeniä niin hyvä tulee!
Mitenhän se nyt onkaan. Jos ama aloitti seksielämän vaikka 14-vuotiaana, niin oliko silloinkin vain vähintään 23v kanssa..?
Vierailija kirjoitti:
Näkyy tekstitettynä vain ruotsiksi. Kuten ekalla sivulla kerrotaan, niin:
Tekstit saa painamalla ruudussa oikealla olevaa laatikkoa jossa menee vaakasuoria viivoja. (Laatikon saa esille viemällä hiiren ruudun päälle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitää vielä treenata ruotsia; luin siinä lopussa (oli tekstitys), että sano Mos on nyt nuorin, jonka kanssa on ollut ja on ollut 92:n kanssa. Ihmettelin hiukan, että kuinka kehtaa kertoa tollasta. Mutta eipä sit näköjään.
Heh :D Vähän vielä treeniä niin hyvä tulee!
Mitenhän se nyt onkaan. Jos ama aloitti seksielämän vaikka 14-vuotiaana, niin oliko silloinkin vain vähintään 23v kanssa..?
Eiköhän se Amanda kuitenkin tarkoittanut, että ne aiemmat panot ovat tällä hetkellä vanhempia kuin vuonna -92 syntynyt Mos.
Huh mikä huoruli on amastakin tullut.. Käyttikö edes ehkäisyä
Joku neverhöörd nobody harrasti seksiä, okei. Mitä se kertoo ihmisestä joka seuraa tälläistä paskaa.
Menikö toi maksulliseksi vai näkyykö jostain vielä???
Nykyään tuo ei ole mitään jos tositeeveetähti harrastaa seksiä.
Anaaliseksiä sen pitää olla jos haluaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä miksi Amanda pani sen näköistä jätkää. En uskonut että hän oli tosissaan, kun sanoi että panisi mieluiten Mosia.
Koska
huono kasvatus
huoramainen luonne
tyrkky-pyrkyri.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että te uusavuttomat ette kykene lukemaan viestejä jotka ovat omaa viestiänne muutaman viestin yläpuolella? Siinä on toistamiseen selitetty mistä tuo ohjelma näkyy ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että te uusavuttomat ette kykene lukemaan viestejä jotka ovat omaa viestiänne muutaman viestin yläpuolella? Siinä on toistamiseen selitetty mistä tuo ohjelma näkyy ja miten.
Ko viestissä puhutaan tekstityksestä. Mulla ei lähde videot käyntiin enää ollenkaan vaan tulee joku maksumääräys
Miettikää ihan pieni hetki, että haukkuisitteko näin, jos tuon olisi tehnyt vaikkapa joku suomihunks-äijä. Esim silloin kun hengenpelastajissa se janita tms vietti yönsä sen limahunkin kanssa. Kuka moitti limamiestä? Ei kyllä kaikki tuomitsevat katseet kääntyivät tähän janitaan. Asenteet ovat iskostuneet syvälle.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää ihan pieni hetki, että haukkuisitteko näin, jos tuon olisi tehnyt vaikkapa joku suomihunks-äijä. Esim silloin kun hengenpelastajissa se janita tms vietti yönsä sen limahunkin kanssa. Kuka moitti limamiestä? Ei kyllä kaikki tuomitsevat katseet kääntyivät tähän janitaan. Asenteet ovat iskostuneet syvälle.
Asenteet ovat iskostuneet, ja niin kuuluukin olla. Mies ei ole yhtä kuin nainen, vaikka moni nainen haluaakin joka osa-alueella näin olevan. Suomihunks-äijää pidettäisiin vastaavassa tilanteessa pelurina, jota toivottavasti ei monikaan itseään arvostava nainen ihailisi. Ehkä moittisi mielessään tai jotain.
Miksi siis nyt moni nainen haluaa muuttaa "asenteita", ja pitää jotenkin hienona suorituksena naiselta, kun hän jakaa itseään helpolla tuntemattomille (jopa tv:ssä)?
Onko se joku nykynaisen tasa-arvon ja elämänlaadun mitta, että paneskelee mahdollisimman monen kanssa?
kuka nainen (tai mies) haluaa muuttaa asenteita niin että lutkailu olisi cool. Poittina on että mies-lutkailu on ihan yhtä idioottia, mutta miehelle annetaan synninpäästö koska "hän on vaan mies".
Luusereita koko realitysakki
m38
Mulla tässä on kyse ainakin siitä et oon pitänyt Amandaa jotenkin fiksun oloisena. No en pidä enää. Mielestäni ei ole fiksua mennä panemaan televisioon jonkun vieraan ihmisen kanssa. Itseäni ainakin hävettäisi ja tuskin esim mun mies olisi ottanut mua vaimokseen jos olisin sen tehnyt. Ja myös toisinpäin, tuskin oisin mennyt naimisiin mun miehen kanssa jos hän olisi niin tehnyt. Tietyiltä julkisuuden tyrkyiltä osaa odottaa tollasta eikä se kauheesti hetkauta mutta Amandasta jäänyt erilainen kuva.
Ja kyllä, seksi on iloinen ja luonnollinen asia ja on mullakin ollut sinkkuna ollessani yhden yön juttuja jne mutta en mä halua niitä esim äitini tai mummoni tietävän tai lukevan jostain iltasanomien lööpistä joten tv-seksi ei olisi tullut kuuloonkaan. Jotain rotia.
Tuonne ei kannata sellaisten mennä, jotka haluaa olla ns. hyvää vaimo-/miesmateriaalia jatkossa.
Erittäin wt-tyylinen ohjelma, niin tämä Ruotsin kuin Suomen versio.
Jopa Suomen Temptation Island oli todella tyylikäs ohjelma näihin verrattuna!