Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat raskausarvet ja häpeä (kuva)

Vierailija
26.10.2015 |

Koko keskivartaloni on täynnä raskausarpia. Ne ovat mielestäni kamalan näköiset ja niitä on paitsi mahassa, myös kyljissä ja selässä lantiolla asti.

En uskalla olla alasti miehen nähden (tai kenenkään muunkaan, mutta mies nyt tärkein) koska hävettää niin. Pelkään että halut lähtisi, jos näkisi ne. 

Tässä on kuva (se on järkyttävä, varoitus!!) http://s15.postimg.org/pqc8no6vf/image.jpg

Kaikkea olen yrittänyt, mutta ei raskausarpiin taida mikään auttaa?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksin harrastaminen edes mahdollista noin lihavana?

Vierailija
22/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli ap lähettää sulle kuvani, kun on sekä karmeat raskausarvet että paloarvet (jotka edesauttaneet raskausarpien syntyä) Silti mies haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksin harrastaminen edes mahdollista noin lihavana?

Sä olet kyllä melkoinen typerys. En viitsi selittää, idiootti kun idiootti. Säälin sua.

Vierailija
24/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin vähän kiloja pois. Ei arvet ole niin pahat.

Vierailija
25/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii? Ei ne ihmistä huonommaksi tee.

Vierailija
26/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet ei ole pahat mutta tuo keskivartalo kannattaisi varmaan treenata timmimmäksi....Löysä vaalea maha ei ole hot, arvet on täysin sivuseikka.

Vierailija
27/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä maha, sun pitäis laihduttaa ainakin 30 kiloa näyttääksesi normaalilta. Kunnon paskamaha ja ympärillä vaarallista sisäelinrasvaa

Vierailija
28/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viittisit niin kertoisitko sun pituuden ja painon?

Vierailija
29/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas osa ilkeitä. Hyi hävetkää.

Ei arvet sinua huonommaksi tee ja nuo vaalenevat kyllä ajan kanssa. Luota siihen, että miehesi rakastaa sinua ja ymmärtää mistä arvet ovat tulleet eivätkä ne hänen silmissään ole pahat. Jos ei meidänkään mielestä olleet pahat niin miksi miehesi niin ajattelisi ja hän sentään rakastaa sinua?

Vierailija
30/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli ap'n puolesta näitä kommentteja lukiessa. Miten aikuiset ihmiset kehtaatte? Menkää itseenne ja palakaa helvetissä. Eikö kotona opetettu käytöstapoja vai oma huono itsetuntoko teitä vaivaa? Toisten haukkuminen ei tee teitä paremmiksi ihmisiksi. Oksettavaa.

Mutta ap, odotin paljon pahempaa! Noihin arpiin tuskin kiinnittää huomiota ja olen varma, etteivät ne varmasti haittaa miestäsi! Kommenttien perusteella odotin jotain 200 kiloista ryhävalasta, mutta sieltä paljastuikin normaali naisen vartalo. :D Hohhoijaa. Ehkä kommentoijat voivat postata kuvan omista sixpackeistaan?

Vierailija
31/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet on naisen kruunu.. Merkki siitä että olet synnyttänyt ihanan lapsesi ja hän on kaikkein tärkeintä.. Miksi pohdit arpia, ei niillä ole väliä?

Vierailija
32/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa puhua miehellesi noista tunteista :) Nuo arvet ei ole kamalia ja tuskin ne sun miehen rakkauden määrään vaikuttaa. Itsensä hyväksyminen on se avain millä voit nauttia seksistä omana itsenäsi.

Itselläni ylimääräisiä kiloja on kymmeniä ja vanhoja arpia vaikka kuinka, mutta silti seksielämä oman miehen kans on tajunnanräjäyttävää joka kerta molemmille. Keskityn nautintoon ja hellyyteen, enkä siihen miltä näytän, luotan itseeni ja siihen, että mies hullaantuu minusta.

Vierailija
33/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäseksikkäintä on juuri tuo kuvailemasi epävarmuus ja häpeily. Se vie halut.

Nuo arvet eivät todellakaan ole pahat eikä ne varmasti haittaa miestäsi.

M29

Vierailija
34/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli ap'n puolesta näitä kommentteja lukiessa. Miten aikuiset ihmiset kehtaatte? Menkää itseenne ja palakaa helvetissä. Eikö kotona opetettu käytöstapoja vai oma huono itsetuntoko teitä vaivaa? Toisten haukkuminen ei tee teitä paremmiksi ihmisiksi. Oksettavaa.

Mutta ap, odotin paljon pahempaa! Noihin arpiin tuskin kiinnittää huomiota ja olen varma, etteivät ne varmasti haittaa miestäsi! Kommenttien perusteella odotin jotain 200 kiloista ryhävalasta, mutta sieltä paljastuikin normaali naisen vartalo. :D Hohhoijaa. Ehkä kommentoijat voivat postata kuva omista sixpackeistaan?

Harmi että tuo on jonkun mielestä normaali vartalo. Liian lihava minun silmääni, terveys on vaarassa.

Vierailija
35/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole pahat arvet, itselläni on paljon pahemmat, mutta eivät ne minua häiritse. Tietysti olisi nätimpi ilman, mutta en missään vaiheessa ole ajatellut, ettei mieheni minua haluaisi niiden takia, sillä olen saanut ne siksi, että kannoin hänen lapsiaan 9kk/lapsi ja synnytin heidät. Miehenikin sanonut, että kunnioittaa ja arvostaa minua entistä enemmän.

Eiväthän ne hyvältä näytä, mutta minkäs teet, arville ei oikein mitään voi. Joten ainoa tie on hyväksyä ne osaksi itseä ja nähdä niiden kauneus/merkitys lapsen kautta.

Vierailija
36/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ap, odotin paljon pahempaa! Noihin arpiin tuskin kiinnittää huomiota ja olen varma, etteivät ne varmasti haittaa miestäsi! Kommenttien perusteella odotin jotain 200 kiloista ryhävalasta, mutta sieltä paljastuikin normaali naisen vartalo. :D Hohhoijaa. Ehkä kommentoijat voivat postata kuvan omista sixpackeistaan?

No hei, mitä muuta av:lta voi odottaa.

Vierailija
37/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"palakaa helvetissä" :D huu ompas dramaattista. puskeeko vihan liekit korvista?

Vierailija
38/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt :D Raskausarvet ovat ihan normaali juttu, ja en usko miehesi niistä piittaavan sen enempää. Uskon miehesi näkevän asian ja sinut ihan samana kuin ennenkin, ei ne oikeesti ole pahat :) Ja ne myös vaalenevat ajan myötä.

Jos luet näitä vastauksia, niin tahtoisin vain sanoa ilman että oikeasti kuulostan joltain kriipiltä, että kauniit rintsikat, mistä ne on D:? Itselläni on vain jotain melko tylsiä yksivärisiä, mutta ihastuin tuohon valkopohjaisiin mustalla pitsillä oleviin ja tahtoisin itsellenikin D:

Vierailija
39/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme itkua taas. Minullakin on raskausarpia, vaikka olen 163/50 (enkä ole ikinä ollut raskaana) ja rakastan niitä! Näyttelen niitä innoissani aina. :D

Vierailija
40/45 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet vaalenee tuosta vielä, et näytä mitenkään pahalta! Älä lue täältä näitä kaikkia ääliömäisiä kommentteja, anna vähän armoa itsellesi ystävä hyvä! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi