Jos perustaisit kaupungin, sallisitko sinne hesen vai mäkin

Vierailija

Miten on.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En tiiä, en ole ku kerran käynyt ja mäkissä se. Olen kyllä kuullut että tänne päin tulis hese. Pittää vissiin ehkä viiskytvuotispäivänä käydä kokkeileen, tuun sitte kertomaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, en ole ku kerran käynyt ja mäkissä se. Olen kyllä kuullut että tänne päin tulis hese. Pittää vissiin ehkä viiskytvuotispäivänä käydä kokkeileen, tuun sitte kertomaan.

Ok, ota avustaja mukkaan. :)

Vierailija

Kehtaisiko muuten sukulaisille ehdottaa että jos jotaki 50-vuotislahjaa ajattelette sitten nii jos lahjakortin vaikka heseen keräisitte? Mitähän mää voisin ehdottaa ruoaksi ja arvoksi? Syökö siellä vitosella viiden vuoden päästä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaupunkiin tulisi ehdottomasti KFC!

Ja mikäköhän se mahtaa olla?

Kentucky Fried Chicken

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Maistuuko jonkun muun mielestä Hesen kokis oudolta? Ihan kuin he lantraisivat sitä vedellä.

Kun tiivistepussi on loppumaisillaan, alkaa veden osuus olla suurempi ja juoma siis maistuu tosi laimealta. Kannattaa sanoa myyjälle, asia ratkeaa tiivisteen vaihdolla ja juoman pitäisi maistua ihan siltä miltä Coca-Cola sen tarkoittaakin maistuvan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kehtaisiko muuten sukulaisille ehdottaa että jos jotaki 50-vuotislahjaa ajattelette sitten nii jos lahjakortin vaikka heseen keräisitte? Mitähän mää voisin ehdottaa ruoaksi ja arvoksi? Syökö siellä vitosella viiden vuoden päästä?

Ei syö edes nyt, ellei jollain juustoburgerilla pärjää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat