Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein muistelet entisiä panojasi?

Vierailija

Jotain tiettyä sessiota tai sen osaa... oletko sinkku vai suhteessa? Itse olen sinkku niin pitää nyt tyytyä muistelmiin...

Kommentit (13)

Vierailija

Eipä yhdessä ole paljon muisteltavaa, mutta kyllähän se silloin tällöin pyörii mielessä.
Parikymppinen sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

HETKINEN!! VAUVA-PALSTA.

JÄTKÄT ÄÄNESSÄ: koen aikamoista  myötähäpeää

Koe ihan vapaasti vaan.

Silloin tällöin ja toisinaan muistelen. Varsinkin yhtä, naista, joka muitta mutkitta oma-aloitteisesti touhusi ATM-juttuja. Muutama sub-henkinen on jäänyt mieleen kans.

Vierailija

Harvemmin! Mieluummin luon uusia, parempia muistoja. Olen myös suhteessa, joten ehkä vähän epäsopivaa se olisi muistella entisiä panokertoja muiden kanssa... Ihmisinä noita panoja kyllä muistelen enemmän, vitutuksissani. :)

Vierailija

Toisinaan muistelen pikkuserkun kanssa teltassa vietettyjä kesäöitä. Molemmille seksijutut olivat uusia kokemuksia. Oli jännää maistaa pimppiä ekaa kertaa.

Niksu

Kyllähän sitä joskus tulee muisteltua. Ei nyt mitenkään usein, mutta kumminkin. Mitäpä se elämä loppujen lopuksi muuta on kuin muistoja?

-Niksu

sspol

Vierailija kirjoitti:

HETKINEN!! VAUVA-PALSTA.

JÄTKÄT ÄÄNESSÄ: koen aikamoista  myötähäpeää

No mitä hävettävää siinä on? Ei niitä vauvoja saada aikaan ilman miehiä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jotain tiettyä sessiota tai sen osaa... oletko sinkku vai suhteessa? Itse olen sinkku niin pitää nyt tyytyä muistelmiin...

Hyviä päivittäin, huonoja kerran vuodessa, onneksi on kaikenlaisia.  Sinkku olen mielellään, niitä huonoja on kuitenkin liian paljon.

Vierailija

Aika usein 1-2 kert.viikossa.ehkä se oli nuorempana niin viatonta aikaa.esim.ekat posliini pillut.ei semmosta voi unohtaa/suihin otot.pakko muistella kun esim runkkaa yksinää.

Vierailija

En koskaan. Nykyinen kumppani on niin hyvä, että jos muistelen vanhoja niin muistelen aikaisempia huippuhetkiä hänen kanssaan. Entisissä panoissa ei ollut koskaan näin kivaa kuin nyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat