Kaverini luopuu rakkaasta lemmikistään "perheenperustamisen" vuoksi?!

Vierailija

Kaverini plussasi tuossa 3kk sitten ja nyt etsitään facessa koiralle (corgi, 11v) uutta kotia. Elämäntilanne on kuulemma niiiiiiin haastava, ettei koiralle löydy aikaa. Kysyi minultakin, ilmaiseksi olisi antanut. Piikille vie marraskuun lopulla jos uutta kotia ei löydy siihen mennessä. Huhhuh! Olen pöyristynyt. Otan koiran jos kukaan muu ei ota. Tutuille terkkuja...

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

Huh, en lisääntyis tuollaisen kanssa... Seuraavana löytää uuden miehen ja dumppaa nykyiselleen lapsensa kun se on niiiiin rasittava.

Vierailija

Ei ansaitsisi kyllä lastaan, koirasta puhumattakaan! Noin vanha koira on jo niin tapansa oppinut ja omistajaansa kiintynyt että stressaantuu omistajanvaihdosta.

Vierailija

Hyi helvetti mikä narttu! Itselläkin kaks corgia ja niin rakkaita ettei tosikaan. En kyllä antais pois jonkun sinappikoneen takia.

Vierailija

Hah. Mun valehtelematta kaikki kaverit on lapsen saaruaan olleen valmiita luopumaan lemmikistään. Ennen niin maailman rakkain koira tai kissa onkin nykyään paska elukka joka on kokoajan tiellä! Kokoajan sille eläimelle huudetaan että mene pois ja teljetään koko päiväksi ja yöksikin yhteen huoneeseen yksinään. Koirat pääsee nykyään vain pikaiselle pissalle aamulla kun mies on kotona ja illalla kun mies tulee kotiin. Yksikin kaveri valitti kokoajan kun kissa on niin kyltymätön rapsutuksiensa kanssa ja piikillehän tämäkin eläin lähti kun uutta ottajaa ei löytynyt. :,( Musta ei ois tollaseen. Ikinä. Oonkin parille kaverille todennut että kannattaa varmaan miettiä tulevaisuudessa jos haluaa ottaa taas eläimen että se on sitten mahdollisesti jopa parinkymmenen vuoden juttu. Onhan lapsen kanssa rankkaa, minä jos joku sen tiedän mutta itse osaisin kantaa vastuun myös eläimestä jos sellaisen olisin aikanaan ottanut. Monet näistä minun kavereista on vielä näitä mammoja joilla käy siivooja, ruokalähetti, jopa palkattu lastenhoitaja silloin tällöin ja joidenka esikoinen menee tarhaan kun uusi vauva syntyy. Mamma pääsee sitten harrastamaan itsekseen ja vauvan kanssa. Älkää käsittäkö väärin, en ole katkera vaan helvetin ylpeä siitä että minä hoidan ITSE kotona 2,5 vuotiaan ja vauvan. Siinä samassa käymme koko perhe yhdessä pari kertaa viikossa kaupassa, siivoan kotimme, laitan jokatoinen päivä pariksi päiväksi ruoat ja silti kerkeän tekemään myös omia juttuja. Huh, pitkä vuodarus ja vähän Ot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti mikä narttu! Itselläkin kaks corgia ja niin rakkaita ettei tosikaan. En kyllä antais pois jonkun sinappikoneen takia.

Koirahullujen älyllinen taso on hämmästyttävän matala. Vertaavat jotain elukkaa omaan lapseen.

on kyllä totaalisen eritasoisista asioista kyse.

Vierailija

Voi ei, pelasta koira joohan? :( me pärjättiin hyvin vauvan ja 6v koiran kanssa. Nyt on vauva taas tulossa, 10v koira sekä 6kk pentukoira. Koko perhe hoitaa koiria ja yhdessä ulkoillaan, ei mitään ongelmaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirahullujen älyllinen taso on hämmästyttävän matala. Vertaavat jotain elukkaa omaan lapseen.

on kyllä totaalisen eritasoisista asioista kyse.

En ole koirahullu, mutta en luopuisi lemmikistä lapsen takia. En ikinä edes hankkisi lasta. Jos jostakin syystä saisin jonkun paksuksi, toivoisin aborttia, mutta jos nainen päätyisi synnytykseen, niin pitäytyisin mahdollisimman kaukana lapsesta. Syntymässä ei ole mitään hienoa ja ihmisen on parempi jättää tulematta tähän maailmaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, pelasta koira joohan? :( me pärjättiin hyvin vauvan ja 6v koiran kanssa. Nyt on vauva taas tulossa, 10v koira sekä 6kk pentukoira. Koko perhe hoitaa koiria ja yhdessä ulkoillaan, ei mitään ongelmaa.

Todellakin pelastan koiran, olen tästä jo avokkini kanssa puhunutkin. Mies haluaa redcue-koiran, en vain olisi uskonut, että sellainen löytyy näin lähipiiristä. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ansaitsisi kyllä lastaan, koirasta puhumattakaan! Noin vanha koira on jo niin tapansa oppinut ja omistajaansa kiintynyt että stressaantuu omistajanvaihdosta.

Ja aivan kirjaimellisesti suree, ei voi ymmärtää, miksei saa enää olla kotiväkensä luona... Toivottavasti ap tosiaan voi antaa vanhalle koiralle hyvän kodin.

Taitaa Ap:n kaveri olla näitä, joille äitiys on kuin maailmanlopun lahko, jossa kaikki entinen on tyystin hylättävä. Olen tuntenut näitä. Nimenomaan, olen, kaverithan nyt lempatttiin jo ennen lemmikkejä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat