Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertoisitteko, mitä kannattaa tarjota papille

Vierailija
03.04.2023 |

Kahvipöydässä. Tulee tänä iltana sopimaan toimituksesta.

Asiallisia vastauksia, kiitos. En jaksa nyt vitsailuja aiheesta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja/tai teetä ja vaikka jotain perus domino tai ballerinakeksejä?

Vierailija
2/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähdetöntä Jaloviinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä suolasta ennenmin kuin makeaa.

Vierailija
4/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa kakkua / pullaa .

Vierailija
5/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kahvia/teetä, jotain kahvin kanssa, Jos ruoka-aikaan niin ihan kotiruokaa, jos haluaa. Usein on juonut kahveja pitkin päivää ja ei hirveästi enää maistu, ihan voi tarjota mutta ei kannata suuttua jos kieltäytyy.

Mut vesilasi nyt kummiskin.

Vierailija
6/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi/tee,vesi tai virvoitusjuoma. Suolainen piirakka.

Vierailija
7/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu keittämään kahvia ja teetä, ihan kaikki ei enää illalla halua kahvia. Joku suolainen (vaikka piirakka) ja makeaa, vaikka jotain keksejä tms. Ei hän ole teille syömään tulossa, mutta pitkän työpäivän päätteeksi pelkkä makea voi olla liian vähän. Itse tekisin varmaan jonkun feta/ pinaattipiirakan (laktoositon, kalaton ja lihaton) sekä ostaisin vaikka macaronseja ja keksejä muutamaa sorttia makeaksi. Juomaksi kahvi, tee ja vichy- ja tavallista vettä.  

Vierailija
8/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskahvitarjoilu, suppeahko riittää. Jotain pullaa tai keksiä ja vaikka viinirypäleet tai pensasmustikat kevyemmäksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
9/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarjoaisin papille ulko ovea ystävällisempänä vaihtoehtona. Jopa poliitikkoja pahempia valehtelijoita. Mä olen agnostikko ja oikeasti tykkään että jessellä oli hyviä ajatuksi. Uskonnot on vain niin massojen hallintaa että se on syy miksi en siedä piip puhujia kuten pappeja. 

En varmasti ole mikään paras ihminen. Kuitenkaan niin tehokkaita päihteitä ei ole että mun mieleen tulisi panna lapsia. Siihen syntiin on syyllistynyt moni uskontojen edustaja. Sekin on mun mielestä ihan sairasta että nainen ei saisi käydä koulussa. 

'Sori mutta mulla keittää aika herkästi yli kun uskonnolla koitetaan puolustella mitä tahansa asiaa. Jotenkinhan se oli että se malka pitäs nähdä ensin omassa silmässä. Tekopyhät ns. uskovaiset on mun silmissä sitä pahinta itsepetosta. 

Vierailija
10/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi on virkamies. Joten kannattaa varmistaa ettei mene lahjonnan puolelle.

Vierailija
11/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graham-puuro, kaurakerma ja vaapukkahillo on aina varma valinta.

Vierailija
12/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia tai teetä, karjalanpiirakoita, munavoita, pullaa, leipäjuustoa ja lakkahilloa.

Vierailija
13/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkeja

Vierailija
14/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikissa maissa ja kaikkina aikoina on pappi ollut vapauden vihollinen. Hän on aina liitossa tyrannien kanssa ja harjoittaa mustamaalausta saadakseen suojelusta omilleen."

-Thomas Jefferson-

Vierailija
15/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaivaisin hyydekakun sieltä kylmiön hyllyltä tarjottavaksi. Etenkin, jos mumma on edelleen läsnä. Rääpityt osat voi leikata pois, vaikka kyllä pappi senkin epätäydellisyyden ymmärtää.

Vierailija
16/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikissa maissa ja kaikkina aikoina on pappi ollut vapauden vihollinen. Hän on aina liitossa tyrannien kanssa ja harjoittaa mustamaalausta saadakseen suojelusta omilleen."

-Thomas Jefferson-

Thomas oli viisas mies. Papit ovat aina olleet ja ovat viheliäisin ammattiryhmä päällä maan.

Jopa rikollisetkin ovat "rehellisesti" rikollisia, mutta papeissa ei ole mitään rehellistä. Pelkkää valhetta, manipulointia ja ihmisten hyväksikäyttöä sekä oman edun ja vallan tavoittelua.

Maailma ilman pappeja olisi parempi paikka elää.

Vierailija
17/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarjoaisin papille ulko ovea ystävällisempänä vaihtoehtona. Jopa poliitikkoja pahempia valehtelijoita. Mä olen agnostikko ja oikeasti tykkään että jessellä oli hyviä ajatuksi. Uskonnot on vain niin massojen hallintaa että se on syy miksi en siedä piip puhujia kuten pappeja. 

En varmasti ole mikään paras ihminen. Kuitenkaan niin tehokkaita päihteitä ei ole että mun mieleen tulisi panna lapsia. Siihen syntiin on syyllistynyt moni uskontojen edustaja. Sekin on mun mielestä ihan sairasta että nainen ei saisi käydä koulussa. 

'Sori mutta mulla keittää aika herkästi yli kun uskonnolla koitetaan puolustella mitä tahansa asiaa. Jotenkinhan se oli että se malka pitäs nähdä ensin omassa silmässä. Tekopyhät ns. uskovaiset on mun silmissä sitä pahinta itsepetosta. 

Silloinkinko heittäisit ulos kun olet ensin kutsunut paikalle? Koska tämä pappihan tulee kutsuttuna

Vierailija
18/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensimmäinen pappi oli ensimmäinen konna joka kohtasi ensimmäisen hölmön."

- Voltaire -

Vierailija
19/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko-ovea niille kannattaa tarjota.

Vierailija
20/22 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja oivaltava näkemys.

Onnitteluni sinulle totuuden löytämisestä.