Todella järkky kauneustrendi leviää nuorilla tytöillä
Meni capputsinot vähän väärään rööriin kun näin tän kuvan. Mitä vittuu nuorten tyttöjen päässä liikkuu
http://terveydenasialla.com/jarkyttava-kauneustrendi-leviaa/
Kommentit (303)
Näittekö muuten tänä illalla tulleen dokkarin lapsimisseistä? siinä vasta järjetön kauneustrendi.
Kaikista järkyttävin kauneustrendi on lävistykset ja ihon muokkaukset. Ei mene pikkutytön päähän että kuinka joku voi nähdä niissä mitään kaunista. Rumuutta ne edustavat. Mutta kai se kauneus on katsojan silmissä.
Niin ja bodaus. Joku Tiina ja Tape Valkonen ovat kamalan näköisiä kuivakkaine nahkoineen, vanhat ihmiset. Huhu huhuh!
Oon näköjää impulsiivinen kun taas tuli yksi mieleen... törppö kauneustrendi on tietenkin silikonitissit, varsinkin yli-isot ja pallon muotoiset. Järkee ei niin mittää!
Eiköhän kauneustrendeistä järkyttävin ole lävärit ja muokkaukset.
No kysellään järkyttävästä kauneustrendistä niin tämän päivän hymyn uutinen voi viedä hampaat suusta
Kyllä on typerää
http://www.hymy.fi/uutiset/nyt-tulee-uusin-terveystrendi-naiset-tahtova…
Sillä lailla. No tuo ei ole järkyttävä vaan ainoastaan typerä juttu. Tyypit spermailevat naamaansa hyi v.tu
vieläkö joku pitää järkyttävänä jos tytölle pannaan korvikset alakoulussa? hah hah, meidän suvussa on pantu järestään 2-vuotiaana. Ei ole kidutusta ei se satu.
syö nyt kanaa korvakoru trolli apina
Lehmänlantaa kasvonaamiona. Vähän järeempi trendi. Meillä 70-luvulla Vehmersalmella emännät vallan käyttivät, ja tämä EI ole mikään vitsi. Etsikää kuukkelista.
Lehmänlantaa kasvonaamiona. Vähän järeempi trendi. Meillä 70-luvulla Vehmersalmella emännät vallan käyttivät, ja tämä EI ole mikään vitsi. Etsikää kuukkelista.
tuo trendihän ei oo mitään esmes persereijän valkaisuun nähden, se jos mikä on hullua
Eiköhän maiköl zäksönmäinen ihonvalkaisukin ole vielä isompi keissi
Korvakorujahan laitetaan joskus jopa 1-vuotiaillekin. Hyvä sääntö on, ettei saa laittaa ainakaan ellei lapsi osaa itse tahtoaan ilmaista. Itse en laittaisi alle 10-vuotiaalle.