Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uudella tyttiksellä hirveän isot ruskeat nännit

Vierailija

Exällä oli sopusuhtaiset pinkit. Onko pinnallista jos tuollainen häiritsee? En haluaisi pistää suhdetta poikki kun nainen on muuten ihan nätti ja mukava:(

m24

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Onhan se pinnallista mutta jokaisella on omat mieltymyksensä eikä sille voi mitään :) Oletko varma ettet pystyisi tottumaan niihin?

Vierailija

Ohos, pikkupoika huomannut kasvaessaan, että kaikki naiset eivät ole samasta muotista! Onneksi olet vasta nännit nähnyt, tiedä mitä järkytyksiä muiden juttujen näkemisestä voisi tulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ohos, pikkupoika huomannut kasvaessaan, että kaikki naiset eivät ole samasta muotista! Onneksi olet vasta nännit nähnyt, tiedä mitä järkytyksiä muiden juttujen näkemisestä voisi tulla.

Naisia ei saa tytötellä mutta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hö, takakireitä naisia olet tavannut. Kyllä mua saa tytötellä jos se mieltä keventää, ja olen 26. :)

Vierailija

No jokaisella on makunsa eikä sille toki voi mitään, mutta eipä niille nänneille oikeen mitään voi tehdä. Jos niin kamalasti häiritsee ettei muuta voi ajatella niin sitten varmaan parempi erota.

Vierailija

Voi luoja! Vaikka itselläni ei ole mitään ns. häiritsevää piirrettä, en todellakaan vaadi mieheltä samaa. Nykyisellä on piirre mikä aluksi Huom. Vain sen hetken häiritsi hieman. Mutta ei hän sille mitään voi, no ehkä leikkaus voisi auttaa. Mutta minulle sillä ei ole mitään väliä. Aluksi vaan reagoin mielestäni ihan normaalisti, koska kyseessä ei ollut mikään nännien väri. Kuinka pinnallinen sitä mies voikaan olla. Häpeä.

Vierailija

Tähän ongelmaan oli palstalla joskus sellainen vastaus, että naisten nännit tummuu ja laajenee erityisesti raskauden myötä. Kun vauva syntyy, vaaleallakin naisella nännit voi olla sellaiset ruskeat ja teekupin kokoiset. Söpöt, pienet, pinkit nännit on siis enempi lasten ja miesten ominaisuus... If you know what I mean.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hö, takakireitä naisia olet tavannut. Kyllä mua saa tytötellä jos se mieltä keventää, ja olen 26. :)

Aivan. Minuakin saa huoritella, ja siksi huorittelenkin kaikkia naisia. Takakireitä ovat he, jotka tuosta pahastuvat. :)

namelezz
Seuraa 
Liittynyt1.1.2015

Haloo. Te provojen ja trollien väsäilijät, koittakaa jo ymmärtää että nämä ovat niin surkeita. Aina jotain MIESTEN allekirjoittamia vaimo- ja naisystäväsatuja ja kuvitellaan, että jes, nyt tuli niin hyvä ja MIELIKUVITUKSELLINEN että. Pieni vinkki; olen ollut tekemisissä "muutaman" miehen kanssa ja olen tietoinen, että jotkut heistä ovat selailleet vauvaa. Mutta kukaan ei ole tänne kirjoitellut kuin ehkä korkeintaan läpällä yhden kommentin. Ei täällä naisetkaan näe tarvetta allekirjoittaa viestejään typerästi sukupuolen ja iän kanssa. Miksi helvetissä mies tekisi niin? :D Onko niin maagista olla MIES? Ettekä te edes ole.

Joten hankkikaa parempaa tekemistä ja lopettakaa jo tuo typerä leikkiminen, aikuiset (?) ihmiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Minuakin saa huoritella, ja siksi huorittelenkin kaikkia naisia. Takakireitä ovat he, jotka tuosta pahastuvat. :)

No pikkuisen eri asia tytötellä kuin huoritella! Tytöttelyhän voi tilanteesta riippuen olla jopa söpöä, huorittelu on aina törkeää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat