uudella tyttiksellä hirveän isot ruskeat nännit
Exällä oli sopusuhtaiset pinkit. Onko pinnallista jos tuollainen häiritsee? En haluaisi pistää suhdetta poikki kun nainen on muuten ihan nätti ja mukava:(
m24
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohos, pikkupoika huomannut kasvaessaan, että kaikki naiset eivät ole samasta muotista! Onneksi olet vasta nännit nähnyt, tiedä mitä järkytyksiä muiden juttujen näkemisestä voisi tulla.
Naisia ei saa tytötellä mutta...
Niin, tytöttely on loukkaavaa ja vähättelevää, siksi naiset ei pidä siitä. Meinaatko, että tuo pikkupoika on kehuksi tarkoitettu?
Oletko tähän saakka seurustellut vain teinityttöjen kanssa, kun käytätkin teinikielen sanaa "tyttis"? Sinun on korkea aika alkaa ymmärtää, että pikkutyttö on pikkutyttö ja nainen on nainen ja niiden välillä on suuri ero, muutakin kuin nännien väri tai koko. Miten reagoisit, jos nykyinen naisystäväsi sorvaisi aloituksen, kun sinun pippelisi on ihan väärän värinen ja kiero?
Nännien koko muuttuu naisen kiihottuessa. Kun nainen kiihottuu ja nänninpää kovettuu, nännipiha supistuu pienemmäksi. Eikö naisesi ole vielä koskaan kiihottunut seurassasi?
Possunpunaisia nännejä Suomessa on toistaiseksi enemmän kuin kahvipavun värisiä, joten ruskeat on eksoottisemmat. Vaihda ihmeessä tyttöystävää.
Ne on rumat ja syöpäisen näköiset!
Sellaiset ruskeat isot nännit olis just täydelliset! Mulla on pienet pinkit, ihan kivat nekin kyllä.
- Lilith
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset ruskeat isot nännit olis just täydelliset! Mulla on pienet pinkit, ihan kivat nekin kyllä.
- Lilith
Ja naama kuin noidalla
Vierailija kirjoitti:
- Lilith
Vaaleat nännit on kyllä kauneimmat, sellaiset ruskeat teelautaset on kyllä kamalat, yleensä jos on vaaleat nännit on myös pillu kaunis vaaleanpunainen.
Mikään ei oo naisella kuvottavampaa kuin lipeäkalan väriset suonitissit joissa ruskeat sateelliittilautasen kokoiset nännisysteemit! Ne näyttää oikeesti siltä että niitä on koko kylä hiestänyt ja imenyt.
Mulla laajat, mutta eivät muuttuneet synnytyksen jälkeen, vaikka olin luullut, että.tummuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei oo naisella kuvottavampaa kuin lipeäkalan väriset suonitissit joissa ruskeat sateelliittilautasen kokoiset nännisysteemit! Ne näyttää oikeesti siltä että niitä on koko kylä hiestänyt ja imenyt.
Mun äidillä on tuollaiset ja kaikilla muillakin vanhemmilla naisilla joita olen alasti nähnyt, eikä tulisi mieleenkään haukkua sillä niillä on ruokittu vauvoja, mikä onkin niiden pääasiallinen tarkoitus. Ne nännit ei varsinkaan raskauden ja imetyksen aikana säily kenelläkään entisellään.
Voi Luoja.. No tosiaan, olet mies 24v., eikun siis poika 24v. :)
Ok, kai tää on vähän ikäkysymys. Ruskeat näyttää naisellisilta ja vaalea pikkutyttömäisiltä.