Olen 26 ja tunnen itseni vanhaksi ja vastenmieliseksi
Katson katkerana nuoria naisia joita kaikki miehet haluavat. Kun laittoudun nätiksi tunnen itseni naurettavaksi vanhaksi ämmäksi joka luulee itsestään liikoja. Sängyssä ahdistaa kun en usko miehen haluavan oikeasti minua. Vanhemmiten naisen seksuaalisuys tuntuu lähinnä nöyryyttävältä kun tietää miesten oikeasti himoitsevan nuoria naisia. Kolmenkympinkriisi on yhtä helvettiä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Samoin. En ymmärrä miten miehet voivat pitää yli 40-vuotiaita naisia viehättävinä... ehkä milf-fetissejä on olemassa mutta hyi.
Veikö joku sinua vanhempi ja kauniimpi nainen miehesi? Harmittaako, että sinusta tulee (ehkä) joskus yhtä vanha mutta ei ikinä yhtä viehättävää?
Vai oletko mies, joka saa pakkeja sellaisilta naisilta? Ei toimi nuo negausyritykset. Yksikään nainen ei ala haluamaan sinua yhtään sen enempää, vaikka miten yrität kohottaa huonoa itsetuntoasi muita lyttäämällä.
Ongelmana ei ole niinkään se, onko ihminen kaunis vai vähemmän kaunis. Sen pähkäily on loputon suo. Ongelmana on, että ihmisillä on liikaa aikaa pähkäillä tätä asiaa ja selittää ulkonäöllään lähes kaikki asiat. Kannattaa suunnata huomio pois itsestä ja keskittyä muiden kanssa kommunikointiin. Usein tunnemme vetovoimaa ihmiseen, joka saa meidät tuntemaan olomme hyväksi, osaavammaksi, "suuremmaksi". Ja päinvastoin.
Saksalaisen tutkimuksen mukaan miehet arvostivat naisessa ensi sijassa huumorintajua, ei niinkään ns. kauneutta.
Ota rennommin mutta määrittele itse, mitä haluat. Oletko objekti kohde, vai subjekti, tekijä ja toimija?
Jos sun ääni ei ole muuttunut hormonien vuoksi, tilanne voi olla parempi. Keski-iässä ääni voi muistuttaa nätin neidin ja noita-akan käkätystä joskus. Pelkää että on tätiääni ja niin varmaan onkin. Pelkää myös mummoääntä ja että kuulostaa äidiltään.
Joo no mä olen 24-vuotias enkä tunne itseäni edes millään tapaa kypsäksi ja vastuulliseksi aikuiseksi vielä, saati sitten mummoksi. Toki en minä enää teiniltä näytä vaan nuorelta aikuiselta. Et säkään ap varmasti mummolta näytä. Et vaan näytä enää lapselta. Tai jos nyt on kyse siitä, että ulkonäöstä huolehtiminen on jäänyt, vaikka et haluaisi, niin mitään pysyvää vahinkoa ei ole tapahtunut vaan voit aloittaa sen nyt.
Mikä pakko sinun ap on olla miesten kanssa ylipäätään? Tuossa iässä minä opiskelin ja kävin töissä ja vietin elämää kavereiden kanssa. Miehen löysin 40+ ja nyt 50+ olen alkanut miettiä, että sinkkuna olisi ehkä kivempaa sittenkin. Parisuhde on ihan käsittämättömän yliarvosteetua naisten kannalta, miehille se on parempi diili.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun ääni ei ole muuttunut hormonien vuoksi, tilanne voi olla parempi. Keski-iässä ääni voi muistuttaa nätin neidin ja noita-akan käkätystä joskus. Pelkää että on tätiääni ja niin varmaan onkin. Pelkää myös mummoääntä ja että kuulostaa äidiltään.
Ääni pysyy hyvänä, kun laulaa ja hyräilee. Se tuo myös hyvää mieltä, mikä heijastuu itsevarmana "säteilynä" ympäristöönkin.
"mutta ei kukaan mies himoitse kolmekymppisiä."
Olet oikeassa, pitäisi ainakin 40 olla.
Ongelma omassa päässä on sulla. Lähde nyt vaan nauttiin elämästä, ulkonäöstä viis!
Oon 65 ja mulla on hyvä meininki.
Vieläkö joku ajattelee näin tunkkaisesti kuin ap vuonna 2015? :D Eikö eläminen miestä miellyttääkseen ole nykyään aika out?
Hei se on 62 ...numerot meni väärinpäin
Huh tuskin sua verrataan mihinkään...