Mä rupeen OIKEESTI tykkäämään eniten tuosta Paratiisihotellin Christianista

Vierailija

Eniten sellainen "ÄIJÄ", josta mä tykkään. Muut "miehet" rupeaa jo vähän ärsyttämään siellä. Rasse ja Patrik sellaisia yäh limaisia pojankloppeja, kakaroita.

Jani taas, no aika huomaamaton ja liian rimpula mun makuun. Johnny, ällöttää sen punainen hikinen naama ja kauhea valitus ja kiukustuminen joka asiasta. Ja se rasvaletti... :-X

Janne, sen ääni ja persoona ei jotenkin vaan kolahda.

Christian on mun mielestä näistä tän hetkisistä miehistä paras. Tosi hyvän näkönen kroppa sillä oli kun hiippaili siellä edellisen jakson lopussa katsomaan, että missäs se Janely oikein on. ♡

Kommentit (12)

Vierailija

Juu, mun lemppari myös :D. Ei niistä muista ole mihinkään. Risto-Jhonny nyt yrittää kovasti, mutta yrittämiseksihän se jää kun kyse on tuollaisesta kärähtäneestä hampputukasta.
Patrik, Janne, Rasse ja Jani ovat täysin harmittomia tapauksia. Patrik sliippaa itseään minkä kerkeää ja puhuu paskaa. Janne täysin huomaamaton homo-ääninen muka parempi puliveivari. Rasse ihan ok heppu mutta raukka tainnut tosissaan ihastua Janelyyn niin ei saa mitään aikaiseksi. Jani myöskin melko huomaamaton tapaus.

Minna<3

Tykkään myös Christianista! :) Ehdottamasti suomen kovin realitysarja "pelaaja"  tähän asti, vie noi muut ihan 100-0 :D   Janne on kyllä niin ärsyttävä mammanpoika että huhhuuh ja luulee vielä osaavansa pelata :D Pilaa koko paratiisihotelli ohjelman, toivottavasti putoaa pian..!

Vierailija

Siis mä esitän etten mä tiedä ohjelmasta mitään, mutta mä tiedänkin kaiken, höhhöö. 

Kukaan muu ei tiedä tästä olemasta mitään. Sekään ei tiedä tästä ohjelmasta mitään. Sekin on ihan pihalla mikä tämä ohjelma on. 

Mut mä tiedän tasan tarkkaan mikä tää ohjelma on. Mä vain esitän tyhmää, mutta olenkin oikeasti fiksu. Höhhöö. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä ikäinen tuo Janelyn oikein on??? Ilkeä ihminen, voin kuvitella hyvin hänet koulu/työpaikka kiusaajana. 

20 muistaakseni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat