(Raision) Ikean leikkipaikka

Vierailija

millainen on? Onko jonkun lapsi ollut siellä hoidossa?

millaisia hoitajia ja kuinka paljon siellä on?

onko se oikeasti ilmainen vaikkei ostaisikaan mitään?

uskaltaako 3- ja 4-vuotiaan jättää sinne?

Kommentit (8)

Vierailija

Meillä lapset on jo yli-ikäisiä mutta aikanaan viihtyivät ko. paikassa. Riippuu ihan lapsesta viihtyykö,  esim. joku 3 v on aina reippaasti jäämässä vieraisiin paikkoihin, toinen tuhertaa itkua heti kun äiti katoaa näköpiiristä. Kyllä siellä paljon puuhaa on. Ja ilmainen on, mutta olikos se aika vain 1 h.

Vierailija

Onko hoitajat päteviä/luotettavia? 

Pääseekö lapsi karkaamaan/lähtemään itse pois?

vanhempi ei kai saa lainkaan mennä tuonne?

Vierailija

Se on tarkoitettu yli 3-v. ja max tunnin saa olla. Meillä molemmat lapset ollut useasti ja tykännyt. Pätevyydestä en tiedä. Ei tarvitse mitään ostaa.

Vierailija

En ole ikinä kysellyt niiden ammattitaitoa tai rikostaustaa. En ole kyllä siellä mitään kärrypoikia nähnyt ikinä?

Siellä on useita hoitajia, lapsen saa jättää korkeintaan tunniksi ja karkaaminen on melko mahdotonta. Lapset ja sinut leimataan ja on nimilappua sun muuta.

Meidän nuorin lapsi on viihtynyt, mutta on sosiaalinen ja reipas. Aikoinaan meidän yksi lapsi oli hitaasti lämpeävä ja arka joten ei tykännyt. Itse tunnet lapsesi parhaiten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kysellyt niiden ammattitaitoa tai rikostaustaa. En ole kyllä siellä mitään kärrypoikia nähnyt ikinä?

Siellä on useita hoitajia, lapsen saa jättää korkeintaan tunniksi ja karkaaminen on melko mahdotonta. Lapset ja sinut leimataan ja on nimilappua sun muuta.

Meidän nuorin lapsi on viihtynyt, mutta on sosiaalinen ja reipas. Aikoinaan meidän yksi lapsi oli hitaasti lämpeävä ja arka joten ei tykännyt. Itse tunnet lapsesi parhaiten.

kiitos vastauksista. Pitääpä mennä joku päivä kokeilemaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat