Mikähän tää mies on

Vierailija

ja pitäisikö unohtaa kokonaan? Ollaan vaihdettu kuulumisia puhelimitse  monta viikkoa, mukavaa ajatustenvaihtoa ja huumoria, tavattu pari kertaa jutellen. Ehdotti viimeksi, että tavataan vielä. Ottaa yhteyttä yleensä silloin, kun on yksinäinen tai muuten vailla seuraa ja sitten vaihdetaan tiiviisti viestejä. Sanoo olevansa kiinnostunut, kyselee kuulumisiani.

Kun ehdotan itse tapaamista/ kerron tunteistani, tuntuu, että jäätyy kokonaan. Onkohan jotenkin estynyt/ kipeä/varattu/player vai mikä? Ihan nuori mies ei kuitenkaan kyseessä, sillä ikää kohta 40v. Tämä on ihan uusi tilanne mulle, aiemmat (2) tapailut ovat johtaneet monivuotisiin suhteisiin. Hukkaanko nyt vaan aikaani tuon kanssa? 

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Onko sinulla kiire suhteeseen ja ohjaat tilannetta siihen suuntaan? Mies haluaisi edetä hittaaminen ja ihan vaan tapailla? Mitä mies sanoi, kun puhuitte tilanteesta?

152

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammoinen.

Tämä. Neli-viisikymppisissä miehissä on näitä paljon, jotka on entisten kokemustensa takia tulleet erittäin varovaisiksi lähtemään syvään suhteeseen. Haluavat ensin vaan kaverustua, ja jotkut  haluavat sen sitten siinä kaveruudessa pitääkin aina. Osa taas haluaa jonkinlaisen seksi-kaveruussuhteen tai kevyen parisuhteen ilman yhdessä asumista tms. Tuntuu että harvemmassa ainakin eronneissa 40+ miehissä on ne jotka kaipaisivat uutta perinteistä avioliittoa tai muuta perinteistä parisuhdetta.

Mutta nuo asiat kannattaa puhua sen miehen kanssa, että saa varmuuden mistä hänen tapauksessaan on kyse. Eli nostat kissan pöydälle ja puhut siitä, että itse toivoisit pitkää parisuhdetta. Mies joko juoksee karkuun, tai sitten ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammoinen.

Tämä. Neli-viisikymppisissä miehissä on näitä paljon, jotka on entisten kokemustensa takia tulleet erittäin varovaisiksi lähtemään syvään suhteeseen. Haluavat ensin vaan kaverustua, ja jotkut  haluavat sen sitten siinä kaveruudessa pitääkin aina. Osa taas haluaa jonkinlaisen seksi-kaveruussuhteen tai kevyen parisuhteen ilman yhdessä asumista tms. Tuntuu että harvemmassa ainakin eronneissa 40+ miehissä on ne jotka kaipaisivat uutta perinteistä avioliittoa tai muuta perinteistä parisuhdetta.

Mutta nuo asiat kannattaa puhua sen miehen kanssa, että saa varmuuden mistä hänen tapauksessaan on kyse. Eli nostat kissan pöydälle ja puhut siitä, että itse toivoisit pitkää parisuhdetta. Mies joko juoksee karkuun, tai sitten ei.

Juuri näin. Itse olen samanlainen eli voisi olla vakituinen suhde, mutta oma talous molemmilla. Ihannevaihtoehto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kiire suhteeseen ja ohjaat tilannetta siihen suuntaan? Mies haluaisi edetä hittaaminen ja ihan vaan tapailla? Mitä mies sanoi, kun puhuitte tilanteesta?

Tilannetta ei kannata mielestäni kiirehtiä. Mihin oikeastaan on kiire? Jotkut miehet ovat hitaampia ja haluavat tarkkailla tilannetta ja mahdollisesti korjata aiempia tunteitaan liittyen parisuhteisiin. Ei kaikki ole player-meiningillä liikenteessä, oletan heidänlaisten kaatavan naisen petiin mahdollisimman pian ja jatkavan matkaa. Näissäkin on poikkeuksia. Sanonta Hiljaa hyvä tulee pätee tänäkin päivänä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat