Mitä ajatuksia sinussa herättää nuori, joka keräilee lastenkirjoja?

Vierailija

Viimeisimpänä ostin kirjan Kolme iloista rosvoa. Olenko kummallinen?

Kommentit (5)

Vierailija

Mikäpäs siinä, voisin itsekin tehdä noin. Itse olen ylipäätään kuvittamisesta kiinnostunut ja minulla on aika paljon aiheeseen liittyvää kirjallisuutta. Jos ylimääräistä rahaa olisi enemmän, ostaisin varmaan myös lastenkirjoja jotka miellyttävät tällä saralla.

Vierailija

Et ole kummallinen. Minäkin kerään lasten-ja nuortenkirjoja, sellaisia joita itse aikoinaan luin. Ja aina silloin tällöin niitä tulee lueskeltua.

Vierailija

No et! Lastenkirjat, tarinat, sadut jne. kaikki ne ovat mitä rikkainta pääomaa! Henkistä sellaista, jota kukaan ei voi koskaan sulta viedä pois. 

Mä olen kohta viiskymppinen ja lempparikirjani on Melukylän joulu. Ne kuvat.. Mun lapset on jo isoja, mutta aika isoinakin tykkäsivät kuunnella satuja.. ja jatkoivat lukemista, jos mamma nukahti kesken..

Vierailija

Keräily on neutraalia, jopa positiivista, mutta tällainen kysely ärsyttää.
Joko on kyse uniikki lumihiutale-syndroomasta ja oman "erilaisuuden" koristamisesta tai sitten haetaan hyväksyntää muilta, eikä uskalleta olla oma itsensä.

Vierailija

Ilostusta! Itsekin rakastan lastenkirjoja :D Jos/kun saan joskus lapsia niin varmaan hukutan heidät kirjoihin kun maailmassa on niin paljon kivoja lastenkirjoja! Vielä en ole raaskinut niitä juurikaan ostella, köyhä opiskelija kun olen niin on muutakin rahanmenoa :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat