Kiltti mies on kuin chihuahua tai puudeli.
Kiltti,säyseä ja vaaraton. Luotettava.
Jännä mies on kuin cane corso. Vaarallinen, karskin näköinen ja räyhää.
Naiset, kumpihan kannattaa ottaa?
Kommentit (20)
Naiset taitaa haluta sen vaarallisen pahan pojan. Kiltti mies ei tuo jännitystä hakkaamalla ja tekemällä muita pahoja juttuja.
Chihuahuat on kaikkea muuta kuin kilttejä. Itse piruja pienen koiran puvussa. Räksyttää ja hyökkää päälle. Vertaisin mielummin kultaiseen noutajaan kilttiä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Isot koirat yleensä on koulutettuja ja osaa käyttäytyä, pikkupiskit näyttää kiltiltä mutta räkyttää jokaiselle vastaantulijalle ja puree omistajaansa kerran viikossa. "Se nappasi vaan vähän sormesta kun yritin laittaa lisää ruokaa kulhoon. Se on niin suojelevainen omasta ruokakipostaan."
Ilmiannettu.
Iso koura on vaarallisempi jos käy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Chihuahuat on kaikkea muuta kuin kilttejä. Itse piruja pienen koiran puvussa. Räksyttää ja hyökkää päälle. Vertaisin mielummin kultaiseen noutajaan kilttiä miestä.
Chihut on kilttejä ja söpöjä. Hyvin mahtuvat syliin,taskuun ja laukkuunkin. Tungepa se cane corso laukkuun! Ei onnistu!
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Suuri ja urhea suojelukoira pienen koiran valeasussa. Varo sormiasi!
Sitten vielä kun kilteillä miehillä ei ole leukaa eikä leveitä hartioita.
N28
Enpä viitsi jatkuvasti räksyttää turhaa kuten chihuahua.
Vierailija kirjoitti:
Kultaiset noutajat raatelee paljon lapsia. Rotu on korkealla kaikissa koirien puremistilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaiset noutajat raatelee paljon lapsia. Rotu on korkealla kaikissa koirien puremistilastoissa.
Höpö höpö.
Te miehet sekoitatte kiltin ja nössön. Nössö mies ei tue minua, kun on vaikeaa. Jännämies ei tue minua kun on vaikeaa. Nössömiestä pitää vetää perässä ja kaikki on minun vastuullani. Jännämiestä pitää yrittää saada messiin muttei onnistu ja kaikki on minun vastuullani. Molemmat, sekä nössö että jännämies voivat olla hyviä sängyssä tai sitten minuutin miehiä. Nössössä ja jännämiehessä ei siis ole juurikaan eroa naisen kannalta.
Normaali mies on kohtelias, kiltti, kuuntelee, ottaa vastuuta, pysyy rinnalla. Hänen kanssaan on TURVALLISTA seikkailla ja välillä sekoillaan, matkustella ja kokeilla seksijuttuja. Hän kantaa vastuun YHDESSÄ minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko ketään kultaista noutajaa, joka tehnyt pahaa?
Jos, niin millaisia seurauksia.
Sinä olet päävikainen pelle. Miksi haluat tarkoituksellisesti tehdä itsesi naurunalaiseksi päivästä toiseen?
Koirilla on sellaista miellyttävyyspääomaa jota yksin jäävillä kilttimiehillä ei ole. Koiran läsnäolo tekee itsessään iloiseksi. Koiran voi myös opettaa olemaan räkyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä ole eniten? Se selittää. Lapsia ja koiria ei saa koskaan jättää keskenään. Lapset pahoinpitelee koiria samalla tavalla kuin muitakin itseään isompia eläimiä. Pienemmät saa todennäköisemmin olla rauhassa. Siksi ne ei myöskään pure.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet päävikainen pelle. Miksi haluat tarkoituksellisesti tehdä itsesi naurunalaiseksi päivästä toiseen?
Tämä on anonyymipalsta ja kukaan ei tiedä kuka kirjoittaja on joten eipä tässä naurunalaiseksi päädy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on anonyymipalsta ja kukaan ei tiedä kuka kirjoittaja on joten eipä tässä naurunalaiseksi päädy.
Sut tunnetaan jo teksteistäsi kyllä hyvin. Aina samaa valitusta vuodesta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut tunnetaan jo teksteistäsi kyllä hyvin. Aina samaa valitusta vuodesta toiseen
Olet ihan pihalla.
Isot koirat yleensä on koulutettuja ja osaa käyttäytyä, pikkupiskit näyttää kiltiltä mutta räkyttää jokaiselle vastaantulijalle ja puree omistajaansa kerran viikossa. "Se nappasi vaan vähän sormesta kun yritin laittaa lisää ruokaa kulhoon. Se on niin suojelevainen omasta ruokakipostaan."
Ilmiannettu.