Laihduin yli 8 kiloa viikossa
Lähtöpaino viime maanantaina 112,8 kg
Paino tänään 104,5 kg
Olen siis laihtunut 8,3 kg viikossa vesipaaston avulla! Jos mitään ihmettä ei tapahdu, paino laskee alle 100 kilon jo tämän viikon aikana.
Kommentit (23)
No nyt syöt salaatteja ja hedelmiä.
Nesteitähän ne on, sillä viikossa voi laihtua pari kiloa, jollei juokse samalla maratooneja joka päivä, mutta tuohan tuo motivaatiota.
Arvasin että sä paastohullu olet joku satakiloinen tollukka.
Kuivapaastolla laihtuu vielä nopeammin, kun keho tekee rasvakudoksesta vettä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kivasti tuhoaa munuaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? 5 päivän kuivapaasto parantaa tutkitusti munuaisten toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tainnut katsoa liikaa YouTubea. Vesipaasto on terveellistä, kuivapaasto ei.
"Viiden päivän kuivapaastosta ei löydy tieteellistä tai lääketieteellistä pohjaa, ja se on erittäin riskialtis ja vaarallinen menetelmä, joka voi johtaa vakaviin terveyshaittoihin ja jopa kuolemaan."
Läskin itsehillintä ei riitä vesipaastoon, koska painokin on hankittu mässäilyllä ja se on läskin koko elämäntarkoitus. Valhe paljastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tainnut katsoa liikaa YouTubea. Vesipaasto on terveellistä, kuivapaasto ei.
"Viiden päivän kuivapaastosta ei löydy tieteellistä tai lääketieteellistä pohjaa, ja se on erittäin riskialtis ja vaarallinen menetelmä, joka voi johtaa vakaviin terveyshaittoihin ja jopa kuolemaan."
Hassua että syytät minua Youtuben katsomisesta samalla kun et itse anna mitään lähdettä linkillesi. Tiedoksi vaan, etteen ole katsonut yhtään paastoon liittyvää Youtube-videota tai luota muutenkaan mihinkään epämääräisiin lähteisiin. Sinun antamasi lainaus sen sijaan on valheellinen, kuten tämä tieteellinen tutkimus todistaa: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24434757/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lainauksesi on peräisin?
Jaa :( Siirrit ne kilot sitte mulle !
Vierailija kirjoitti:
Jaa :( Siirrit ne kilot sitte mulle !
😁😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä vesipaasto tarkoittaa?
Sitä että seisot suihkussa ilman syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lainauksesi on peräisin?
Vastausta odotellessani veikkaan, että kyse on jostain tekoälyn suoltamasta skeidasta, jota tämä Youtube-videoiden kritisoija kuvittelee luotettavaksi tiedoksi.
Eihän siitä ole kauaa kun uutisoitiin, että tekoäly väitti yhteen aprillipilaan perustuen, että Salo ja Somero yhdistyy ensi vuonna kaupungiksi jonka nimi on Salmero. Eli se siitä tekoälyn luotettavuudesta sitten.
Hienoa! Minä painan 109kg ja tänään aloitin viikon vesipaaston. Ajattelin että 5kg lähtisi mutta että 8kg! Uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
Läski mikä läski.
Tuolla menolla läski on pian hoikka.
Tsemppiä! Jouluun mennessä 30 kg saavutettu.