Oksettavia viestejä tuossa isä hyväksikäytti 13-vuotiasta tyttöä -ketjussa
Aivan sairasta menoa niiltä, ketkä puolustelivat isän toimia. Tänne palstalle ei tosiaan oo eksyny niitä kaikkein järkevimpiä miehiä.
Ällöttävä lukea näitä "nainen on kuumimmillaan 16-19-vuotiaana. Se on ihan todistettu ja puhdasta biologiaa, sillä nainen on hedelmäisillään silloin bla bla bla". Yöks! Nämä samaiset polot kitisevät siitä, kun naiset haukkuvat heitä elukoiksi, mutta silti viesteissään puolustelevat käytöstään biologisiksi vieteiksi?!
Naiset, ketkä ovat samalla aaltopituudella heidän kanssaan, ovat yhtä alhaista ja sairasta sakkia. Pthyi! Miten ihminen on voinut kasvata noin kieroon?
Olen puhunut. Ja kyllä, minulla meni tunteisiin ja pahasti.
Kommentit (99)
13 vuotias on alle suojaikärajan joten se on laitonta ja 13v tytöt näyttävät usein ihan lapsilta. Useimmat miehet eivät kuolaa noin nuorten perään.
Yli 16 vuotiaat taas eivät ole enää lapsia ja näyttävät naisilta ja heillä on lain suojaama itsemääräämisoikeus seksin suhteen joten en näe siinä että esim 30v mies harrastaa seksiä 16-17v kanssa mitään väärää.
Vai olletteko tosiaan sitä mieltä että esim 16-17 vuotias tyttö ei saisi itse päättää omasta kehostaan ja siitä millä ehdoilla harrastaa seksiä. Mutta esim 15 vuotias on rikosoikeudellisesti vastuussa ja hänen pitäisi pystyä tekemään moraalisia päätöksiä joilla voi olla vaikutuksia kolmansille osapuolille ?
Ja ihan oikeesti kaikki miehet kuolaa kauniitten lukiolaistyttöjen perään. Älkää viittikö demonisoida miehiä ei siinä ole mitään kummallista tai outoa.
M26
Vierailija kirjoitti:
13 vuotias on alle suojaikärajan joten se on laitonta ja 13v tytöt näyttävät usein ihan lapsilta. Useimmat miehet eivät kuolaa noin nuorten perään.
Yli 16 vuotiaat taas eivät ole enää lapsia ja näyttävät naisilta ja heillä on lain suojaama itsemääräämisoikeus seksin suhteen joten en näe siinä että esim 30v mies harrastaa seksiä 16-17v kanssa mitään väärää.
Vai olletteko tosiaan sitä mieltä että esim 16-17 vuotias tyttö ei saisi itse päättää omasta kehostaan ja siitä millä ehdoilla harrastaa seksiä. Mutta esim 15 vuotias on rikosoikeudellisesti vastuussa ja hänen pitäisi pystyä tekemään moraalisia päätöksiä joilla voi olla vaikutuksia kolmansille osapuolille ?
Ja ihan oikeesti kaikki miehet kuolaa kauniitten lukiolaistyttöjen perään. Älkää viittikö demonisoida miehiä ei siinä ole mitään kummallista tai outoa.
M26
Oon sitä mieltä että itsemääräämisoikeus on tärkeetä ja tottakai omasta kehostaan saa päättää itse, mutta siltikään aikuisen ihmisen ei tarvitse siihen touhuun lähtä (eikä miehetkään ole mitään elukoita jotka eivät voi haluilleen mitään ja pakko panna jos joku tarjoaa alapäätä). Teinien väliset suhteet ja seksi on mun mielestä ihan fine jos kehitystaso on sama.
Jos joku aikuinen siihen kuitenkin lähtee ja teinikin on täysillä mukana niin eipä sille oikein mitään voi, itse vaan haluaisin pysyä erossa tyypeistä jotka jatkuvasti jahtaa teinejä koska sellaisista ihmisistä saan väkisinkin likaisen ja vähän jälkeenjääneen kuvan. Sen ymmärrän jos kerran vaikka vähän reilu parikymppinen ihastuu 17-vuotiaaseen ja/tai jotain seksuaalista tapahtuu, mutta itse haluan pysyä mahdollisimman kaukana niistä jotka jatkuvasti jahtaa alaikäisiä vaikka kuinka laillista olisi.
Oon tosin itsekkin sen verran nuori etten vaan voi ymmärtää mikä vielä muakin nuoremmissa niin kovin viehättää aikuisia, esim 16-vuotiaatkin on yleensä vielä melko keskenkasvuisia.
Vierailija kirjoitti:
Kun av:n viestejä lukee niin pitää ottaa huomioon se, minkä suurin osa jo tietää: Palstalla on tahallisia provoilijoita, jotka viesteillään yrittävät ärsyttää. Osa provoilijoista on valmiina kirjoittamaan ihan mitä tahansa saadakseen huomiota. Siis ihan mitä tahansa, kunhan siitä tulee reaktio. Tähän kategoriaan kuuluu mm. raiskatun lapsen syyllistäminen ja vastaava toiminta.
Älkää palkitko provoilijoita kertomalla julkisesti että he onnistuivat provoilussaan, ellette siis halua lisää samanlaista jatkossakin. Laittakaa poistopyyntöjä mutta älkää edes alaspeukuttako.
Vierailija kirjoitti:
M26
Jee jee. Mutta mieti sitä että niillä tytöillä on vihainen isä puukon kanssa. Tulee nimittäin puukosta jos minun lukiolaista tytärtä yrität seksuaalisessa mielessä.
Ei siitä pitkään joudu istumaan. Olen päättänyt asiasta jo ajat päivät sitten. Puukosta tulee jos tyttäreni elämään tunkeudutaan.
Mieti vielä vähän jookosta :) Voi kirpasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Jee jee. Mutta mieti sitä että niillä tytöillä on vihainen isä puukon kanssa. Tulee nimittäin puukosta jos minun lukiolaista tytärtä yrität seksuaalisessa mielessä.
Ei siitä pitkään joudu istumaan. Olen päättänyt asiasta jo ajat päivät sitten. Puukosta tulee jos tyttäreni elämään tunkeudutaan.
Mieti vielä vähän jookosta :) Voi kirpasta.
A) Murhasta tulee elinkautinen.
B) Olet sairas, jos luulet että sinulla on oikeus päättää 16-19 vuotiaan tyttösi seksielämästä
Vierailija kirjoitti:
B) Olet sairas, jos luulet että sinulla on oikeus päättää 16-19 vuotiaan tyttösi seksielämästä
Ota huomioon ettei kaikki ole päästään terveitä. Jos sä pilaat mun tyttären ja meidän perheen elämän niin saat vastata teoistas. Sulla on myös varaa valita mitä teet.
Häntäheikeille käy yleensä jossain vaiheessa köpelösti jos ei osaa elää sivistyneesti.
Tuon ikäiset ei teinien kanssa heijaa. Tämä pitäisi tajuta vai etkö ole saanut kasvatusta?
Se on ihan sama tuleeko elinkautista tai ei.
Jos tyttäreni elämän pilaa joku vanha jannu niin ihan sama.
Jannu ottakoon vastuun teoistaan.
Se pitää muistaa että teoilla on aina seuraus. Minä olen jo päättänyt ottaa vastuun ja istua elinkautisen jos näin käy.
ISÄ
Vierailija kirjoitti:
M26
Onko lapsettomat miehet demoneita?
Pitääkö koulia?
Pedofiilejä pitää ehdottomasti koulia. Moni vanhempi on samaa mieltä. Minä en pistäisi vastaan jos pedofiileille järjestettäisiin kivitys torilla. Osallistuisin takulla.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää muistaa että teoilla on aina seuraus. Minä olen jo päättänyt ottaa vastuun ja istua elinkautisen jos näin käy.
ISÄ
Tämä isä totisesti rakastaa tytärtään ja suojelee häntä viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon ettei kaikki ole päästään terveitä. Jos sä pilaat mun tyttären ja meidän perheen elämän niin saat vastata teoistas. Sulla on myös varaa valita mitä teet.
Häntäheikeille käy yleensä jossain vaiheessa köpelösti jos ei osaa elää sivistyneesti.
Tuon ikäiset ei teinien kanssa heijaa. Tämä pitäisi tajuta vai etkö ole saanut kasvatusta?
Se on ihan sama tuleeko elinkautista tai ei.
Jos tyttäreni elämän pilaa joku vanha jannu niin ihan sama.
Jannu ottakoon vastuun teoistaan.
ISÄ
Vaikka yrität nyt provoilla ja luultavasti olet keski-ikää lähestyvä pikemminkin äiti nii ei se mitään :D olet postaillut samoja juttuja useampiin ketjuihin.
Elämä pilalla jos nuori nainen (16-19) harrastaa seksiä vanhemman miehen kanssa ? Just, just aika pimeä käsitys seksistä ja siitä että tyttäresi on omaisuuttasi.
Otan vastuun teoistani eikä tuon ikäisen nussimisessa ole mitään väärää ei laillisesti taikka moraalisesti ja on ihan sivistynyttä. Laki on laki.
Mua mietityttää näin aihetta sivuten, että miksi miehet jotka haluavat seksuaalisesti nuoria jopa lapsia suuttuvat kun muut miehet haluavat heidän tyttäriään? Eikös siinä olis selkääntaputtelun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Mua mietityttää näin aihetta sivuten, että miksi miehet jotka haluavat seksuaalisesti nuoria jopa lapsia suuttuvat kun muut miehet haluavat heidän tyttäriään? Eikös siinä olis selkääntaputtelun paikka.
Niipä.
Tai miksi miehelle tulee hiki ajatuksesta että isä tulee ja tappaa kostoksi.
Eihän kaikki isät ole iloisia siitä että niiden teini-ikäisiä tyttäriä nussii kolmekymppinen mies. Aika monella tulisi mieleen ottaa se haulikko seinältä. Onhan näitä tapahtunut aikojen saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Pedofiilejä pitää ehdottomasti koulia. Moni vanhempi on samaa mieltä. Minä en pistäisi vastaan jos pedofiileille järjestettäisiin kivitys torilla. Osallistuisin takulla.
Toisin tiiliskiviä mukanani lavallisen.
Ja kaljaa kaikille osallistujille!
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norman Bates kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu sinä Anastasia mielipiteinesi vittuun! Olet helvetin ärsyttävä paskantärkeä ämmä, joka kuvittelee joka käänteessä puhuvansa asiaa ja että mielipiteesi on ainoa oikea. Saatana että ottaa pannuun tollaset femakot! Vitun ruma nimikin vielä, naamasikin varmasti on.
Kolahtiko?
Kyllä kolahti, nimittäin sun naamaan kohta ja kovaa.
Ahahah, kuule, mitä jos sanoisin sulle, näin lohdutuksena, ettet sää mitään ittelles mahda. Tuskin nää tahalteen valitsit itelles semmoiset mieltymykset, mitä sulla on tällä hetkellä. Nykyään kun naisilla sattuu olemaan vapaus ilmaista omia mielipiteitään eikä sinunlaisilla sovinisteilla pedofiilisillä taipumuksilla ole enää valtaa tukkia muiden suita.
Joka tapauksessa, toivotan sinulle hyvät yöt, mikäli kiukultasi saat unta :)
Jaha, femakko pääsi vauhtiin. En ole mies, vaan itse asiassa nainen. Nuori nainen. Mitä enemmän palstaa luen, sitä enemmän menetän uskoani Suomen naisiin, jotka kylpevät miesvihassaan samalla kaikkea ja kaikkia naisvihaajiksi nimitellen. Suoraan sanottuna säälittävää. En tue pedofiliaa ja lapsen hyväksikäyttö on hirveä asia, mutten kommenteillani viitannut niihin. Vaan ihan kaikkiin viesteihisi tällä palstalla. Niistä paistaa tietyt ennakkoluulot, sovinistisuus miehiä kohtaan ja muu kätkeytynyt viha. Vittuilevat kommentit eivät yhtään paranna sinusta saamaani kuvaa. Nytkin olit tietävinäsi, että olen mies, sovinisti ja pedofilisia taipumuksia omaava. Väärin meni kaikki kolme. Miksei nainen voisi puolustaa miehiä? Anteeksi, kun en ryve siinä av:n ainaisessa miesvihassa muiden palstalaisten tavoin, vaan osaan puolustaa ja katsoa asioita muiltakin kuin pelkästään NAISTEN OIKEUKSIEN näkökulmasta. Onneksi olen erilainen enkä samanlainen miesvihainen sovinisti, kuin te.
Oletko nainen22 tuosta toisesta ketjusta? Oma vihasi ja angstisi sekä hurja riehumisesi tämän teinien seksuaalisuuden puolesta nyt hieman saa hieromaan harmaata päätä...
Tuolla tavoin käyttäytyvä nainen on usein todella hukassa itsensä kanssa, kokenut jonkinasteista hyväksikäyttöä, rikkonaisuutta ja rakkaudettomuutta elämässään. Onko kyseessä eräänlainen syndrooma, jossa hyväksikäytetty tuntee sympatiaa hyväksikäyttäjään kohtaan???
Väärin, väärin. En ole kyseisen nimimerkin takana enkä edes tiedä ketä tarkoitat. Minua ei ole hyväksikäytetty enkä myöskään millään tavalla puolusta lasten hyväksikäyttöä enkä hyväksikäyttäjiä. Sen sijaan sympatiat ovat pedofiilien puolella, jotka joutuvat elämään asian kanssa toteuttamatta kuitenkaan halujaan. Kukaan muu kuin pedofiili itse ei voi tietää, millaista on olla sellainen. Siksi inhottaa lukea täältä päivästä toiseen, kun keskusteluissa halutaan pedofiilit (myös ne, jotka eivät ole tehneet mitään) hirteen tai heiltä pallit irti.
Kaiken lisäksi täällä on niin helvetin miesvihaista porukkaa, että oksat pois. Miksi? Mistä tämä viha kumpuaa? Nytkin oletat heti tietäväsi, millaisia taustoja minulla on. Millä perusteella? Kuten jo sanoin, Anastasialle vastasin kaikkien hänen mielipiteittensä perusteella, en tämän. Miksi siis väität, että puolustelisin pedofiliaa? Miehiin kohdistuvaa vihaa en hyväksy, mutta se ei tarkoita, että hyväksyisin raiskauksia tai muuta. Miksi täällä ei keskustella esimerkiksi naispedofiileistä, sellaisiakin kun on. Miksi naisia ei vihata tämän takia?
Olen muuten samoilla kannoilla, paitsi pedofilia on mun mielestä mielensairaus. Vaikka seksuaalinen suuntautuminen onkin. Se on minun kantani, kapeakatsoinen ja ahdasmielinen ehkä, mutta en vain voi kuvitella, että joku edes ajattelisi romanttista parisuhdetta pikkulapsen kanssa. En vain kykene ymmärtämään heitä, enkä tule ymmärtämään.
En vihaa miehiä enkä missään välissä tarkoittanut yleistää, että kaikki miehet olisivat runkkaamassa 16-vuotiaille pimuille naisystäviensä selän takana. Vihaan idiootteja, niin nais- kuin miespuolisia. Koko sukupuolen leimaaminen parin kuvatuksen takia osoittaa vaan yksinkertaisuutta ja kyvyttömyyttä katsoa asioita useammasta näkökulmasta
Kyseisen artikkelin tapauksessa hyväksikäyttäjä sattui olemaan mies. Jos olisi ollut nainen, ihan samalla tavalla tuohtuisin ja haukkuisin naisen maanrakoon.
Muuten, kirjoitan aina nimimerkillä, jotta löytäisin helposti minua kiinnostavat keskustelut uudestaan. En siis ole enää anonyymina seikkaillut nimimerkin tekemisen jälkeen.
Enempää en kanssasi ala jankkaamaan.
Täysin samaa mieltä siitä, että pedofilia on seksuaalisen suuntautumisen häiriö, eli mielisairaus. Symppaan heitä siksi, koska nämä ihmiset ovat täysin syyttömiä mielenhäiriöönsä itse ja joutuvat elämään sellaisen taakan kanssa. Eihän sitä kellekään toivo. Kukaan meistä, jotka emme ole pedofiileja, emme voi ymmärtää tätä asiaa, koska emme koe samoin. Samalla tavalla kukaan, joka ei ole homoseksuaali, ei voi tuntea vetoa samaa sukupuolta kohtaan. Tämä on tietenkin eri asia, koska homoseksuaalisuus on täysin hyväksyttävää ja laillista. Samalla periaatteella kuitenkin.
Miksi sekoitat pedofilian ja 13-16-vuotiaat keskenään? Yleensä 13-vuotiaatkin ovat jo osin kehittyneitä, kun taas pedofiliassa on kyse siitä, että tuntee vetoa fyysisesti kehittymättömään lapseen. Toki 13-vuotias on nuori ja lapsi vielä, mutta nämä ovat silti kaksi eri asiaa, eikä 13-vuotiaisiin sekaantuva aikuinen mies täysin normaali ole hänkään.
Anastasia kirjoitti:
Aivan sairasta menoa niiltä, ketkä puolustelivat isän toimia. Tänne palstalle ei tosiaan oo eksyny niitä kaikkein järkevimpiä miehiä.
Ällöttävä lukea näitä "nainen on kuumimmillaan 16-19-vuotiaana. Se on ihan todistettu ja puhdasta biologiaa, sillä nainen on hedelmäisillään silloin bla bla bla". Yöks! Nämä samaiset polot kitisevät siitä, kun naiset haukkuvat heitä elukoiksi, mutta silti viesteissään puolustelevat käytöstään biologisiksi vieteiksi?!
Naiset, ketkä ovat samalla aaltopituudella heidän kanssaan, ovat yhtä alhaista ja sairasta sakkia. Pthyi! Miten ihminen on voinut kasvata noin kieroon?
Olen puhunut. Ja kyllä, minulla meni tunteisiin ja pahasti.
Se on töysin totta että nainen on biologisesti haluttavimmillaan ja kauneimillaan 16-19 vuotiaana.
Kautta ihmiskunnan historian tuohon aikaan naiset ovat tehneet ensimmäiset lapsensa. Menneet myös naimisiin tuossa iässä.
Ainoastaan lähivuosikymmeninä länsimaissa naiset ovat ruvenneet tekemään lapsia myöhemmällä iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin tiiliskiviä mukanani lavallisen.
Ja kaljaa kaikille osallistujille!
Emme ole kovin "kehittyneet" mihinkään ihmislajina kun näitä tekstejä lukee
:) :/ :(
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norman Bates kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu sinä Anastasia mielipiteinesi vittuun! Olet helvetin ärsyttävä paskantärkeä ämmä, joka kuvittelee joka käänteessä puhuvansa asiaa ja että mielipiteesi on ainoa oikea. Saatana että ottaa pannuun tollaset femakot! Vitun ruma nimikin vielä, naamasikin varmasti on.
Kolahtiko?
Kyllä kolahti, nimittäin sun naamaan kohta ja kovaa.
Ahahah, kuule, mitä jos sanoisin sulle, näin lohdutuksena, ettet sää mitään ittelles mahda. Tuskin nää tahalteen valitsit itelles semmoiset mieltymykset, mitä sulla on tällä hetkellä. Nykyään kun naisilla sattuu olemaan vapaus ilmaista omia mielipiteitään eikä sinunlaisilla sovinisteilla pedofiilisillä taipumuksilla ole enää valtaa tukkia muiden suita.
Joka tapauksessa, toivotan sinulle hyvät yöt, mikäli kiukultasi saat unta :)
Jaha, femakko pääsi vauhtiin. En ole mies, vaan itse asiassa nainen. Nuori nainen. Mitä enemmän palstaa luen, sitä enemmän menetän uskoani Suomen naisiin, jotka kylpevät miesvihassaan samalla kaikkea ja kaikkia naisvihaajiksi nimitellen. Suoraan sanottuna säälittävää. En tue pedofiliaa ja lapsen hyväksikäyttö on hirveä asia, mutten kommenteillani viitannut niihin. Vaan ihan kaikkiin viesteihisi tällä palstalla. Niistä paistaa tietyt ennakkoluulot, sovinistisuus miehiä kohtaan ja muu kätkeytynyt viha. Vittuilevat kommentit eivät yhtään paranna sinusta saamaani kuvaa. Nytkin olit tietävinäsi, että olen mies, sovinisti ja pedofilisia taipumuksia omaava. Väärin meni kaikki kolme. Miksei nainen voisi puolustaa miehiä? Anteeksi, kun en ryve siinä av:n ainaisessa miesvihassa muiden palstalaisten tavoin, vaan osaan puolustaa ja katsoa asioita muiltakin kuin pelkästään NAISTEN OIKEUKSIEN näkökulmasta. Onneksi olen erilainen enkä samanlainen miesvihainen sovinisti, kuin te.
Oletko nainen22 tuosta toisesta ketjusta? Oma vihasi ja angstisi sekä hurja riehumisesi tämän teinien seksuaalisuuden puolesta nyt hieman saa hieromaan harmaata päätä...
Tuolla tavoin käyttäytyvä nainen on usein todella hukassa itsensä kanssa, kokenut jonkinasteista hyväksikäyttöä, rikkonaisuutta ja rakkaudettomuutta elämässään. Onko kyseessä eräänlainen syndrooma, jossa hyväksikäytetty tuntee sympatiaa hyväksikäyttäjään kohtaan???
Väärin, väärin. En ole kyseisen nimimerkin takana enkä edes tiedä ketä tarkoitat. Minua ei ole hyväksikäytetty enkä myöskään millään tavalla puolusta lasten hyväksikäyttöä enkä hyväksikäyttäjiä. Sen sijaan sympatiat ovat pedofiilien puolella, jotka joutuvat elämään asian kanssa toteuttamatta kuitenkaan halujaan. Kukaan muu kuin pedofiili itse ei voi tietää, millaista on olla sellainen. Siksi inhottaa lukea täältä päivästä toiseen, kun keskusteluissa halutaan pedofiilit (myös ne, jotka eivät ole tehneet mitään) hirteen tai heiltä pallit irti.
Kaiken lisäksi täällä on niin helvetin miesvihaista porukkaa, että oksat pois. Miksi? Mistä tämä viha kumpuaa? Nytkin oletat heti tietäväsi, millaisia taustoja minulla on. Millä perusteella? Kuten jo sanoin, Anastasialle vastasin kaikkien hänen mielipiteittensä perusteella, en tämän. Miksi siis väität, että puolustelisin pedofiliaa? Miehiin kohdistuvaa vihaa en hyväksy, mutta se ei tarkoita, että hyväksyisin raiskauksia tai muuta. Miksi täällä ei keskustella esimerkiksi naispedofiileistä, sellaisiakin kun on. Miksi naisia ei vihata tämän takia?Olen muuten samoilla kannoilla, paitsi pedofilia on mun mielestä mielensairaus. Vaikka seksuaalinen suuntautuminen onkin. Se on minun kantani, kapeakatsoinen ja ahdasmielinen ehkä, mutta en vain voi kuvitella, että joku edes ajattelisi romanttista parisuhdetta pikkulapsen kanssa. En vain kykene ymmärtämään heitä, enkä tule ymmärtämään.
En vihaa miehiä enkä missään välissä tarkoittanut yleistää, että kaikki miehet olisivat runkkaamassa 16-vuotiaille pimuille naisystäviensä selän takana. Vihaan idiootteja, niin nais- kuin miespuolisia. Koko sukupuolen leimaaminen parin kuvatuksen takia osoittaa vaan yksinkertaisuutta ja kyvyttömyyttä katsoa asioita useammasta näkökulmasta
Kyseisen artikkelin tapauksessa hyväksikäyttäjä sattui olemaan mies. Jos olisi ollut nainen, ihan samalla tavalla tuohtuisin ja haukkuisin naisen maanrakoon.
Muuten, kirjoitan aina nimimerkillä, jotta löytäisin helposti minua kiinnostavat keskustelut uudestaan. En siis ole enää anonyymina seikkaillut nimimerkin tekemisen jälkeen.
Täysin samaa mieltä siitä, että pedofilia on seksuaalisen suuntautumisen häiriö, eli mielisairaus. Symppaan heitä siksi, koska nämä ihmiset ovat täysin syyttömiä mielenhäiriöönsä itse ja joutuvat elämään sellaisen taakan kanssa. Eihän sitä kellekään toivo. Kukaan meistä, jotka emme ole pedofiileja, emme voi ymmärtää tätä asiaa, koska emme koe samoin. Samalla tavalla kukaan, joka ei ole homoseksuaali, ei voi tuntea vetoa samaa sukupuolta kohtaan. Tämä on tietenkin eri asia, koska homoseksuaalisuus on täysin hyväksyttävää ja laillista. Samalla periaatteella kuitenkin.
Miksi sekoitat pedofilian ja 13-16-vuotiaat keskenään? Yleensä 13-vuotiaatkin ovat jo osin kehittyneitä, kun taas pedofiliassa on kyse siitä, että tuntee vetoa fyysisesti kehittymättömään lapseen. Toki 13-vuotias on nuori ja lapsi vielä, mutta nämä ovat silti kaksi eri asiaa, eikä 13-vuotiaisiin sekaantuva aikuinen mies täysin normaali ole hänkään.
Toi on kyllä naurettavaa että ihmiset eivät edes tiedä mitä pedofilia tarkoittaa
Pedofilia on täysin normaalia ja sitä esiintyy myös eläinten parissa.
Pedofiliaa on ollut aina olemassa kaikissa kulttuureissa. Pedofilia on täysin normaalia seksuaalista suuntautumista. Paitsi homopedofilia.
Homous on sairaus ja luonnotonta.
Luonto on luonut kuukautiset ja kyvyn lisääntyä tietyssä iässä.
13v on jo sukukypsä naaras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsehän tuokin tyttö oli pimperoaan tyrkyttänyt isämiehelle, ja halunut seksiä..... että mietippä sitä.
No hyi miten rumasti sanottu. Mutta kieltämättä itseänikin ihmetytti miten maailma on muuttunut... itse kun oltiin siinä viidentoista nurkilla, olisi ollut ihan kauhistus jos joku yli parikymppinen olisi yrittänyt vongata seksiä...! kolmekymppisestä ällöttävästä papasta puhumattakaan! Oksennushan siinä olisi lentänyt ja poliisille soitettu. Hyvä jos oli poikaa pussannut siinä iässä. Se oli sitä 90-lukua se, ainakin meillä päin. 13-vuotiaana ei olisi tullut kuuloonkaan mitkään seksihpommat edes omanikäisen kanssa!
Onkohan nykyään normaalimpaa tuollainen käytös vai olikohan tyttöä käytetty hyväksi ennenkin jolloin maailmankuva on ihan hämärtynyt. :(
Kaikki eivät ole kuin sinä. On hyvin yleistä, että yläasteikäiset tytöt ITSE HALUAVAT seksiä kokeneempien kanssa. Kyllä tytöt osaa jo ylä-asteella olla jalustalla "aikaisemman kehittymisensä" kanssa, haluavat kunnon miestä, seksiä ja jopa kihlautumista. Sitä ei nuoret kollit halua joten he haluavat kokeneempia miehiä.
BTW, 30v ei ole pappa.
Nuorilla tunteet ja mielen tasapaino, jopa mielenterveys saattaa heitellä rajustikin. Mieleltään tasapainoinen yläaste-ikäinen ei halua seksiä 30-vuotiaan miehen kanssa. Sinusta on siis ok hyväksikäyttää heikossa tilassa olevaa nuorta ja naamioida se vähän niinkuin palvelukseksi tätä fyysisesti kehittynyttä lasta kohtaan?
Missä helkutin heikossa tilassa? Lukuisat aivan terveet ja hyvinvoivat teinit harrastaa seksiä aikuisten ihmisten kanssa.
Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Suomessa on yksi euroopan korkeimmista suojaikärajoista, mutta niistäkin sinunkaltaiset valittaa.
Olen muuten samoilla kannoilla, paitsi pedofilia on mun mielestä mielensairaus. Vaikka seksuaalinen suuntautuminen onkin. Se on minun kantani, kapeakatsoinen ja ahdasmielinen ehkä, mutta en vain voi kuvitella, että joku edes ajattelisi romanttista parisuhdetta pikkulapsen kanssa. En vain kykene ymmärtämään heitä, enkä tule ymmärtämään.