Lue keskustelun säännöt.
Perheenisä saatettiin seksisatimeen - oikeusmurha?
M43
19.10.2015 |
Noh, huh, huh. Hävettää.
http://www.hs.fi/kaupunki/a1445221150315
Kyllä tässä ei kohta kukaan uskalla seksiä harrastaa!
Kommentit (43)
Eli taas tulee mieleen, että Katjakin (Hänninen) on todellakin voinut haluta sitä mitä tapahtui, vaikka se meille olisi miten yök tahansa. En mä ainakaan tajua, kun mulle seksi oli täysin yök aika kauan. Jos mä saisin päättää, niin laissa lukisi, että 20-vuotiaillekin tulisi trauma jos 30-vuotias nussisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uutisen mukaan seksin harrastaminen tapahtui autossa. Minusta tämä on lieventävä asianhaara.
Mutta tuntuu ihan oudolta, että se nuori olisi halunnut vasten tahtoaan juodakaan. Miksi otti alkoholia? Varmasti halusi. Ei se oikeuta tietenkään hyväksikäyttämään humalatilaa, mutta minua ei olisi kukaan saanut sen ikäisenä ottamaan vieraalta aikuiselta alkoholia, koska en halunnut. Ja mikä ihmeen ryhmäpaine toimia jonkun aikuisen miehen kanssa? Eikö ne ole ihan idioottikalkkiksia?
Mä veikkaan että se trauma tuli asian nousemisesta kaikkien tietoon ja kun nuori heräsi tajuamaan, että miehellä oli vaimo joka raivostui. Ne olisivat ainakin minusta olleet pahempia asioita, kuin oma harkittu tekoni. Koska harkitsen kyllä mitä teen. Olen ihan varma, että tuokin nuori harkitsi vähän enemmän kuin on annettu ymmärtää, jotta kaikki voisi taas jatkua ihmisten mielissä normaalissa päiväjärjestyksessä. Sen tuomitsen, jos mies olisi ollut aloitteellinen seksiin, mutta eikö siinä sanottu, että tyttö itsekin myönsi, että ei ollut :X