Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt vuoden ajan aloittanut joka päivä laihduttamisen.

Vierailija
17.10.2015 |

Tuloksena +10 kg. Nyt jumalauta apua tähän. Eli joo tiedän kyllä missä kaikessa menee väärin. Kaikessa. En vaan osaa muuttaa sitä, minkä tiedän tuhoavan kaiken. Iltasyöminen. Kyllä. Syön tarpeeksi päivällä. Ja ahdistukseen tunnesyön illalla. Läskiksihän se menee. Tätä menoa olen ihan kohta valas. Kuinka hitossa tästä sairaasta kierteestä eroon? Muita? Olen niin väsynyt tähän touhuuni.  

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hoitaa ahdistusta. Sitten ei tarvitse turvautua syömiseen.

Vierailija
2/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, koska just sama. Ne kirotut illat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä :( Vuoden alussa tippui 5kg ja siihen jäi, nyt jostain syystä "jumittaa" kun aloitan dieetin ap:n tavoin joka aamu uudestaan.
Myöskään laihduttamisen lopettaminen ei toiminut vaan johti päiväkausien ahmimiseen.

Vierailija
4/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin olen yrittänyt tuhannesti. Eli ahdistuksen hoitamista. Ilmeisesti väärin keinoin. Äh. Umpikujassa olen. Itsemurhakaan ei valitettavasti tule kuuloon, koska olen äiti. saisinpa vaan itseni takaisin. Kunpa joku voisi auttaa. 

Vierailija
5/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just ku mun kynästä. Mitä kovemmin yritän kiloja pudottaa, sitä enemmän niitä tulee. 

Ja syykin syömiseen sama..

Vierailija
6/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei myöskään auta laihdutuksen lopettaminen, kuten joillain vaan sittenpä vasta käsistä lähteekin. Ap. 

Vierailija
7/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda iltasyöminen vähän kerrassaan terveellisempään suuntaan. Okei tiedän että kuulostaa tylsältä ja liian terveys intoilulta, mutta esim ihan perus sipseille tarkotettu dippi. Dipattavaksi sipsien sijaan esim kurkku/porkkana tikkuja. Ei tuu juurikaan kaloreita ja syömisen himon vie pois. :)

Vierailija
8/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista teistä kohtalotovereista koostaa joku ryhmä ja yhdessä yrittää tehdä asialle jotain? Roikutaan vaikka ne illat pitkät netissä ja yritetään tsempata toisiamme. Kiinnostaisiko? Ap. 

Vierailija
9/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko mahdollista teistä kohtalotovereista koostaa joku ryhmä ja yhdessä yrittää tehdä asialle jotain? Roikutaan vaikka ne illat pitkät netissä ja yritetään tsempata toisiamme. Kiinnostaisiko? Ap. 

Kiinnostaa! T. Se viisi kiloa laihduttanut, joka aloittaa taas ensi maanantaina

Vierailija
10/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä KAIKESTA syömisestä 1/3 pois. Äläkä petä itseäsi.

2kk ja 8 kg, vielä 5 ja ollaan tavoitteessa.

Vierailija
11/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa! T. Se viisi kiloa laihduttanut, joka aloittaa taas ensi maanantaina

Hienoa! Mitenköhän kannattaisi tehdä kyseinen ryhmä. En ihan omia tietojani tänne vauvapalstalle haluaisi laittaa, mutta älyttömältä tuntuu muodostaa ketju tänne. Ap

Vierailija
12/21 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta meidän repsahtelevien/iltasyövien laihduttajien oma tsemppiketju sopii ihan hyvin tännekin! Säilyy anonymiteetti :) Ja voidaan saada muitakin ketjuun mukaan

Vierailija
13/21 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kehittää illaksi jotain muuta tekemistä, ettet ehdi syömään. Tai esim syö ensin purkki raejuustoa, jos jaksat cielä voit napostella. Veden juominenkin ennen syömistä voi auttaa.

Mä oo myös lohtusyöjä, mutta oon reilussa vuodessa pudottanut 25 kiloa. En laihduttamalla vaan eöämäntapamuutoksella.

Vierailija
14/21 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimii ainoastaan kaikki tai ei mitään dieetti esim jutta. Suosittelen. Saa ajanjaksoa tajuamaan ettei noin voi elää.

Vierailija
15/21 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin ainaisen laihdutuksen ja laihduin 15 kg. Nyt olen normaalipainoinen.

Vierailija
16/21 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen iltasyöppö. Kun hyväksyin tämän, aloin laihtua. Päivän kalorit siirsin iltaan, päivällä syln tosi kevydestu. Päivällä touhutessa on helpompi kestää pientä nälkää, pysyn jopa virkeämpänäkin. 

Sitten illalla syön, mutta terveellusesti, mutta silti jotain hyvää! Ja voin syödä kunnon annoksen, ja hyvin nukuttaa täydellä masulla!

Tämä rytmi sopii minulle.

Vierailija
17/21 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nyt ketjun meille onnettomille. En vaan saa jostain syystä linkattua tähän. Ketjun otsikko: Tänään aloitetaan!

Vierailija
19/21 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista ensin ahdistusta aiheuttavat asiat kokonaan elämästäsi. Syö hyvin ja nuku kunnon yöunet. Älä ahmi suolaista ja rasvaista ruokaa iltaisin. Ala liikkua ja ajatella positiivisesti. Koita päästä negatiivisista ajatuksista ja ihmisistä eroon. Tykkää itsestäsi.

Näillä neuvoilla olen laihtunut 13kg ja vyötäröltä lähtenyt yli 20cm vain neljässä kuukaudessa. Paino putosi neljä kiloa yli tavoitepainon ja nälkää en todellakaan ole nähnyt. Nyt on hyvä olla sisäisesti ja ulkoisesti! Tsemppiä kaikille tavoitteissaan!

Vierailija
20/21 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin ainaisen laihdutuksen ja laihduin 15 kg. Nyt olen normaalipainoinen.

Mä lopetin myös laihduttamisen kun tajusin, että en halua olla kuin äitini. Hän laihdutti koko ikänsä eikä laihtunut. Vielä ei oo paino muuttunut mikskään, mutta huomaan syöväni vähemmän😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän