Olen nyt vuoden ajan aloittanut joka päivä laihduttamisen.

Vierailija

Tuloksena +10 kg. Nyt jumalauta apua tähän. Eli joo tiedän kyllä missä kaikessa menee väärin. Kaikessa. En vaan osaa muuttaa sitä, minkä tiedän tuhoavan kaiken. Iltasyöminen. Kyllä. Syön tarpeeksi päivällä. Ja ahdistukseen tunnesyön illalla. Läskiksihän se menee. Tätä menoa olen ihan kohta valas. Kuinka hitossa tästä sairaasta kierteestä eroon? Muita? Olen niin väsynyt tähän touhuuni.  

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Samassa veneessä :( Vuoden alussa tippui 5kg ja siihen jäi, nyt jostain syystä "jumittaa" kun aloitan dieetin ap:n tavoin joka aamu uudestaan.
Myöskään laihduttamisen lopettaminen ei toiminut vaan johti päiväkausien ahmimiseen.

Vierailija

Sitäkin olen yrittänyt tuhannesti. Eli ahdistuksen hoitamista. Ilmeisesti väärin keinoin. Äh. Umpikujassa olen. Itsemurhakaan ei valitettavasti tule kuuloon, koska olen äiti. saisinpa vaan itseni takaisin. Kunpa joku voisi auttaa. 

Vierailija

Vaihda iltasyöminen vähän kerrassaan terveellisempään suuntaan. Okei tiedän että kuulostaa tylsältä ja liian terveys intoilulta, mutta esim ihan perus sipseille tarkotettu dippi. Dipattavaksi sipsien sijaan esim kurkku/porkkana tikkuja. Ei tuu juurikaan kaloreita ja syömisen himon vie pois. :)

Vierailija

Olisko mahdollista teistä kohtalotovereista koostaa joku ryhmä ja yhdessä yrittää tehdä asialle jotain? Roikutaan vaikka ne illat pitkät netissä ja yritetään tsempata toisiamme. Kiinnostaisiko? Ap. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisko mahdollista teistä kohtalotovereista koostaa joku ryhmä ja yhdessä yrittää tehdä asialle jotain? Roikutaan vaikka ne illat pitkät netissä ja yritetään tsempata toisiamme. Kiinnostaisiko? Ap. 

Kiinnostaa! T. Se viisi kiloa laihduttanut, joka aloittaa taas ensi maanantaina

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa! T. Se viisi kiloa laihduttanut, joka aloittaa taas ensi maanantaina

Hienoa! Mitenköhän kannattaisi tehdä kyseinen ryhmä. En ihan omia tietojani tänne vauvapalstalle haluaisi laittaa, mutta älyttömältä tuntuu muodostaa ketju tänne. Ap

Vierailija

Musta meidän repsahtelevien/iltasyövien laihduttajien oma tsemppiketju sopii ihan hyvin tännekin! Säilyy anonymiteetti :) Ja voidaan saada muitakin ketjuun mukaan

Vierailija

Yritä kehittää illaksi jotain muuta tekemistä, ettet ehdi syömään. Tai esim syö ensin purkki raejuustoa, jos jaksat cielä voit napostella. Veden juominenkin ennen syömistä voi auttaa.

Mä oo myös lohtusyöjä, mutta oon reilussa vuodessa pudottanut 25 kiloa. En laihduttamalla vaan eöämäntapamuutoksella.

Läski too -13 kg tänävuonna

Mulle toimii ainoastaan kaikki tai ei mitään dieetti esim jutta. Suosittelen. Saa ajanjaksoa tajuamaan ettei noin voi elää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat