Jännämiehet ja nuoret, nätit bimbonaiset..

Vierailija

Tällä palstalla on jatkuvasti vääntöä, miksi kiltti tavismies ei kelpaa ja että miehet haluaa vain pikku-pikku-fitnesspillun nätillä baby-facella. Eli siis suomeksi sukupuolten sota, kumpikin haukkuu toista pinnalliseksi. Voitaisiinko jo vihdoin myöntää, että suurinosa ihan tavallisista naisista jamiehistä pariutuu keskenään, ja nämä veemäiset Hottis-Martat ja pullistelevat jännämiehet pariutuvat ihan keskenään, ja myös ansaitsevat toisensa?

Kommentit (6)

Vierailija

Kun huomaa ettei saa mitä oikeasti haluaisi, niin sitten yksinäisyyden pelossa pitää tyytyä vähempään, silti salaa haluten sitä unelmiensa kohdetta.

Siksi ns taviksetkin pääsevät pariutumaaan. Suoraselkäinen jäisi mieluummin yksin, mutta kuten sanottua, kyvyttömyys elää elämäänsä yksin ajaa suurimman osan kimppaan.

Vierailija

Mä oon todella tavallisen näköinen, mutta haluan pahiksen joka on komeaakin komeampi. Muuhun en tyydy, ja mä kyllä viihdyn yksinkin. Next!

Vierailija

No minä oon "vanha" ja tavallisen näköinen nainen. Uskon vakaasti, että kuka tahansa mies mieluummin ottaisi nätin ja nuoren naisen kuin minut. Olen päättänyt, että minuun ei tarvitse kenenkään _tyytyä_ paremman puutteessa. Yritän siis elää monipuolista elämää yksikseni, vaikka tosin aina se yksinäisyys ei ole helppoa.

Vierailija

^ Tottakai jossain utopia-maailmassa kaikki pallinaamat saavat missin ja persjalkaiset pullukkatytöt komean alfan, mutta reaalimaailmassa he pariutuvat ihan vaan keskenään ja ovat myös onnellisia, ihan oikeasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat