Poikani löi kiveksensä puistossa puuaitaan, lastenhoitaja nauroi
7v oli kiivennyt puuhun aidan vieressä. Ei saanutkaan otetta oksasta ja putosi haarat edellä aitaan. Poika kertoi että "Jenna vain nauroi" kun häntä sattui.
15v ei taida olla sittenkään tarpeeksi kypsä hoitamaan lapsia. Eipä tule meille enää.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin nauretaan tollasille jutuille! Luoja miten naurettiin ku mies teki kyynerpäällä mulle vahingossa mustan silmän. Itkeäkö pitäs?!
Ei se ole sama asia kuin se että sukukypsässä iässä oleva tyttö nauraa pikkupojalle ja silmä ei ole yhtä intiimi paikka kuin sukuelin.
-Mies 29v + 1v-
no nauretaan meillä vaikka ukko satuttais pallinsa....
Niin voidaan sitten tehdä teidän yhteisestä sopimuksesta, mutta ei sukukypsässä iässä olevan ja vastuutehtävässä olevan tytön kuulu nauraa pikkupojalle; se voi vääristää pojan seksuaalista kehitystä muun haitan lisäksi.
-Mies 29v + 1v-
no loistavaa että sä olet osannut olla aina korrekti kun olet ollut teini!
Hienoa. martyyriksi heittäytyminen toimii aina mieluummin kuin oman virheen myöntäminen. Olet ollut karmea kakara. Sano se ääneen, kunnon kauhuteini. Maahan syljeskelvä kapinoiva räkänokka.
Vierailija kirjoitti:
7v oli kiivennyt puuhun aidan vieressä. Ei saanutkaan otetta oksasta ja putosi haarat edellä aitaan. Poika kertoi että "Jenna vain nauroi" kun häntä sattui.
15v ei taida olla sittenkään tarpeeksi kypsä hoitamaan lapsia. Eipä tule meille enää.
Voisiko olla että kukkahattutädin poika yksinkertasesti valehtelee ja sinä vielä näet tilanteen mielessäsi erilailla ja todellisuudessa kaikki on mennyt aivan toisin? Voisiko olla? Vai onko 7v totuuden torvi jonka juttuihin sinä hössöttävänä äitinä lisäät vielä omat mielikuvitusekstrat ja näiden pohjalta teet johtopäätöksiä?
Onhan pojalla loppujen lopuksi kaikki kunnossa ja kai lastenhoitaja pahoitteli käytöstään? :/ osaan samaistua nauramiseen, sillä itse omistan oudon huumorintajun ja naureskelen vähän kaikelle, mikä minua vähänkin huvittaa. En kuitenkaan usko "Jennan" nauraneen ilkeyttään, tai mistä minä tietäisin.
Kasseille potkimista en hyväksy itsekään, mikäli on toinenkin vaihtoehto irtautua ahdistavasta tilanteesta, mutta kyllä turvautuisin siihen, jos minua kopeloitaisiin ja nöyryytettäisiin (ja tietäisin näiden johtavan raiskaukseen) eikä käytännössä muuta vaihtoehtoa olisi. Isonkin körilään saa helposti tainnutettua, kun tähtää kaikella voimalla haaroväliin.
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Lapsuudessa tai varhaisessa nuoruudessa koetut kiveksiin liittyvät väkivaltakokemukset, uhkaukset ym.vahingolliset muistot vaikuttavat monesti miehen seksuaaliseen kehitykseen.
Osalle kehittyy fetissi, johon liittyy voimakkaasti halu saada kumppani satuttamaan tai suorastaan vahingoittamaan kiveksiään ja useimmissa tapauksissa fetisisti pystyy jäljittämään tuon taipumuksensa johonkin kaukaiseen herkässä iässä sattuneeseen kokemukseen. Luonnollisesti tuollaisen taipumuksen kehittyminen vaikeuttaa tyydyttävän sukupuolielämän toteuttamista, koska taipumus on epänormaali sekä sen lisäksi jopa terveydelle haitallinen.
Tämä saattaa olla vielä jonkinlainen tabuasia, koska miehen seksuaalianatomia käsitetään mieluiten pelkän peniksen kautta ja seksuaalinen väkivalta ainoastaan kopeloinnin kautta. Asian tunnustamista vaikeuttaa sekin, että osa tytöistä ja naisista pitää kiveksiin kohdistuvaa väkivallantekoa hyväksyttävänä rangaistuksena sosiaalisen pettymyksen aiheuttamisesta (lähinnä televisiosta ja elokuvista opittua) tai muusta mielipahasta eikä ymmärrettävästi halua tunnustaa teon mahdollisia vakavia seurauksia jos se ei ole pakollista.
-Mies 29v + 1v-
kun koulu"kaverit" luvatta puristelivat tyttöni rintoja ja yrittivät laittaa käsiään paidan alle ja housuihin, olin enemmän kuin iloinen kuullessani, että tyttäreni kilautti kaverille alakertaan niin, että lasaretti saapui.
Tyhmästä päästä katsos kärsii koko ruumis.
Ja tyhmyydestä kertoo myös olematon sisälukutaito. Sosiaalinen pettymys kuten sanallisessa riidassa alakynteen jääminen on eri asia kuin koskettelu. Halusitko tällä vahingoniloisella purkauksellasi jotenkin ilmaista, että nauttisit törkeän pahoinpitelyn yrityksestä myös missä tahansa muussa tilanteessa?
Toki itseään saa puolustaa äärimmäisessä hädässä siten miten se milloinkin parhaiten onnistuu. Puristelut sun muut ovat semmoista harmaata aluetta, johon ei ole mitään yksinkertaista oikeaa vastausta. Kengän käyttäminen aseena ja ihmiskehon vahvimpien lihaksien käyttäminen miehen sukuelimiin iskemiseen pitäisi mielestäni aina tulkita törkeän pahoinpitelyn yritykseksi ja vakavuudessa se menee aina jonkun rintapuristuksen edelle, joka on yhtä kivuliasta ja vaarallista kuin jenkkakahvoista piteleminen ja tuntuu samalta molemmilla sukupuolilla, joista molemmilta löytyy nännit, rasvaa ja lihasta rintakehän päältä. Puristustilanteessakin väkivalta voi olla silti oikeutettua esim.lyömällä reippaasti avokämmenellä kasvoihin. Äärikeinoihin meneminen ensimmäisenä vaihtoehtona on hyvin kyseenalaista.
-Mies 29v + 1v-
Minua ahdisteli useamman pojan joukko koulussa. Olin 12-vuotias, pojat olivat täysi-ikäisiä. Osa piti käsistä kiinni, yksi kähmi rintoja, yksi työnsi käden housuihin. He olivat yrittänyt suunnitella tekonsa niin, ettei paikalla olisi ketään muuta, joten huutaminen ei auttanut. Potkaisin polvella yhtä ahdistelijoista haaroväliin enkä kadu tekoani yhtään. Mitä minun olisi pitänyt tilanteessa tehdä? Näen siitä vieläkin painajaisia.
Mä en tajua mikä ihme pikkupoikakivesfetissi tuolla m30 on, aina se jaksaa provota tästä.
niin nähty.
Anastasia kirjoitti:
Onhan pojalla loppujen lopuksi kaikki kunnossa ja kai lastenhoitaja pahoitteli käytöstään? :/ osaan samaistua nauramiseen, sillä itse omistan oudon huumorintajun ja naureskelen vähän kaikelle, mikä minua vähänkin huvittaa. En kuitenkaan usko "Jennan" nauraneen ilkeyttään, tai mistä minä tietäisin.
Kasseille potkimista en hyväksy itsekään, mutta kyllä turvautuisin siihen, mikäli minua kopeloitaisiin ja nöyryytettäisiin eikä käytännössä muuta vaihtoehtoa olisi. Isonkin körilään saa helposti tainnutettua.
Kylläkin mies voi aina nopeampana ja pitempänä potkaista ensimmäisenä eli kannattaa kuitenkin kunnioittaa miesten voimia eikä ylpistyä kuvittelemaan, että nainen voi "helposti" tainnuttaa miehen, koska todennäköisyys siihen että miehen nyrkki tai potku osuu johonkin naisen ruumiinosaan aiemmin on äärimmäisen suuri, ellei mies yksinkertaisesti roiku vaarattomasti vaatteissa ja anna naisen hyökätä ensimmäisenä, kuten itsepuolustuskursseilla monesti tehdään.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla että kukkahattutädin poika yksinkertasesti valehtelee ja sinä vielä näet tilanteen mielessäsi erilailla ja todellisuudessa kaikki on mennyt aivan toisin? Voisiko olla? Vai onko 7v totuuden torvi jonka juttuihin sinä hössöttävänä äitinä lisäät vielä omat mielikuvitusekstrat ja näiden pohjalta teet johtopäätöksiä?
Johan täällä vaikka kuinka monen toimesta on alapeukutettu minun täysin asialliset kysymykseni ja faktani, koska ne eivät sovi siihen käsitykseen, jonka mukaan tuollainen onnettomuus on lähinnä hupijuttu. Ja peukuttajat ovat varmaankin aikuisia.
Eli ihan hyvin niin on voinut tapahtua ja 70-luvun jälkeen syntyneet ovat saaneet mediasta selvän siunauksen naureskelulleen.
-Mies 29v + 1v-
Mä aina vaan jaksan ihmetellä miksi muista on hauskaa katsoa ku jotakuta sattuu. Miksi joistakin toisten kipu on hauskaa. Mun mielestä se ei ole. On mulla silti huumorintajua, se ei vaan ulotu tohon.
Mies 29v kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Kasseille potkimista en hyväksy itsekään, mutta kyllä turvautuisin siihen, mikäli minua kopeloitaisiin ja nöyryytettäisiin eikä käytännössä muuta vaihtoehtoa olisi. Isonkin körilään saa helposti tainnutettua.
Kylläkin mies voi aina nopeampana ja pitempänä potkaista ensimmäisenä eli kannattaa kuitenkin kunnioittaa miesten voimia eikä ylpistyä kuvittelemaan, että nainen voi "helposti" tainnuttaa miehen, koska todennäköisyys siihen että miehen nyrkki tai potku osuu johonkin naisen ruumiinosaan aiemmin on äärimmäisen suuri, ellei mies yksinkertaisesti roiku vaarattomasti vaatteissa ja anna naisen hyökätä ensimmäisenä, kuten itsepuolustuskursseilla monesti tehdään.
-Mies 29v + 1v-
Mieshän tosiaan kun on aina pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Lapsuudessa tai varhaisessa nuoruudessa koetut kiveksiin liittyvät väkivaltakokemukset, uhkaukset ym.vahingolliset muistot vaikuttavat monesti miehen seksuaaliseen kehitykseen.
Osalle kehittyy fetissi, johon liittyy voimakkaasti halu saada kumppani satuttamaan tai suorastaan vahingoittamaan kiveksiään ja useimmissa tapauksissa fetisisti pystyy jäljittämään tuon taipumuksensa johonkin kaukaiseen herkässä iässä sattuneeseen kokemukseen. Luonnollisesti tuollaisen taipumuksen kehittyminen vaikeuttaa tyydyttävän sukupuolielämän toteuttamista, koska taipumus on epänormaali sekä sen lisäksi jopa terveydelle haitallinen.
Tämä saattaa olla vielä jonkinlainen tabuasia, koska miehen seksuaalianatomia käsitetään mieluiten pelkän peniksen kautta ja seksuaalinen väkivalta ainoastaan kopeloinnin kautta. Asian tunnustamista vaikeuttaa sekin, että osa tytöistä ja naisista pitää kiveksiin kohdistuvaa väkivallantekoa hyväksyttävänä rangaistuksena sosiaalisen pettymyksen aiheuttamisesta (lähinnä televisiosta ja elokuvista opittua) tai muusta mielipahasta eikä ymmärrettävästi halua tunnustaa teon mahdollisia vakavia seurauksia jos se ei ole pakollista.
-Mies 29v + 1v-
kun koulu"kaverit" luvatta puristelivat tyttöni rintoja ja yrittivät laittaa käsiään paidan alle ja housuihin, olin enemmän kuin iloinen kuullessani, että tyttäreni kilautti kaverille alakertaan niin, että lasaretti saapui.
Ja tyhmyydestä kertoo myös olematon sisälukutaito. Sosiaalinen pettymys kuten sanallisessa riidassa alakynteen jääminen on eri asia kuin koskettelu. Halusitko tällä vahingoniloisella purkauksellasi jotenkin ilmaista, että nauttisit törkeän pahoinpitelyn yrityksestä myös missä tahansa muussa tilanteessa?
Toki itseään saa puolustaa äärimmäisessä hädässä siten miten se milloinkin parhaiten onnistuu. Puristelut sun muut ovat semmoista harmaata aluetta, johon ei ole mitään yksinkertaista oikeaa vastausta. Kengän käyttäminen aseena ja ihmiskehon vahvimpien lihaksien käyttäminen miehen sukuelimiin iskemiseen pitäisi mielestäni aina tulkita törkeän pahoinpitelyn yritykseksi ja vakavuudessa se menee aina jonkun rintapuristuksen edelle, joka on yhtä kivuliasta ja vaarallista kuin jenkkakahvoista piteleminen ja tuntuu samalta molemmilla sukupuolilla, joista molemmilta löytyy nännit, rasvaa ja lihasta rintakehän päältä. Puristustilanteessakin väkivalta voi olla silti oikeutettua esim.lyömällä reippaasti avokämmenellä kasvoihin. Äärikeinoihin meneminen ensimmäisenä vaihtoehtona on hyvin kyseenalaista.
-Mies 29v + 1v-
Minua ahdisteli useamman pojan joukko koulussa. Olin 12-vuotias, pojat olivat täysi-ikäisiä. Osa piti käsistä kiinni, yksi kähmi rintoja, yksi työnsi käden housuihin. He olivat yrittänyt suunnitella tekonsa niin, ettei paikalla olisi ketään muuta, joten huutaminen ei auttanut. Potkaisin polvella yhtä ahdistelijoista haaroväliin enkä kadu tekoani yhtään. Mitä minun olisi pitänyt tilanteessa tehdä? Näen siitä vieläkin painajaisia.
Tietty oli ok, että puolustauduit täysi-ikäisiä miehiä vastaan, väittikö joku muuta?
No mut onhan se hauskaa :D sun muksu ei sit voi alkaa harrastaa ikinä mitään, siellä vadta nauretaankin:D itkeäkö sen kastenvahdin ois pitäny vai puhaltaa sinne??!
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
-Mies 29v + 1v-
-Mies 29v + 1v-
Kuten sanoin ei noissa puristelujutuissa ole mitään yksinkertaista oikeaa vastausta. Mutta kun tuossa sinun tapauksessa kerran sinua pidettiin kiinni, kiusaajat olivat paljon vanhempia ja heitä oli useita, niin minusta se on jo aika vakava juttu ja silloin saa puolustaa itseään miten parhaiten pystyy.
Se on tosiaankin aivan eri asia kuin esim.se, kun teinityttö puristi minun pakaraani kerran samalla osastolla sairaalassa ollessamme. Se tuntui silloin aika nolostuttavalta enkä hävennyt katsoa taakseni, vaan jatkoin vain matkaa. Tämä tyttö oli todella seksuaalinen ikäänsä ja sukupuoleen nähden. Ei siinä kuitenkaan mitään vaaraa, liikkeenrajoittamista ja kipua ollut eikä olisi ollut silloinkaan, jos minä olisin ollut se pienempi osapuoli.
Ennen kuin vasemmistolainen rotu- ja feministivouhotus tuli medioihin 70-luvulla, ihmisillä oli tietty kunniakoodi ja käsitys siitä, mikä on rehellistä fyysisyyttä ja mittelöä. Vieläkin varmaan monissa paikoissa mies voi saada läpsyn aika helpostikin ja joskus sitä pidetään seksistisenä ja sillä tavalla kai Suomessakin asiat ennen toimivat. Nykyään nuoret eivät enää välttämättä ajattele naisen olevan heikompi astia ja saatetaan ajatella, että nainen kestää puristelun samalla tavalla kuin mieskin, koska sukupuolierot henkisessä sitkeydessä ja seksuaalisuudessa ovat osittain tabutettuja. Minusta tuo läpsykulttuuri olisi hyvä olla olemassa vieläkin, koska naiset traumatisoituvat helpommin kuin miehet herkemmän perusluonteensa takia (poikkeuksia on) ja varmasti yhteiskunta on pyörinyt silloinkin. Niin traumatisoivana jotain kähmäisyä ei voi kuitenkaan pitää, että sen takia saisi yrittää kuohita miehen ja se ennen vanhaan ymmärrettiin varsin hyvin.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
-Mies 29v + 1v-
Miehellä on myös paremmat motoriset taidot, reaktionopeus ja korkeampi kipukynnys ja vahvempi luusto; jos naisen sääri osuu potkaistessa miehen sääreen, nainen voi saada lamaannuttavan murtuman jalkaansa.
-Mies 29v + 1v-
Sähköaitaan pissaminen oli suurta hupia nuoruudessa, siitä sai kivat kiksit ja se kasvatti kultakelloon kohdistuneen kivun sietämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua mikä ihme pikkupoikakivesfetissi tuolla m30 on, aina se jaksaa provota tästä.
niin nähty.
Minä vain kerroin miten asiat ovat ja aina kun näen tilaisuuden antaa asennekasvatusta ja valistusta, aion sitä myös antaa.
Minun mielestäni on väärin että monien nuorten poikien ensimmäinen intiimikokemus on telkkarista opittu törkeä yritys vahingoittaa heidän sukuelimiään samalla kun naisten sukuelinten yllä leijailee erotiikan ja mystisyyden aura; näyttäisivät siellä telkkarissa ennemmin vaikka kivekset huomioivia suihinottoja kuin "hauskoja" hätäleikkaukseen johtavia murjomisia. Olen keskustellut hyvin monien miesten kanssa, joilla seksuaalinen kehitys on lähtenyt kieroutumaan tuollaisten kokemusten takia. Toivon voivani ehkäistä tällaisia tapauksia ja saada ihmiset näkemään myös miehen alakerran eroottisessa valossa eikä veren ja väkivallan kautta. Pelkkä jäykkänä sojottavan peniksen ajoittainen kehaisu ei siihen riitä.
-Mies 29v + 1v-
Mies29v:n fetisseille vastaveto. Minua kiusattiin ala-asteen 4-6 luokkien ajan potkimalla palleille ja nauramalla sitten joukolla vaikerrukselle.
En saanut fetissiä satuttamisesta tsi palleista. Vihaan toki yhä näitä kiusaajiani vuosikymmentenkin jälkeen.
Eniten pelkäsin vaikutusta hedelmällisyyteen. 2 tervettä lasta on sadoista potkuista huolimatta. Hyvää onneako?
Jos jotain trauman oloista hakemalla hakee, niin miehuuteni on lepo-oloissa melkoinen katkarapu ja elämön katkerimpina hetkinä olen miettinyt onko kasvuiässä saaduilla iskuilla vaikutusta tähän.
Onneksi saunan ulkopuolella melko merkityksetön seikka, mitä nyt joskus kylmässä kustessa paksujen vaatteiden kanssa lisämitta ei olisi pahitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies29v:n fetisseille vastaveto. Minua kiusattiin ala-asteen 4-6 luokkien ajan potkimalla palleille ja nauramalla sitten joukolla vaikerrukselle.
En saanut fetissiä satuttamisesta tsi palleista. Vihaan toki yhä näitä kiusaajiani vuosikymmentenkin jälkeen.
Eniten pelkäsin vaikutusta hedelmällisyyteen. 2 tervettä lasta on sadoista potkuista huolimatta. Hyvää onneako?
Jos jotain trauman oloista hakemalla hakee, niin miehuuteni on lepo-oloissa melkoinen katkarapu ja elämön katkerimpina hetkinä olen miettinyt onko kasvuiässä saaduilla iskuilla vaikutusta tähän.
Onneksi saunan ulkopuolella melko merkityksetön seikka, mitä nyt joskus kylmässä kustessa paksujen vaatteiden kanssa lisämitta ei olisi pahitteeksi.
Se on hyvä että sinä et traumatisoitunut. Mutta moni muu traumatisoituu tavalla, joka ei seuraa esim.olkapäähän potkimisesta, koska kyse on sukupuolisen identiteetin ja sukupuolielämän kannalta tärkeästä alueesta, joka on herkkä monessakin mielessä. Toivottavasti meidän ei tarvitse kieltää tätä.
-Mies 29v + 1v-
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
-Mies 29v + 1v-
Miehellä on myös paremmat motoriset taidot, reaktionopeus ja korkeampi kipukynnys ja vahvempi luusto; jos naisen sääri osuu potkaistessa miehen sääreen, nainen voi saada lamaannuttavan murtuman jalkaansa.
-Mies 29v + 1v-
kuule, varmaan riippuu ihan yksilöstä eivätkä edes miehet ole mistään teräksestä tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin nauretaan tollasille jutuille! Luoja miten naurettiin ku mies teki kyynerpäällä mulle vahingossa mustan silmän. Itkeäkö pitäs?!
Ei se ole sama asia kuin se että sukukypsässä iässä oleva tyttö nauraa pikkupojalle ja silmä ei ole yhtä intiimi paikka kuin sukuelin.
-Mies 29v + 1v-
no nauretaan meillä vaikka ukko satuttais pallinsa....
Mutta kun akka satuttaa pillunsa...?
-Mies 29v + 1v-
Terveyteni ei ole niin hyvä, että voisin saada erektion ja työntyä täysin vastentahtoiseen olentoon, joka ei pysty esim.hyväksymään ketjussa mainitsemiani tosiasioita ilman alapeukutusta. Oikeastaan tuntuu että minun pitäisi olla tunteeton hirviö että voisin jotenkin suhtautua sellaiseen ihmiseen pelkkänä lihana, vaikka meillä ei olisi mitään yhteistä inhimillisellä tasolla. Tarvitsen omalle tasolleni yltävän kumppanin.
-Mies 29v + 1v-