Ahdistaa, kun en pääse ystäväni jäähyväisjuhliin
Ystävälläni on vakavia terveysongelmia. Hänelle on mahdollisesti tulossa suuri leikkaus ja on mahdollista, ettei hän selviäisi siitä hengissä jne. Siksi ystäväni pitää varmuuden vuoksi jäähyväishjulat valitulle joukolla ihmisiä. Hänellä oli kiire, koska juhlat piti järjestää erittäin nopealla aikataululla. Koska ystäväni ei saanut minua kiinni ajoissa, hänen piti jättää minut pois kutsuttujen joukosta. Ymmärrän, että hänen piti toimia nopeasti, mutta olen silti erittäin järkyttynyt ja ahdistunut, etten pääsytkään paikalle, vaikka ystäväni olisi sitä nimenomaisesti toivonut. Koen asiasta valtavaa syyllisyyttä. Toisaalta en olisi halunnut paikalle jäähyväisjuhliin, toisaalta olisin halunnut nähdä häntä edes vielä kerran, vaikka olosuhteet olisivat olleet minkälaiset tahansa. En tiedä, miten pääsisin tästä ahdistuksesta eroon. Pelkään, että ystäväni kuolee tai vammautuu vaikeasti. Pelkään, että vaikka hän selviäisi hengissä, niin ystävyyssuhteemme muuttuu pysyvästi.
Kommentit (97)
Ärsyttää kun nykyään ollaan kaikki niin äärimmäisen herkkiä (=omaan napaan tuijottajia). Minä minä minä kaikuu joka lokerosta. Missä on empatia, edes yritys myötäelää? Minusta tuntuu, minä pelkään, minun tunteeni, aiheutan pettymyksen, en tiedä miten pääsen ahdistuksesta eroon jne. jne. Lopettakaa jo omassa "herkkyydessänne" rypeminen, kukaan jaksa tommosta kuunnella.
Se, että ei voi mennä johtuu ap:n herneestä nenässä.
Vierailija kirjoitti:
Et voi mennä kun ei oo ruokaa ja sua ei oo kutsuttu. Tollaiset voi AINA järjestää.
Jos on vaikka laivamatka Bookkaat itse oman matkasi.
Jos on ravintola - soitat sinne
jne...
Lueppas se avausviesti uudestaan. Puhutaanko siinä ettei voi mennä kun ei ole ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Millähän logiikalla näin?
Minä en ole koskaan kuullutkaan tällaisita jäähyväisjuhlista.
???? Onko tämä yleistäkin?
Ehkä ap on oikeasti sellainen omaan napaan tuijottava eritystärkeänherkkä, joka pilaisi juhlat. Ei oo kutsuttu ja siksi ei voi mennä. Ystävä juhlii sellaisten kanssa, joiden kanssa on kivaa. Että mikähän tänkin jutun takana on? Jotain mätää ap: n suhteen
Vierailija kirjoitti:
Et voi mennä kun ei oo ruokaa ja sua ei oo kutsuttu. Tollaiset voi AINA järjestää.
jne...
En suoraan sanoen ymmärrä asiaa, mutta en todellakaan tässä tilanteessa viitsinyt alkaa inttämään asiasta. Minunkin mielestäni asian olisi hyvin voinut järjestää. Olisin voinut itse tehdä sen. En todellakaan olisi tarvinnut mitään ruokaa. Olisin vain halunnut olla paikalla, vaikka se olisi ollut kuinka raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun nykyään ollaan kaikki niin äärimmäisen herkkiä (=omaan napaan tuijottajia). Minä minä minä kaikuu joka lokerosta. Missä on empatia, edes yritys myötäelää? Minusta tuntuu, minä pelkään, minun tunteeni, aiheutan pettymyksen, en tiedä miten pääsen ahdistuksesta eroon jne. jne. Lopettakaa jo omassa "herkkyydessänne" rypeminen, kukaan jaksa tommosta kuunnella.
Olen pahoillani, jos sinua ärsyttää. Ehkä sinäkin voisit kuitenkin harjoittaa sitä peräänkuuluttamaasi empatiaa? Minä sanoin ymmärtäväni ystäväni ratkaisun. En kritisoi. Yritän vain päästä ahdistuksestani eroon-
Vierailija kirjoitti:
En ole vetänyt hernettä nenääni mistään.
Onko se syy että ei voi mennä - ystävä ei oikeasti halua ap:ta paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap on oikeasti sellainen omaan napaan tuijottava eritystärkeänherkkä, joka pilaisi juhlat. Ei oo kutsuttu ja siksi ei voi mennä. Ystävä juhlii sellaisten kanssa, joiden kanssa on kivaa. Että mikähän tänkin jutun takana on? Jotain mätää ap: n suhteen
En ole. Minut oli ystäväni mukaan kutsuttu, enkä usko, että hän valehtelee. En usko, että olisin myöskään pilannut juhlat. En olisi itkenyt, vaikka olisi tuntunut kuinka pahalta. Tiedän, ettei asia ole minun vikani, mutta tunnen silti syyllisyyttä. Miksi en huomannut ajoissa, että hän oli yrittänyt soittaa ja kirjoittaa?
Hei ulkona on kiva ilma. Ulos sieltä satuilemasta. Tarina vuotaa ku seula.
Fakta on se että sua EI ole kutsuttu
Vierailija kirjoitti:
Hei ulkona on kiva ilma. Ulos sieltä satuilemasta. Tarina vuotaa ku seula.
Noudata omaa neuvoasi ja siirry itse ulos jos pidät ketjua provona. Hei hei!!!!
Anteeks nyt kamalasti. En naurultani saa kunnolla edes kirjoitettua. Mun täytyy sanoa, että tällaista koomista vuodatusta en oo aikoihin lukenut.
AP, sulla vois olla kykyjä sketsien käsikirjoittajaksi.
Jos AP ystäväsi on huonossa kunnossa niin ehkä hän ei ajattele asioita järjellisesti. Yritä ymmärtää ja älä ajattele asiaa pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks nyt kamalasti. En naurultani saa kunnolla edes kirjoitettua. Mun täytyy sanoa, että tällaista koomista vuodatusta en oo aikoihin lukenut.
Onpas sulla omituinen huumorintaju...taidat olla henkisesti sairas...
Mitä mä luin? Monttubileet ennen kuin vainaa on vainaa?
Oi aikoja, oi tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulla omituinen huumorintaju...taidat olla henkisesti sairas...
Ai, että minäkö henkisesti sairas? Hahhah. Tässä kyllä shown vetää AP. Mut nää on just AV:n parasta antia. Vain taivas rajana ...
jne...