Naisille on ihan ok vaikka vaihtuu väestö ja suomalainen kulttuuri tuhoutuu kunhan ei vaan olla rasisteja
Ovat hirrrveen huonoa mainosta koko naisten äänioikeudelle.
Kommentit (48)
Ei helvetti, ootko sä joku putous-jankuttaja? Tota hirrrrveen sitä ja hirrrveen tätä idiootit jankutti joskus vuosia sitten. Olin jo unohtanut kuinka juntilta kuulostaa.
Evoluutiota tämä vain on. Jos miehet eivät saa pidettyä naisia kurissa, niin naiset hankkivat tilalle vahvemmat miehet.
Jos suomalainen kulttuuri säilyy ainoastaan sillä, että olemme rasisteja, niin sitten ei taida olla säilyttämisen arvoinen kulttuuri.
Itse olen maahanmuuttokriittinen, mutta sitä voi olla ilman, että on rasisti. Valitettavasti osa nostaa maahanmuuttoon liittyvät kielteiset ilmiöt esiin rasistisella tavalla, ja he aiheuttavat ihan helvetisti hallaa asialle.
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalainen kulttuuri säilyy ainoastaan sillä, että olemme rasisteja, niin sitten ei taida olla säilyttämisen arvoinen kulttuuri.
Itse olen maahanmuuttokriittinen, mutta sitä voi olla ilman, että on rasisti. Valitettavasti osa nostaa maahanmuuttoon liittyvät kielteiset ilmiöt esiin rasistisella tavalla, ja he aiheuttavat ihan helvetisti hallaa asialle.
Ei ole mahdollista nostaa ongelmia esiin ilman, että syytettäisiin rasistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista. Se tapa perustuu tutkittuun tietoon, luotettavista lähteistä tuleviin tilastoihin ja sellaiseen.
No, enpä ole teidän persujen erityisesti nähnyt suomalaista kulttuuria puolustavan. Lopettaisitte Ylen ja leikkaatte kulttuurilta. Teidän mielestä Netflixin woke sarjat selvästi riittää.
Jos Suomi tuhoutuu siihen, etteivät pullamössömiehet saa muuta tehtyä kuin huudeltua netissä, niin se on ihan normaalia evoluutiota.
Miksi ns. rasismi on paha asia. Miksi moralisoida lajiin kuuluvaa faktaa. Muurahaisetkaan eivät siedä toisen pesän muurahaisia.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiota tämä vain on. Jos miehet eivät saa pidettyä naisia kurissa, niin naiset hankkivat tilalle vahvemmat miehet.
Tällä ei ole mitään tekemistä evoluution kanssa, eikä naisia ole syytä "pitää kurissa". Miehet aiheuttavat vähintään yhtä paljon vahinkoa kuin naiset, joten miehet ovat itse niitä, joita täytyisi kurissa pitää. Pelkästään jo tuo kurista jauhaminen ja naisten syyttäminen osoittaa miten länsimaiden oman miesväestön keskuudesta nousee ihan yhtä lailla uhkia kuin ulkopuolelta. Rajojen sulkemisen vaatiminen ei siis ole uskottavaa.
Joka tuntiko meinaat näitä typeriä aloituksia laittaa. Sipilän hallitus (kok, ps, kepu) ja Sipilä itse etunenässä houkutteli heitä Suomeen kymmeniä tuhansia. Miehet siis tekivät tämän mahdolliseksi eivät naiset.
Pahin suomalaisen kulttuurintuhoaja on Orpon hallitus, joka tuhoaa ja leikkaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ns. rasismi on paha asia. Miksi moralisoida lajiin kuuluvaa faktaa. Muurahaisetkaan eivät siedä toisen pesän muurahaisia.
Ja meidän taas pitää ottaa tänne niin että väestökin vaihtuu. Jotta ei olla rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Koska rasismille ei ole tieteellistä pohjaa. Se on pseudotiedettä, jolla perustellaan pahuutta ja järjettömyyttä. Lisäksi se on vastoin kristillistä pohjaa, jonka oikeistokonservatiivit niin mielellään omivat vaikkeivat välitä siitä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Naisten äänioikeus oli vakava virhe. Ja kun kadulle katsoo, niin "miehet" ovat flegmatisoituneet ja kannattavat avoimesti itkien feminismiä. Aivopesu ja henkinen heikkous on tehnyt tehtävänsä. Tämä vihastuttaa erityisesti patriarkaalisia muslimeja, jotka nämä edellä mainitut asiat nähdessään saattavat tehdä terrori-iskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista. Se tapa perustuu tutkittuun tietoon, luotettavista lähteistä tuleviin tilastoihin ja sellaiseen.
Kyllä esimerkiksi Optulan selvitys eniten rais....vista väestöryhmistä Suomessa, afgaanit ja irakilaiset olivat kaikkein pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meidän taas pitää ottaa tänne niin että väestökin vaihtuu. Jotta ei olla rasisteja.
Ihan hyvä jos sinä ja muut persnaamat vaihdutte.
Vierailija kirjoitti:
Jos matkimme muurahaisia, niin siinä tapauksessa pitäisi maahanmuuton vastustuksen keskittyä kaikkialta tulevaan kaikenlaiseen maahanmuuttoon. Esim. briteistä tullut insinööri ulos samalla kuin lähi-idästä tullut pakolainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esimerkiksi Optulan selvitys eniten rais....vista väestöryhmistä Suomessa, afgaanit ja irakilaiset olivat kaikkein pahimpia.
Sekin on vaan indikaatio oikeasta ongelmasta eli siitä miten väestö vaihtuu sellaiseksi joka ei kunnioita länsimaisia arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten äänioikeus oli vakava virhe. Ja kun kadulle katsoo, niin "miehet" ovat flegmatisoituneet ja kannattavat avoimesti itkien feminismiä. Aivopesu ja henkinen heikkous on tehnyt tehtävänsä. Tämä vihastuttaa erityisesti patriarkaalisia muslimeja, jotka nämä edellä mainitut asiat nähdessään saattavat tehdä terrori-iskun.
Syö pääsi. Mitähän sinulla ja muilla elukoilla sitten on tarjota? En kaipaa dystopiaasi.
Ja sinä olet hirrrveen huonoa mainosta koko miessukupuolelle.