Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä vanhaa palstaa, tämä ei tunnu kodilta :(

Vierailija

16 vuotta palstailua takana, olisko tää nyt toinen palstauudistus eikä tunnu kivalta. Olen koko päivän yrittänyt palstailla ja opetella olemaan täällä, mutta ei tunnu samalta. Mun nettikoti on viety :(

Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (13)

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Vierailija kirjoitti:

16 vuotta palstailua takana, olisko tää nyt toinen palstauudistus eikä tunnu kivalta. Olen koko päivän yrittänyt palstailla ja opetella olemaan täällä, mutta ei tunnu samalta. Mun nettikoti on viety :(

Miten tästä eteenpäin?

Totta. Itse yrittänyt sinnitellä, mutta totta on, että joudun jokaisen aloitukseni ja vastaukseni jotenkin miettimään, kun ennen uskalsin/ilkesin laittaa tekstiä ihan extempore miettimättä, mitä siitä ajatellaan..ja nikillä siis silloinkin..Olin kuin kotonani täällä.

Kotoutuminen tähän uudistukseen on tosiaan tosi tosi vaikeaa ainakin itselleni. Tämä ei tunnu enää kodilta..=( 

Itsekin palstaillut n. 15vuotta

Vierailija

Tsemppiä meille! Kyllä tää kai jotenkin tästä. Olenhan m usein miettinyt elämän hankkimista, mutta tää on niin myötäelänyt kaikissa iloissa ja suruissa että te tunnutte ihan perheeltä! Välillä vähn vittumaiselta perheeltä, mutta semmoinen mun oikeakin perhe on

-ap

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä meille! Kyllä tää kai jotenkin tästä. Olenhan m usein miettinyt elämän hankkimista, mutta tää on niin myötäelänyt kaikissa iloissa ja suruissa että te tunnutte ihan perheeltä! Välillä vähn vittumaiselta perheeltä, mutta semmoinen mun oikeakin perhe on

-ap

Ni. Itselleni annoin aikaa vuoden loppuun, että siihen asti roikun palstalla kynsin hampain. Jos silloinkin tuntuu näin takkuselta tämä olo, niin varmaankin tästä tulee paikka, jossa vain käväsen silloin tällöin, mutta johon en enää kuulu, niinkuin tähän asti..

Surullista, miten tämä menikin näin..=(

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä uudessa on vikana?

Ja onhan täällä toki ollut monta uudistusta aiemminkin.

No kun en oikein tiedä. Ei oikeastaan mikään, mutta jotenkin...jokin..

Päivisin kirjoitellaan vaan mukavia asioita (epäilen koska mode), iltaisin vähän aikaa mukavaa, koska klo 23. lähestyy ja kirjatumispakko.

klo 23 jälkeen meitä muutama hullu yrittämässä muka mukavaa keskustelua..

Ei tää vaan ole enää se av..meidän oma palsta..=(

Vierailija

Liikkuvia mainoksia aivan liikaa..hidas päivittymään mobiililla...fontti huonompi..ei kovin selkeä tämä uusi..ihan syvältä

Vierailija

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä eteenpäin?

Totta. Itse yrittänyt sinnitellä, mutta totta on, että joudun jokaisen aloitukseni ja vastaukseni jotenkin miettimään, kun ennen uskalsin/ilkesin laittaa tekstiä ihan extempore miettimättä, mitä siitä ajatellaan..ja nikillä siis silloinkin..Olin kuin kotonani täällä.

Kotoutuminen tähän uudistukseen on tosiaan tosi tosi vaikeaa ainakin itselleni. Tämä ei tunnu enää kodilta..=( 

Itsekin palstaillut n. 15vuotta

kyllä; kotouttaminen on epäonnistunut. Tarvitsemme ehkä hieman enemmän tukea (taloudellista) jotta pääsemme integroitumaan uudelle av:lle.

Vierailija

Koska alan ilmeisesti ikääntymään niin nuo raidat hyppii mun silmissä (liian pitkällä vastausten lukumäärä). Eli useammankin kerran olen katsonut että ahaa, tuossa keskustelussa on paljon vastauksia ja sitten klikkaan auki ja paskat siellä mitään ollut. Ehkä tää on vain mun ongelma.

Kuitenkin tulin aamukahvillani tänne niin kuin aina

-ap

Vierailija

Just sinun tyyppistesi takia 12 tämä palsta tuntuu niin kodilta :). Asia kuin asia niin vittuilija löytyy :D. Mä rakastan sua!

-ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat