Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8 euron tuntipalkka

Tradenainen23v.

Stressaava työ ja 8 euron tuntipalkka, tekisitkö? Vihaan tilannettani :( Voi vain haaveilla edes parin tonnin palkasta, eikä mihinkään pääse edes haastatteluun. Tänne saa purkaa! 

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

8 euroa on ihan liikaa. Onneksi Suomeenkin saadaan paikallinen sopimus, niin saadaan helppojen ammattien palkat 4-5 euroon tunnilta.

Vierailija

en. ei ole herkkua raskas työ 10 euron tuntipalkallakaan, 8 euroa olisi jo ihan liian vähän... huoletonta ja helppoa tekisin silläkin.

Vierailija

Itse teen yötyötä 9 euron tuntipalkalla ja kuutena päivänä viikossa. sunnuntaisin sentään tuplana. työ on fyysistä ja ajoittain jopa vaarallista (varsinkin viikonloppuisin). kyseessä siis varhaisjakelija.

Tradenainen24v.

Itse työskentelen siis puhelimitse minuuttiaikataululla. N.150 puhelua päivässä ja työ on HAASTAVAA. Laskin yksi päivä, että koneella 27 välilehteä auki kun saa vaihdella järjestelmistä toisiin :D Viikottain koulutetaan uusia palveluita. Mikään ei ole inhottavampaa kuin vastailla asiakkaiden kysymyksiin, joihin ei tiedä vastausta. Kokonaisuuden hallitseminen mahdotonta. En yhtään ihmettele, että vaihtuvuus meillä niin suuri. Ei kai se täydy kuin kestää. Ap

Vierailija

Ootko kouluttautunut? Mitä työtä teet? Tsemppiä paljon, on kyllä huono palkka jos työ vielä stressaavaa :( Mutta arvostan sua tosi paljon, kun teet työtä, etkä jää lepäilemään! Toivottavasti sulla ovet aukeaa joko muihin töihin tai parempaan palkkaan. On Suomessa vielä työnantajia onneksi, ketkä arvostaa työtä tekeviä - cv:ssä näyttää aina paremmalta jos oot tehny paskaduunia, kuin että syljeskelisit kotona kattoon. Niitä syleskelijöitä on ihan liikaa...

Vierailija

En lopettaisi ennen kuin olen saanut uuden työpaikan. Sitä parempaa paikkaa on paljon helpompi hakea, kun on jo töissä kuin työttömänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

SUOMESSA ON LIIAN SUURET PALKAT!

T: EK ja Kokoomus...

Palkat ovat kohdillaan, mutta työnantajakulut ja verotus perseellään.

Vierailija

Mä tianaan nyt 15,50€/h, mut mä ymmärrän yskän. On ollu mullaki aikoinaan tollanen palkka, eikä se juuri muuksi muuttunut muuten kuin vaihtamalla hommia sellaiseksi mikä ei vastaa koulutusta lainkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

8 euroa on ihan liikaa. Onneksi Suomeenkin saadaan paikallinen sopimus, niin saadaan helppojen ammattien palkat 4-5 euroon tunnilta.

Niin, eikö olekin mukavaa, sinäkin pääset sitten maksamaan jälleen kerran hieman enemmän veroja, jotta valtiolla ja kunnilla on varaa maksaa näille "helppojen ammattien" tekijöille loput elämiseen tarvittavat rahat.

Mutta kyllä työnantajat kiittävät.

Ap

8,06 e on tes puhelinpalvelujen alalla eli sen tienaan. Puolen vuoden pääsyä nousee 9,28e, mutta suoraan sanottuna eipä tuo paljoa lämmitä.  Olen nyt siis puoli vuotta ollut talossa. Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat