Voisitteko miehet uskoa ettei se pelimiehen opas auta normaali-naisiin

Vierailija

Mä lähinnä vaan loukkaannun enkä halua puhua sille ihmiselle enää. Tai sitten suutun ja alan nälvimään tai sitten suutun erittäin pahasti...

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Ja monet suomalaiset miehet eivät tunnun ymmärtävän, että jenkkiläinen opas ei toimi suomalaisiin naisiin. Deittailu- ja tapakulttuuri on aivan eri.

Vierailija

Mä näen nykyään jo niin paljon ihmisistä läpi koska on kokemusta niistä paskiaisista. Kaikki mikä on liian hyvää ollakseen totta on usein epäilyttävää. Ja sitten mulla on nollatoleranssi vittuilulle. En lämpene enää jos mua on tylytetty. Joskus annan anteeksi jos näen että vittuilun taustalla on myös jotain muuta.

Vierailija

Ajatelkaapa sitä näin, te joihin se ei tehoa olette ehkä noin 20-40 % naisista. Loput 60-80 prosenttia on sitten sitä johon se toimii. Ja kun normaali tavismies kelpaa sellaisenaan vain noin 5-10% naisista, niin tämä on silti järjettömän hyvä parannus miehen normaaliin olotilaan nähden. Ts. negailu ja pelaaminen on täällä pysyäkseen, KOSKA SE TOIMII ja parantaa miehen mahdollisuuksia dramaattisesti.

Te ette vain pysty ymmärtämään tätä koska naisilla on niin paljon etuoikeuksia parisuhteen muodostamisessa. Nainen voi valita sen miehen joka saa hänet tuntemaan itsensä erityiseksi ja tämä on se mitä nainen suhteelta hakee. Mies joutuu tyytymään siihen että joku edes kelpuuttaa suhteeseen ja erityisyys ei ole koskaan juuri miehillä edes mielessä. Tämä selittää myös sen miksi niin miehet yrittävät sarjassa kaikkia vastaan tulevia naisia.

Vierailija

Aina niitä hölmöjä naisia löytyy jotka lankeaa pelimieheen. Tunsin kerran miehen joka oli pelimies. Tunnistin ne kaikki kliseet joita se käytti. Yök mikä äijä.

Vierailija

En ole koskaan nähnyt tuollaista pelimiehen opasta, mutta ei pelimiestä kiinnota yksilöiden erot, hän käyttää niitä keinoja joiden on todennut purevaan parhaiten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo muhun ei toimi ainakaan se "negaaminen". Väistämätön turn off.

Niin samaa mieltä! :-) Pelimies-logiikan mukaan kun mies näkee vaivaa tulla juttelemaan naiselle kertoakseen hänestä negatiivisia asioita, silloinhan hän pitää naista niin paljon itseään tasokkaampana, ettei mitään mahdollisuuksia kanssakäymiseen ole ellei naisen itsetuntoa saa dramaattisesti laskemaan. Toivottavasti naiset eivät laske turhaan vaatimuksiaan näiden hassujen pelimiesten takia. Eihän heidän mielipiteillään ole yhtään mitään väliä, ellei sitten nainen ole miellyttämisenhaluinen ressukka. Pelimiehet voivat toki olla hauskaa ja taitava sänkyseuraa yhdeksi illaksi, jos on paljon kokemusta eri naisista.

Vierailija

Mä muistelen lukeneeni lehtijutun tyypistä, joka oli kirjoittanut, jonkun paljon myyneen pelimiehen oppaan. Reissasi sitten ympäri maailmaa ja käytti omia oppejaan...kunnes Pohjoismaihin tultuaan ihmetteli mikä täällä naisia vaivaa, kun ei oma opas toimikaan:D (Muistaakseni ainakin Tanskassa kävi, en muista missä muissa Pohjoismaissa.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aina niitä hölmöjä naisia löytyy jotka lankeaa pelimieheen. Tunsin kerran miehen joka oli pelimies. Tunnistin ne kaikki kliseet joita se käytti. Yök mikä äijä.

Ei sitä välttämättä hölmö ole jos mies on kuuma ja panettaa. Vai luuletko että ne kaikki naiset halus sen kans naimisiin?

Vierailija

Tuo negaaminen toimii ehkä sellaisessa tapauksessa, että nainen on tosi kaunis ja tottunut iskuyrityksiin ja jatkuviin huomionosoituksiin. Ja sen miehenkin pitää olla komea ja supliikki, että nainen lankeaa. Suomimiehen harjoittamana negaaminen on täysi katastrofi kun he eivät muutenkaan kehu tai pidä naista jollain jalustalla, siihen vielä haukkumista päälle??

Ja se on niin naurettavan läpinäkyvää, monta kertaa mullekin on tullut baarissa joku mies asioikseen haukkumaan mun hius-tai vaatetyyliä mutta siltikin roikkuvat koko ajan kiinni eivätkä ymmärrä lähteä jos ei kiinnitä mitään huomiota?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat