Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko miehet uskoa ettei se pelimiehen opas auta normaali-naisiin

Vierailija
17.10.2015 |

Mä lähinnä vaan loukkaannun enkä halua puhua sille ihmiselle enää. Tai sitten suutun ja alan nälvimään tai sitten suutun erittäin pahasti...

Kommentit (646)

Vierailija
41/646 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä hyvinkin. Se toimii aikansa, parhaimmillaan jonkun 2-3 kuukautta, mutta sen  jälkeen suhteen jatkuuvdessa onkin jo kyse rahasta ja työstä. Naiselle kun ei pohjimmiltaan ole tärkeintä yhdessäolo, vaan se, että miehen avulla on mahdollisuus saada autot, omakotitalot, kesämökit, etelänmatkat, jne.

Vierailija
42/646 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ole varakas ollenkaan. Mutta rakas on! Tietenkin nuo omaisuuden kartuttamiset on helpompi homma yhdessä, mutta en minä niitä edes kaipaa. Yhteyttä, rakkautta ja läheisyyttä kylläkin. Lähitulevaisuudessa varallisuus lisääntynee taloudessamme, nyt vain minä olen töissä, mutta se ei kyllä muuta kuin elintasoa, ei parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/646 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä hyvinkin. Se toimii aikansa, parhaimmillaan jonkun 2-3 kuukautta, mutta sen  jälkeen suhteen jatkuuvdessa onkin jo kyse rahasta ja työstä. Naiselle kun ei pohjimmiltaan ole tärkeintä yhdessäolo, vaan se, että miehen avulla on mahdollisuus saada autot, omakotitalot, kesämökit, etelänmatkat, jne.

Ei kai pelimies pitkää suhdetta etsikään? ;-) Ei kai varattuja voi sanoa pelimiehiksi, vaan enemmänkin on kyse pakonomaisista vonkaajista. Niillekin löytyy kyllä kysyntää, mm. yhdenillan juttuihin.

Kannattaa muutenkin parisuhteeseen etsiä omillaan toimeentuleva nainen (tai mies). Jos toista elättää, niin hoivapalvelujahan siinä ostaa, loppujen lopuksi kuitenkin.

Vierailija
44/646 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pelimies pitkää suhdetta etsikään?

Miksei voisi etsiä? Ei kai se pelimiehen vika ole, että 99% sun tapaan naisista laskee miehen arvon rahassa ja työssä, minkä takia pelimies kelpaa vaan muutamaksi kuukaudeksi.

Vierailija
45/646 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muutenkin parisuhteeseen etsiä omillaan toimeentuleva nainen.

Miks muka? Toihan vaan tarkoittaa, että nainen on ostettavissa rahalla.

Vierailija
46/646 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin langeta tuollasen pelimiehen kanssa petihommiin viikonloppuna. Todella hyvää juttuseuraa oli ja myös petiseuraa. En yhtään ihmettele, jos naiset tuohon lankeaa.

Vierailija
47/646 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mä oon kyl ihan kujalla näistä seuranhakujutuista. Aina puhutaan jostain "iskurepliikeistä" ja nyt pelimiesoppaasta. Mitä helvettiä. Eikö voi mennä juttelemaan semmoisena kun on? Noissa pelimiesoppaissa jutut on tasoa "Nypi kulmakarvasi näin ennen baarireissua.."ei heleeee

Vierailija
48/646 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>

Vierailija
49/646 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa sitä näin, te joihin se ei tehoa olette ehkä noin 20-40 % naisista. Loput 60-80 prosenttia on sitten sitä johon se toimii. Ja kun normaali tavismies kelpaa sellaisenaan vain noin 5-10% naisista, niin tämä on silti järjettömän hyvä parannus miehen normaaliin olotilaan nähden. Ts. negailu ja pelaaminen on täällä pysyäkseen, KOSKA SE TOIMII ja parantaa miehen mahdollisuuksia dramaattisesti.

Te ette vain pysty ymmärtämään tätä koska naisilla on niin paljon etuoikeuksia parisuhteen muodostamisessa. Nainen voi valita sen miehen joka saa hänet tuntemaan itsensä erityiseksi ja tämä on se mitä nainen suhteelta hakee. Mies joutuu tyytymään siihen että joku edes kelpuuttaa suhteeseen ja erityisyys ei ole koskaan juuri miehillä edes mielessä. Tämä selittää myös sen miksi niin miehet yrittävät sarjassa kaikkia vastaan tulevia naisia.

Tämä on pohjimmiltaan se syy, miksi miehet edelleen suosivat näitä pelimies- ja red pill-ideologioita: kyllä ne isossa mittakaavassa oikeasti toimivat.

50/646 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo negaaminen toimii ehkä sellaisessa tapauksessa, että nainen on tosi kaunis ja tottunut iskuyrityksiin ja jatkuviin huomionosoituksiin. Ja sen miehenkin pitää olla komea ja supliikki, että nainen lankeaa. Suomimiehen harjoittamana negaaminen on täysi katastrofi kun he eivät muutenkaan kehu tai pidä naista jollain jalustalla, siihen vielä haukkumista päälle??

Ja se on niin naurettavan läpinäkyvää, monta kertaa mullekin on tullut baarissa joku mies asioikseen haukkumaan mun hius-tai vaatetyyliä mutta siltikin roikkuvat koko ajan kiinni eivätkä ymmärrä lähteä jos ei kiinnitä mitään huomiota?

Minulla on fantasia, että tuon takia kauniisiin naisiin toimii kömpelö ja punasteleva änkyttäjä ja siksi joku kaunis nainen ihastuu minuun.

Vierailija
51/646 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen negaaminen? Mistä tässä on kyse, saisiko linkkiä alkuperäiseen juttuun? :)

Jos ymmärsin oikein niin negaaminen on, että kiinnostavaa naista mies lähestyy ja sanoo hänelle vaikka että sulla on hirveä kampaus, niin en ymmärrä että missä kulttuurissa tämmöinen oikein voisi toimia?

Olen itse kaunis ja saan aina huomiota, olen myös matkustanut paljon, ja joskus olen törmännyt sellaisiin miehiin jotka tulevat juttusille ja sitten sanovat vaikka että "et ole läheskään niin hyvännäköinen kuin kuvittelet" ja itse olen aina pitäänyt tuollaisia miehiä kaheleina, eihän tuolla tavalla voi kenellekään puhua :O varsinkin, kun en koskaan ajattele olevani yleisesti ottaen kauniimpi kuin muut :D en ole vastannut tuommoisille yhtään mitään... Vastaisuudessa tiedän että se on iskurpliikki :D

Vierailija
52/646 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja yleensä ihmiset ovat varsin hyviä huomaamaan, jos joku käyttäytyy epäaidosti ja ei-spontaanisti, eli siinäkään mielessä tuskin toimii.

Ja komeat ja supliikit miehet tuskin tarvitsevat niitä ohjeita.

Vierailija
53/646 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen nykyään jo niin paljon ihmisistä läpi koska on kokemusta niistä paskiaisista. Kaikki mikä on liian hyvää ollakseen totta on usein epäilyttävää. Ja sitten mulla on nollatoleranssi vittuilulle. En lämpene enää jos mua on tylytetty. Joskus annan anteeksi jos näen että vittuilun taustalla on myös jotain muuta.

Mutta selkeästi jännämiehet ovat päässeet pesällesi.. älä nyt ainakaan pura hyviin miehiin tuota turhautumistasi huonoihin (jännä)mies valintoihin menneisyydessäsi

Vierailija
54/646 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen paras neuvo : Naisilta ei kannata kysyä neuvoja,naiset toimivat toisin kuin puhuvat.

Vierailija
55/646 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa esimerkkejä hyvistä negauksista! Mä luen pelimiesjuttuja viihteenä! Ja koettakaa ymmärtää ettei negaus ole vittuilua jolla saadaan herkempi nainen itkemään. Ei todellakaan ole! Ei mitään "hirveä kampaus" tai "iso perse", ei missään nimessä!

Tuo oli hyvä esimerkki, jossa mies työelämässä esittelee itsensä kohteliaasti, mutta jatkaa sitten juttua alkuperäisen keskustelukumppanin kanssa. Kaunis nainen jää vähän hämilleen muttei voi syyttää epäkohteliaisuudestakaan. Nämähän riippuu aina tilanteista, esim kotibileissä voi keskustella toisten miesten kanssa ensin.

Olen siis nainen ja tykkään lukea pelimiesjuttuja ihan viihteenä. Ei mua haittaa jos miehet niitä vinkkejä käyttää ☺️

Vierailija
56/646 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tunnu ymmärtävän että pelimies ei ole kiinnostunut jostain tietystä naisesta vaan naisista yleisemmin ja sillä tasolla se toimii riittävän hyvin.

Ymmärrän kyllä tämän. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että monet tällaiset miehet valittavat jatkuvasti naisista silloinkin kun he saavat naista. Vaikutelma on, että he eivät viihdy sellaisten naisten seurassa joiden kanssa heillä ei ole mitään yhteistä, mutta he eivät toisaalta myöskään kykene valikoimaan naisseuraansa. Kyseessä on jonkinlainen pakkomielteinen kierre, jossa on pakko "metsästää", vaikka lopputulos on miehelle itselleenkin epätyydyttävä. Ei sillä, on tällaisia naisiakin. Miestä on pakko saada, oli se mies sitten minkälainen vain. Lopputuloksena on valitusta kuinka kaikki miehet ovat sikoja. Eihän ne ole, mutta valikointia on pakko tehdä, mikäli haluaa saada oikeasti tyydyttävän ihmissuhteen.

Vierailija
57/646 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla normaalinaisista (lue: kurpat) kiinostuneitakaan.

Vierailija
58/646 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta että joku"negaaminen" voisi toimia yhtä kellekään, yhtään missään :D Kuulostaa todella typerältä. Onneksi on hyvä parisuhde mieheen jolla mieli terve, toivottavasti noiden oppaita lukevien psykojen sekopäisyyksille ei tarvitse ikinä altistua mitenkään.

Ei negaaminen kuulu olla haukkumista vaan huomautus pikku virheestä ja toimii vain todella kauniisiin naisiin.

Vierailija
59/646 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitteko naiset uskoa, ettei se pelimies välttämättä halua normaalia siiderivalasta

Vierailija
60/646 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Mitäs Pelimiehet tuumii siitä, että jos kohdalle osuu erityisherkkä nainen, jota on elämä potkinut jo valmiiksi päähän, voi tämä romahtaa täysin Pelimiehen pyöritellessä. Tunteeko Pelimies mitään vastuuta, onko minkäänlaista moraalia?

Ei. Kyseessä on naisen oma ongelma.

Tunnustat siis, että mies on vastuuton ja moraaliton. Kiitos.

Case closed.

Mikä velvollisuus miehellä muka olisi elää jonkin puolituntemattoman naisen tunteiden mukaisesti? Lisäksi naisethan on jo pitkään toitottaneet että ovat vahvoja ja itsenäisiä. Olkaa sitten sitä.

Jännä kun se nainen on puolituntematon vielä avoliitossa ja avioliitossakin ja vieläkään pelimiestä ei kiinnosta. Miksi ei vaan rehellisesti myönnä olevansa sosiopaatti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän