Voisitteko miehet uskoa ettei se pelimiehen opas auta normaali-naisiin
Mä lähinnä vaan loukkaannun enkä halua puhua sille ihmiselle enää. Tai sitten suutun ja alan nälvimään tai sitten suutun erittäin pahasti...
Kommentit (646)
Mun mielestä paras keino on vaan ihan suoraan sanoa takasin jotain todella loukkaavaa, näkee miten se mies suuttuu siitä :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tunnu ymmärtävän että pelimies ei ole kiinnostunut jostain tietystä naisesta vaan naisista yleisemmin ja sillä tasolla se toimii riittävän hyvin.
Miten niin eivät ymmärrä? Jos mies olisi kiinnostunut tietystä naisesta hän ei tietenkään olisi pelimies. Ilmankos joudut lukemaan pelimies-oppaita, jos näin vähän naisia ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä paras keino on vaan ihan suoraan sanoa takasin jotain todella loukkaavaa, näkee miten se mies suuttuu siitä :D
Pelimies tietää, että tuo on pelin henki, tuskin kiinnostaa pakit tai sanomiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähinnä vaan loukkaannun enkä halua puhua sille ihmiselle enää. Tai sitten suutun ja alan nälvimään tai sitten suutun erittäin pahasti...
Perusjutut auttaa joka naiseen, voit kutsua niitä miksi haluat, ette te naiset mitään järjenjättiläisiä ole ja tunne ohjaa teidän käyttäytymistä.
Tunne ohjaa kyllä ihmisten käytöstä, niin miesten kuin naistenkin, mutta sosiaaliset viestit ja niihin linkittyvät tunteet eivät ole vain biologian ohjaamia vaan myös kulttuuri vaikuttaa. Niinpä sama perusjuttu ei välttämättä toimi Suomessa ja USA:ssa, koska sen jutun antama viesti ja konteksti on eri ja siten se aiheuttaa täysin eri tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Pelimiehet tuumii siitä, että jos kohdalle osuu erityisherkkä nainen, jota on elämä potkinut jo valmiiksi päähän, voi tämä romahtaa täysin Pelimiehen pyöritellessä. Tunteeko Pelimies mitään vastuuta, onko minkäänlaista moraalia?
Ei. Kyseessä on naisen oma ongelma.
Pakko tarrautua tohon seksikommentiin "voi olla taitava sängyssä." Se, että on ollut 100 naisen kanssa yhden yön sängyssä ei tee susta taitavaa, koska jokainen nainen on erilainen ja tykkää eri jutuista. Pidemmissä suhteissa olleet miehet on mun kokemuksen mukaan olleet paljon parempia kuin nämä kukasta kukkaan lentävät. Ja tietenkin vaan ajan kanssa oppii tuntemaan toisen sängyssä, ei yhdessä yössä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa sitä näin, te joihin se ei tehoa olette ehkä noin 20-40 % naisista. Loput 60-80 prosenttia on sitten sitä johon se toimii. Ja kun normaali tavismies kelpaa sellaisenaan vain noin 5-10% naisista, niin tämä on silti järjettömän hyvä parannus miehen normaaliin olotilaan nähden. Ts. negailu ja pelaaminen on täällä pysyäkseen, KOSKA SE TOIMII ja parantaa miehen mahdollisuuksia dramaattisesti.
Te ette vain pysty ymmärtämään tätä koska naisilla on niin paljon etuoikeuksia parisuhteen muodostamisessa. Nainen voi valita sen miehen joka saa hänet tuntemaan itsensä erityiseksi ja tämä on se mitä nainen suhteelta hakee. Mies joutuu tyytymään siihen että joku edes kelpuuttaa suhteeseen ja erityisyys ei ole koskaan juuri miehillä edes mielessä. Tämä selittää myös sen miksi niin miehet yrittävät sarjassa kaikkia vastaan tulevia naisia.
Ei taida sinulla olla kotona sunnuntaina pikkuisia, jotka herättävät sinut aamulla "huomenta isi" käpertyen kainaloosi peiton alle ja rakastavaa puolisoa joka tuo snulle aamukahvit vuoteeseen kera herkullisen aamiasen ja kakun, jotka on vartavasten sinulle laittanut viimeisen päälle. Nautituasi aamiaista, et availe pikkuisten sinulle tekemiä lahjapaketteja samalla kun vaimosi hieroo niskojasi ja suukottaa ohimoasi. "Hyvää isäinpäivää Rakas" Nämä asiat joita kuvailin kun yleensä ei toteudu miehille jotka keskittävät energiaansa toisten tunteiden kanssa leikkimiseeen , manibulointiin ja petoksiin sekä valheisiin.
Kannattaa suomimiesten lukea tuo Rooshin tanskalaisista kirjoittama juttu, pätee mun mielestä todella hyvin suomalaisiin naisiinkin. Täällä ei toimi negaaminen vaan kehuminen ja romanttisuus. Siksi ulkomaalaiset miehet saa täällä niin hyvin pesää.
Nuorena toimi muhun kerran, mutta siitäpä sitten opin eikä kukaan ole mun kanssa onnistunut pelailemaan sen jälkeen.
Mua kiusattiin julmasti huonon ihon takia nuorena (tosin se oli vain yksi kiusaamisen syy). Kerran näin aikuisena eräs mies huomautti näppylöistä, ja varmaan odotti että häpeän ja alan mielistellä sitä. Katsoin sitä niin hyytävän kylmästi ja välinpitämättömästi, että se meni ihan vaikeaksi ja poistui paikalta. Mua ei kukaan enää ikinä loukkaa yhtään mitenkään, sillä arvostan vain kilttejä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimies tietää, että tuo on pelin henki, tuskin kiinnostaa pakit tai sanomiset.
Sellaisia miehiä, joita ei kiinnosta rumat sanomiset ja pakit, on oikeassa elämässä todella vähän.
Turha taas kerran uhota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusjutut auttaa joka naiseen, voit kutsua niitä miksi haluat, ette te naiset mitään järjenjättiläisiä ole ja tunne ohjaa teidän käyttäytymistä.
Totta. Minullakin oli mies joka rationaalisesti paiskoi esineitä kun WoWissa ei peli kulkenut. Hän myös kylmäpäisesti vaaransi liikennettä kun joku törttöili, tieraivoahan se ei ollut kun miehet ovat aina niin järkeviä. Nykyinen mies osaa puhua eikä hänen ole tarvinnut koskaan hermostua, itse olen samanlainen analyyttinen viilipytty mutta tunteita kyllä on, rakkaus roihuaa ja onni lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Pakko tarrautua tohon seksikommentiin "voi olla taitava sängyssä." Se, että on ollut 100 naisen kanssa yhden yön sängyssä ei tee susta taitavaa, koska jokainen nainen on erilainen ja tykkää eri jutuista. Pidemmissä suhteissa olleet miehet on mun kokemuksen mukaan olleet paljon parempia kuin nämä kukasta kukkaan lentävät. Ja tietenkin vaan ajan kanssa oppii tuntemaan toisen sängyssä, ei yhdessä yössä.
Naiset ovat toki yksilöitä, mutta aika pitkälti ne on samoja juttuja kumminkin mitkä toimii. Ei aina samat jutut jokaiselle naiselle tietenkään, mutta ette te naiset niin erilaisia ole, että aina pitäisi puhtaalta pöydältä aloittaa.
Noita kukasta kukkaan lentelijöitäkin on erilaisia, toisia kiinnostaa vain oma napa ja toisia se naisenkin nautinto. Jälkimmäinen tyyppi voi olla hyväkin sängyssä, koska on ehkä oppinut "lukemaan" naisia vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suomimiesten lukea tuo Rooshin tanskalaisista kirjoittama juttu, pätee mun mielestä todella hyvin suomalaisiin naisiinkin. Täällä ei toimi negaaminen vaan kehuminen ja romanttisuus. Siksi ulkomaalaiset miehet saa täällä niin hyvin pesää.
Miksi kuvittelet että vain ulkomaiset miehet saavat romanttisuudella naisen? Minut pyöritti ympäri ihan supisuomalainen upseeri jonka romanttisuus oli hänelle itselleenkin yllätys. Kirjoitustaito ja hyvä ilmaisu olivat tärkeitä elementtejä suhteen alussa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että vain ulkomaiset miehet saavat romanttisuudella naisen? Minut pyöritti ympäri ihan supisuomalainen upseeri jonka romanttisuus oli hänelle itselleenkin yllätys. Kirjoitustaito ja hyvä ilmaisu olivat tärkeitä elementtejä suhteen alussa myös.
Miten niin VAIN ulkomaiset miehet? Lukutaito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Pelimiehet tuumii siitä, että jos kohdalle osuu erityisherkkä nainen, jota on elämä potkinut jo valmiiksi päähän, voi tämä romahtaa täysin Pelimiehen pyöritellessä. Tunteeko Pelimies mitään vastuuta, onko minkäänlaista moraalia?
Tunnustat siis, että mies on vastuuton ja moraaliton. Kiitos.
Case closed.
Suomessa naisia ei lähestytä lähes ollenkaan, joten siksi varmaan eri tyyli puree täällä. Maissa joissa naiset saavat iskuyrityksiä ja kehuja paljon, ehkä se negaaminen sitten.
Tunnen äärettömän tehokkaan pelimiehen. Hän on vaan ystävällisen ja symppiksen näköinen, ei puhu melkein mitään vaan kuuntelee, kun naiset puhuvat. Tulee vaikutumelma, että mies on ihana luonne ja todella ymmärtää.
Uskomatonta että joku"negaaminen" voisi toimia yhtä kellekään, yhtään missään :D Kuulostaa todella typerältä. Onneksi on hyvä parisuhde mieheen jolla mieli terve, toivottavasti noiden oppaita lukevien psykojen sekopäisyyksille ei tarvitse ikinä altistua mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustat siis, että mies on vastuuton ja moraaliton. Kiitos.
Case closed.
Mikä velvollisuus miehellä muka olisi elää jonkin puolituntemattoman naisen tunteiden mukaisesti? Lisäksi naisethan on jo pitkään toitottaneet että ovat vahvoja ja itsenäisiä. Olkaa sitten sitä.
Naiset ei tunnu ymmärtävän että pelimies ei ole kiinnostunut jostain tietystä naisesta vaan naisista yleisemmin ja sillä tasolla se toimii riittävän hyvin.