Voisitteko miehet uskoa ettei se pelimiehen opas auta normaali-naisiin
Mä lähinnä vaan loukkaannun enkä halua puhua sille ihmiselle enää. Tai sitten suutun ja alan nälvimään tai sitten suutun erittäin pahasti...
Kommentit (646)
Miksi kukaan haluaisi olla pelimies? Sehän on sama kuin huåra.
Minä aikoinaan kaadoin vajaan kaljatuopillisen yhden tälläisen negaajan syliin (oli tarjonnut sen kaljan ennenkuin alkoi vittuilla joten ei ollut minun rahoistani pois) ja lähdin toiseen baariin, perästä kuului hämmentynyt "Mitä helvettiä hei?"
Luuliko se oikeasti että päätä aukomalla saa pesää?
Ajatuksia herättävää pohdintaa ja asia voi olla juurikin noin. Lisäksi agraariyhteisössä mies tarvitsi vaimokseen ahkeran naisen, sillä maatiloilla töitä riitti. Nykyään miehet ehtivät itse tehdä tarvittavat kotityöt töiden jälkeen, eikä tarvitse puolisoa selvytyäkseen.
Ennen parisuhde oli enemmänkin taloudellinen sopimus ja nykyään se perustuu vain ja ainoastaan ihmisten vapaaseen tahtoon.
Aikoinaan terdellä yksi mies istahti samaan pöytään ja sanoi että näytän raskaana olevalta mandariinilta. Minulla oli oranssi kesämekko. Vastasin että jaahas ja menin ostamaan lisää juomista tyyppi seurasi perässä ja väitti että minulla hilseet varisee olkapäille. Aloin miettiä että mikähän hullu tämä nyt on mutta onneksi kaverini saapui ja arvatkaa mitä mies sanoi tälle kaverille? Että naama on kuin kraateri mutta tissit upeat. Käskettiin yhteen ääneen sen häipyä ja hetken se vielä pyöri mumisemassa jotain kunnes häipyi. Naurettava tyyppi,stetson ja kaikki.
Vasta vuosia myöhemmin tajusin että oli raasu lukenut jotain pelimiehen opasta.
Muistan kyllä, kun rapiat vuosikymmen pari sitten tää skene oli kovasti pinnalla.
Nyt on myös maailma muuttunut tässä ajassa yllättävän paljon.
Baareissa ei käydäkään niin paljon ja se ihmisten pariutumisen kulttuuri on muutenkin muuttunut paljon niinkin että miehet ja naiset ovat vetäytyneet kauemmas toisistaan omiin poteroihinsa jotenkin.
Joskin yleissivistyksen vuoksi kaikkien on hyvä tietää ja lukea esim. se pelimiehen käsikirja. Ja jos ymmärtää lukemansa niin Neil tuli ihan fiksuihin lopputuloksiin siitä mitä elämä ja hyvät parisuhteet ovat ja edellyttävät.
Ja moni muukin scenen kuuluisista nimistä. Taitaa julienhimself esim. tehdä aika hyvää työtä ihmisten itsetunnon kanssa, naisten ja miesten.
Kyllä niissä jutuissa myös on kaikille - molemmille sukupuolille - ihan hyödyllistä tietoa, mutta on osattava asettaa se kontekstiin ja ymmärtää itsensä ja sosiaalisten taitojen kehittäminen, ei manipulaatiota.
Et tajua mikä on pelimies. Se ei ole pösilö joka juottaa omilla rahoilla koko ravintolan ja lähtee tyhjin käsin kotiin.