Miksi en löydä miestä kun eläkeläisetkin pariutuvat?

Vierailija

Olen 36v nainen ja ainoa parisuhteeni pättyi kun olin 26-vuotias. Sen jälkeen olen yrittänyt etsiä mutta ei mitään. Sitten olen ajatellut että olen vain liian vanha pariutumaan, että antaapa olla. Nyt luin Kotiliesi-lehdestä artikkelin eläkeläisistä jotka ovat avioeron jälkeen melkein samantien löytäneet uuden rakkauden ja tunnen itseni surkeammaksi kuin koskaan...Mikä vika minussa on kun en koskaan saa rakkautta? Olen ihan kaunis ja saan huomiota miehiltä välillä, en ole tyhmä vaan kanssani voi keskustella, olen huumorintajuinen. Hyvä työ ja asiat kunnossa mutta kaikki suhteet vaan loppuvat ennen kuin pääsevät edes alkuun ja niistä miehistä ei koskaan kuulu enää mitään. Ja en siis ole edes huomattavan epätoivoinen tai lasta kärkkymässä. 

Kommentit (6)

Vierailija

Kommentoin vain otsikkoa, muuta lätinää en vaivaudu edes lukemaan. Mikä tekee mielestäsi vanhuksista jotenkin niin ala-arvoisia tai huonoja tai erilaisia tai jotain muuta shittiä, että heillä olisi pienemmät mahdollisuudet löytää kumppani kuin sinulla?! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vain otsikkoa, muuta lätinää en vaivaudu edes lukemaan. Mikä tekee mielestäsi vanhuksista jotenkin niin ala-arvoisia tai huonoja tai erilaisia tai jotain muuta shittiä, että heillä olisi pienemmät mahdollisuudet löytää kumppani kuin sinulla?! 

Korjaan : eläkeläisistä (jotka eivät siis ole vanhuksia)

Vierailija

Suosio lisää suosiota... Usein pettämisetkin tapahtuvat kahden varatun välillä, ei sinkun ja varatun välillä. Usealla eroavalla on jo valmiiksi katsottu uusi suhde, ja useasta varatusta ollaan kiinnostuneita vaikka hyvin tiedetään, että kyseinen henkilö on suhteessa.

Samanaikaisesti tiedän useamman naispuolisen sinkun (itseni lisäksi), jotka ovat olleet koko elämänsä sinkkuja ja tapailtavien miesten löytäminenkin vaikeaa - kun miehet eivät kiinnostu niin eivät kiinnostu. Ja pitääkö mainita, että kaikki hoikkia, ihan ok-näköisiä ja muutoinkin ns. hyvää parisuhdemateriaalia, ettei se noista ainakaan kiinni ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tylsä ihminen ei välttämättä löydä kumppania. Kauneudella, uralla ym. ei loppupeleissä ole niin väliä.

Ai että sinusta kaikki parisuhteissa olevat ja sen suht helposti löytäneet eivät olisi tylsiä. Ikävä rikkoa kuplasi, mutta todellisuus on aika eri :D

Naurattaa vaan kun kirjoitan tätä viestiä kun muistuu mieleen millaisilla ameeboillakin löytyy se mies tai vaimo...

M/40

Mitä olet tehnyt asian hyväksi? Nyt olen lopultakin onnnistunut järjestämään treffit naisen kanssa josta kiinnostuin jo pari vuotta sitten. On vaan ollut niin sulkeutunut ettei ole saanut mitään otetta, mutta nyt oltiin samassa illanvietossa ja kuohuviinistä oli hyvä tarjous niin uskalsi avautua sen verran että sai jotain jutun aihetta alkuun.

Toinen nainen jonka luulin seurustevan otti facebookissa yhteyttä ja kyseli kuulumisia, ja selvisi että onkin sinkkuna, ja sen kanssa on nyt myös sovittu että lähdetään yhdessä erääseen tapahtumaan. Tiedän kyllä että meistä ei paria tule, mutta tuleepa raahattua nainen vähän ihmisten ilmoille, josko taas saisi vähän itseluottamusta.

Ja samoin töissä nainen jonka kuvittelin olevan ihan rivitalo/mies/koira -tyyppiä jäi yhtenä perjantaina istumaan iltaa muun porukan kanssa ja osoittautui sinkuksi, käytiin pienellä kierroksella ympäri kaupunkia ja vaikka nyt ei ihan mätsätty niin eihän näistä koskaan tiedä ennenkuin vähän tutustuu. Jos taas ei anna tutustumiselle mitään mahdollisuuksia niin sitten on turha odottaa että joku tulee kotoa hakemaan.

Avauksen nainenkin vaikuttaa ihan kiinnostavalta, mutta mieti vaikka siltä kannalta että jos joku haluaisi tutustua miten sinuun saa yhteyden, ja vastailetko itse yhdellä lauseella josta jutut ei jatku mihinkään vai jatkatko itse juttua ilman hirmuista nyhtämistä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat