Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikani tyttöystävä tulossa ensikertaa meille yöksi. samaan vai eri huoneeseen?

Vierailija
16.10.2015 |

Ovat kumpikin 16v. Ajattelin että nukkukoon samassa huoneessa.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen neitsyen ensimmäinen immenkalvonrepäisyjuhla tapahtuu näin: laitatte olohuoneen lattialle suuren vuoteen, koko suku kerääntyy seuraamaan toimitusta, ja ottaman video-ja valokuvamateriallia  neitsyen hääyöstä. Appi ja anoppi eli morsiamen isä ja äiti noutavat neitsyen joka on puettu valkoiseen hääpukuunsa, ja asettelevat hänet vuoteeelle, ja sulhanen (poikaystävä) maksaa morsiamenhinnan joka yleensä on ollut 14 lehmää, 10 lammasta, härkä ja hevonen. Liitto katsotaan täytetyksi kun he yhdistyvät toisiinsa vanhempien silmien alla. 

Onneksi olkoon, olette saaneet morsiammenne liitetyksi toiseen sukuun, ja voitte alkaa suunnnittelemaan kastejuhlaa! Morsian muuttaa sulhasen vanhempien asuntoon tämän jälkeen.

Onnittelen nuorta paria!! Onnea anopille! 

Vierailija
22/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan jutella tytön äidin kanssa, mitä mieltä hän on, ettet saa vihoja päällesi, kun käykin hassusti.

en tiedä minkälaiset rituaalit muualla suomessa on, täällä ruukataan sopia kaikki yökyläilyt vanhempien kesken joten tää kommentti vähän hämmentää minua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan jutella tytön äidin kanssa, mitä mieltä hän on, ettet saa vihoja päällesi, kun käykin hassusti.

en tiedä minkälaiset rituaalit muualla suomessa on, täällä ruukataan sopia kaikki yökyläilyt vanhempien kesken joten tää kommentti vähän hämmentää minua.

ap

No miksi ihmeessä sitten täällä kyselet, jos kerran asiat on sovittu???

Vierailija
24/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallinen neitsyen ensimmäinen immenkalvonrepäisyjuhla tapahtuu näin: laitatte olohuoneen lattialle suuren vuoteen, koko suku kerääntyy seuraamaan toimitusta, ja ottaman video-ja valokuvamateriallia  neitsyen hääyöstä. Appi ja anoppi eli morsiamen isä ja äiti noutavat neitsyen joka on puettu valkoiseen hääpukuunsa, ja asettelevat hänet vuoteeelle, ja sulhanen (poikaystävä) maksaa morsiamenhinnan joka yleensä on ollut 14 lehmää, 10 lammasta, härkä ja hevonen. Liitto katsotaan täytetyksi kun he yhdistyvät toisiinsa vanhempien silmien alla. 

Onneksi olkoon, olette saaneet morsiammenne liitetyksi toiseen sukuun, ja voitte alkaa suunnnittelemaan kastejuhlaa! Morsian muuttaa sulhasen vanhempien asuntoon tämän jälkeen.

Onnittelen nuorta paria!! Onnea anopille! 

Onneksi olkoon, päässäsi on normaalia enemmän vikaa tai jos yritit olla hauska niin meni kympillä pieleen.

Vierailija
25/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä tule rohkaista esiaviolliseen seksiin!

Vierailija
26/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi kyse jopa nuoremmista, niin ylipäätään älkää "demonisoiko" seksuaalisuutta ja mielenkintoa seksiin.

Sain itse kuulla niin varhain niin vastenmielisiä arvioita nuorten seksitarpeesta, että olen ollut häpeän ja saastaisuuden tunteen vankina melkein koko elämäni. Kun uskouduin äidilleni ja kerroin 16-vuotiaana hankkineeni e-pillerit, tämä tokaisi inhoten "kapallinen kirppujakin on helpompi vahtia kuin kaksi kiimaista nuorta".

Olen tuntenut itseni huoramaiseksi isän inhoavista katseista lähtien myös. Kaikenlainen naisellisuus tai "keimailu" kun oli ällöttävää ja kurissa pidettävää, inhottavaa.

Älkää tuhotko poikienne ja tyttöjenne tervettä seksuaalisuutta typerillä kommenteilla ja naljailuilla esim. kondomeista. Ne sanat eivät unohdu ikinä!

VL-kodin tytär

Seksuaalisuus on ihan normaalia mutta jotkut, lähinnä uskovaiset selittää sen likaisena ja jotenkin pahana. Kunhan käyttää kumeja ihan jo tautien takia niin ei oikeasti haittaa mitään.

Joku itsestään epävarma poika voi luulla että pillu venyy jos toisella on isompi. Joustaahan se värkki mutta tiedän että moni muija käyttää vain yhtä sormea siihen omaan kivaan että aika pienikin riittää jos osaa.

Synnytyksessä tapahtuu sitten semmoinen avautuminen että herkempien ei kannata osallistua. Sitä vain voi ymmärtää että naisen "se" paikka todella joustaa ja paljon. Niin ja pointti yritti olla että seksistä voi nauttia ilman syyllisyyttä. Se on aivan normaalia ja paljon meidän geenien aiheuttamaa.

Vierailija
27/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi kyse jopa nuoremmista, niin ylipäätään älkää "demonisoiko" seksuaalisuutta ja mielenkintoa seksiin.

Sain itse kuulla niin varhain niin vastenmielisiä arvioita nuorten seksitarpeesta, että olen ollut häpeän ja saastaisuuden tunteen vankina melkein koko elämäni. Kun uskouduin äidilleni ja kerroin 16-vuotiaana hankkineeni e-pillerit, tämä tokaisi inhoten "kapallinen kirppujakin on helpompi vahtia kuin kaksi kiimaista nuorta".

Olen tuntenut itseni huoramaiseksi isän inhoavista katseista lähtien myös. Kaikenlainen naisellisuus tai "keimailu" kun oli ällöttävää ja kurissa pidettävää, inhottavaa.

Älkää tuhotko poikienne ja tyttöjenne tervettä seksuaalisuutta typerillä kommenteilla ja naljailuilla esim. kondomeista. Ne sanat eivät unohdu ikinä!

VL-kodin tytär

Jaha, jos nuoret ei nuku samassa sängyssä, kyse on seksin demonisoinnista?

Minusta kyse on silkasta järjenkäytöstä: seksistä voi tulla raskaaksi ja minun on helpompi kieltää nuoria nukkumasta samassa sängyssä kuin olla tyttäreni vierellä, kun hän itkee aborttiaan.

Vierailija
28/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdeksän kuukauden kuluttua viimeistään selviää että kannattiko.

Eihän ne seksille sitten mitään muuta paikkaa keksisi kuin vanhempien makuuhuoneen vierestä... heh, jos jo harrastavat seksiä, niin epätodennäkösin paikka on toisen koti vanhempien läsnä ollessa. 

Vierailija
29/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VL-kodin tytär

Jaha, jos nuoret ei nuku samassa sängyssä, kyse on seksin demonisoinnista?

Minusta kyse on silkasta järjenkäytöstä: seksistä voi tulla raskaaksi ja minun on helpompi kieltää nuoria nukkumasta samassa sängyssä kuin olla tyttäreni vierellä, kun hän itkee aborttiaan.

Että voi olla naiivius huipussaan. Jos haluavat harrastaa seksiä, tekevät sen vaikka koulun veskissä. Se ei sinun "järjenkäytöstäsi" ole kiinni. 

Vierailija
30/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Missähän päin Suomea 16-vuotiaan kyläilyt sovitaan vanhempien kesken? Ei ainakaan täällä Helsingin Munkkiniemessä. Kolmas lapsi jo 17, joten kokemusta on. 

Vierailija
31/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hössötät ihan helvetisti ehkäsystä ja pöllähtelet vähän väliä nuorten luo toimittamaan jotain tyhjänpäiväistä ;)

Vierailija
32/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Missähän päin Suomea 16-vuotiaan kyläilyt sovitaan vanhempien kesken? Ei ainakaan täällä Helsingin Munkkiniemessä. Kolmas lapsi jo 17, joten kokemusta on. 

Missä päin Suomea 16 vuotiaat asuu omillaan? Meillä aikuisetkin kysyy, tai vähintään ilmoittaa etukäteen, jos tuo viraita kotiinsa, saati sitten jos tuo yövieraita.

Teiniellä ei todellakaan voi olla perheessä enemmän oikeuksia kuin heidän vanhemmillaan.

Vierailija
33/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä monia kertoja poikaystävän luona yökylässä, ennen kuin harrastimme ekaa kertaa seksiä. Samanlaisia tarinoita olen kuullut tyttökavereilta. Ei se ole mikään varma juttu, että teinit samassa sängyssä = hurjaa paneskelua välittömästi :D

Eli ihan hyvin voidaan aloittaa siitä että nukutaan eri huoneissa.

Vierailija
34/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa saa nukkua mun mielestä. Jos joku seksiä "pelkää", niin ei sen harrastamiseen yökylää tarvita jos seksiä haluaa :)

Tai päinvastoin. Eli yökylässä voivat nukkua eri huoneissa ja seksiä on jo muutenkin jos on .

Vierailija
35/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Missä päin Suomea 16 vuotiaat asuu omillaan? Meillä aikuisetkin kysyy, tai vähintään ilmoittaa etukäteen, jos tuo viraita kotiinsa, saati sitten jos tuo yövieraita.

Teiniellä ei todellakaan voi olla perheessä enemmän oikeuksia kuin heidän vanhemmillaan.

Meillä se on lähinnä ilmoitusluontoinen asia, poika:" 'se' tulee yöks/viikonlopuks meille", minä: "ok". Tai poika raahaa aamuyöstä baarireissultaan kaverinsa meille nukkumaan, kun kaveri ei pääse omaan kotiin.. minä käännän vain kylkeä. En jaksa ottaa stressiä moisista pikkuasioista. Ainoastaan ala-asteen aikana sovittiin vanhempien kanssa (yö)kyläilyt, sen jälkeen ei ole kukaan soitellut kellekään. Nuoret ovat aina sopineet keskenään. Pk-seutu kyseessä.

Vierailija
36/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hössötät ihan helvetisti ehkäsystä ja pöllähtelet vähän väliä nuorten luo toimittamaan jotain tyhjänpäiväistä ;)

Miksi?

Vierailija
37/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäiset eri kammareihin. Ihan turha naputtaa.

Vierailija
38/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No aika monessa, ainakin ilman vanhempiaan. Mä muutin 15 vuotiaana asuntolaan eikä sieltä soiteltu vanhemmille että voinko mä mennä ton naapurisolun matin viereen nukkumaan.

Vierailija
39/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asiantuntija (sinkkonen tms) on sanonut, että eri huoneeseen. Jos vielä asuu kotona, ei ole soveliasta harrastaa siellä seksiä.

Vierailija
40/102 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntola on eri kuin omillaan.

Minusta seksi kuuluu vain täysi-ikäisille. Siinä on kuitenkin ehkäisystä huolimatta raskausmahdollisuus. Lisäksi sukupuolitautivaara. Seksi voi myös liian varhain aloitettuna haavoittaa. (Luulee olevansa valmis, muttei olekaan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi