Minkälaiset hupparit on nyt in?
Joululahjoja etsiskelen parille teinille ja yhdelle nuorelle aikuiselle, olen ajatellut huppareita tai flleecejä. Catmandoo? Billabong? Onko Adidas ihan out? Miten "merkittömät", joutuuko sellaisen pitämisestä kiusatuksi?
Kommentit (29)
Hupparia käyttävä on aina rosvo tai narkkari joita kaupat ja poliisi valvovat työkseen.
Kuka viitsii lapsensa leimata tahallaan tommoseen porukkaan?
Pukisitko itse säkin päähäsi ihan tahallaan ja lähtisit kaupungille hengailemaan?
Hupparirosvot iskivät Oulussa. Hupparirosvoilla huumevelkoja:
Hupparinarkkarirosvo iski Porissa R-kioskiin:
Olen varmaan ihan kauhea kriminaali kun löhöän hupparissa täällä kotisohvalla ;D
14 v poika käyttää Dickies, Levi s, Jack & Jones ja sit on yks nuorisovaatemerkki joku CrossHatch tai joku. Ollaan pikkukaupungissa Tampereen lähellä ja muita ei ole edes pyytänyt, noi kelpaa mutta hintaa noillakin 60-70 e kpl. Onneks vastapainona käy Adidaksen kolmiraitaverkkareiden lisäksi Tokmannin perus collegehousut jotka maksaa kympin.
Gant, Peak Performance, Hilfiger, Vans, Nike, Adidas. Näitä meiltä löytyy, poika 14 v. Kalliiksi tulee, mutta täytyy toivoa, että pituuskasvua ei paljoa enää tule (poika nyt 189 cm) ja hupparit mahtuvat vielä monta vuotta 😀