Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat, joita et voi/uskalla sanoa kumppanillesi

Vierailija
16.10.2015 |

..tietenkään kaikkea ei kannata sanoa ääneen, sillä suuri osa ajatuksistamme on ohimenevää... Mutta sitten on ajatuksia, jotka nousevat esiin kerta toisensa jälkeen. 

Se joka kaiken pystyy sanomaan, onneksi olkoon! Itsellä siihen on vielä matkaa.

Itse mietin seuraavia:

- Sosiaalinen käyttäytymisemme on erilaista. Miehellä on vähän ystäviä, minulla taas paljon. Toivoisin sosiaalista reippautta ja oma-aloitteisuutta. Ja sitä, että olisi joskus muuallakin kuin kotona. 

- Elämässä eteenpäin meneminen. raskasta olla kumppanin kanssa, joka on jumiutunut elämänsä kanssa. Haluaisin että hän olisi minulle ns inspiroivaa seuraa, mutta jumittaa elämäänsä työpaikassa jossa ei varmasti ola mahdollisuuksia edetä mutta pilaa terveyden -> jatkuvat sairauslomat. 

Vikoja on minussakin. Piti vaan saada sanoa ääneen joitain juttuja. Kyllä sitä välillä miettii, kestääkö tämä. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin sun rakastavan mua

Vierailija
2/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin että se oppis ottaa vastuuta elämästään. Kukaan muu ei voi tehdä elämäänsä onnelliseksi kuin se ite. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ulkonäöllisesti enemmän eksästäni ja meillä oli parempaa seksiä.

En ikinä kertoisi sitä miehelleni, koska se olisi julmaa ja tarpeetonta.

Vierailija
4/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap haluaisi miehen olevan = hän 

Vierailija
5/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kestä. Kuulostat tosi rasittavalta kaiken sosiaalisuutesi ja eteen päin suuntautuneen asenteesi kanssa. Et voi pakottaa toista olemaan samanlainen kuin itse olet.

t. Introvertti, joka on hyvin tyytyväinen nykyiseen työhönsä, vaikka ei olekaan akateemisen urakehityksensä huipulla.

Vierailija
6/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kestä. Kuulostat tosi rasittavalta kaiken sosiaalisuutesi ja eteen päin suuntautuneen asenteesi kanssa. Et voi pakottaa toista olemaan samanlainen kuin itse olet.

t. Introvertti, joka on hyvin tyytyväinen nykyiseen työhönsä, vaikka ei olekaan akateemisen urakehityksensä huipulla.

Aika hyvin ylianalysoitu. Et tiedä musta etkä suhteestani_mitään. Itse siis näillä tiedoilla taidat elää kieltäymyksessä ja huijaat itseäsi luullen että suhteesi on täydellinen... 

T. toinen introvertti, joka ei ole akateemisen urakehityksensä huipulla. 

Vierailija
7/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kyllästyttää_usein. 

Vierailija
8/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työtön ja pelkään, että pitemmän päälle hän ei saa töitä, jos jumittaa tässä. Ja että se heijastuu suhteeseemme myös. Että hän ei itse ymmärrä, että tekemättömyys alkaa nakertaa hänen itsetuntoaan. Olen sanonut (kannustavasti) että en usko, että työttömyys tekee hänelle hyvää.

Mietin myös, että jos miehellä ei olisi noin huono tilanne, olisiko hän silloin kanssani.

Ärsyttää myös, että mies ei tunnu kaipaavan niin paljon faktaperusteluja asioihin, kuin itse kaipaan. Hän on vähän sellainen, että ostaa tuotteen tai palvelun, "koska myyjä oli niin mukava", ei välttämättä vertaile tai ota asioista selvää.

Vierailija
9/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis olla munaa jossain asioissa. Ei täällä selvii jos ei pidä puoliaan. Oma-aloitteisuus. Yrittänyt kannustaa näissä jutuissa. 

Vierailija
10/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulti, kutistin kakarat.

Vierailija
11/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni todella, mutta joitakin asioita en hänelle voi sanoa, jotta hän ei loukkaantuisi. Hän on hoikka, mutta vatsansa on kamala kaljamaha, ihan kuin raskaana olevan naisen seitsemännellä kuulla oleva pallo, jonka keskellä on melkein kämmeneni kokoinen, turvonnut napa, enkä voi sietää sitä, miten lähetyssaarnaajassa tuo maha pomppii minua vasten. Lisäksi pidän pitkistä, sinisilmäisistä ja parrakkaista miehistä, joilla on kaunis hymy ja pilke silmäkulmassa, mallia Richard Armitage, mieheni sen sijaan on minua lyhyempi, ruskeasilmäinen ja vinohampainen, jonka purukalusto on aivan keltaisen musta tupakasta ja kahvista. Lisäksi hänen harrastuksensa eli pienoislaivojen rakentaminen ei vain kiinnosta yhtään, ja siitä hänen puheenaiheensa koostuvat 80 %. Hän voisi olla myös sivistyneempi, sillä välillä menee hermot kun yritän selittää kuka oli Elisabeth Taylor, Abraham Lincolnn, Runeberg tai mitä Hoosianna tarkoittaa, kirjoitetaanko aamu-uninen yhteen vai ei jne. Silti häntä tahdon ja rakastan.

Vierailija
12/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan miestäni todella, mutta joitakin asioita en hänelle voi sanoa, jotta hän ei loukkaantuisi. Hän on hoikka, mutta vatsansa on kamala kaljamaha, ihan kuin raskaana olevan naisen seitsemännellä kuulla oleva pallo, jonka keskellä on melkein kämmeneni kokoinen, turvonnut napa, enkä voi sietää sitä, miten lähetyssaarnaajassa tuo maha pomppii minua vasten. Lisäksi pidän pitkistä, sinisilmäisistä ja parrakkaista miehistä, joilla on kaunis hymy ja pilke silmäkulmassa, mallia Richard Armitage, mieheni sen sijaan on minua lyhyempi, ruskeasilmäinen ja vinohampainen, jonka purukalusto on aivan keltaisen musta tupakasta ja kahvista. Lisäksi hänen harrastuksensa eli pienoislaivojen rakentaminen ei vain kiinnosta yhtään, ja siitä hänen puheenaiheensa koostuvat 80 %. Hän voisi olla myös sivistyneempi, sillä välillä menee hermot kun yritän selittää kuka oli Elisabeth Taylor, Abraham Lincolnn, Runeberg tai mitä Hoosianna tarkoittaa, kirjoitetaanko aamu-uninen yhteen vai ei jne. Silti häntä tahdon ja rakastan.

Nyt alkoi todella kiinnostaa, miksi rakastat miestäsi ja mikä saa sinut tahtomaan häntä? Ihan siis mielenkiinnosta, kun tuntuu että mainitsemasi seikat ovat kuitenkin aika häiritseviäkin juttuja...

Vierailija
13/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin sun rakastavan mua

Eikö hän rakasta? Miksi kidutat itseäsi olemalla tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
14/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä asioita on ollut paljon, mutta enää ei juuri ole. Kun 18 vuoden aikana on jäänyt paljon asioita puhumatta ja riidat vaiettu ja syrjään työnnetty selvittämättä, niin ei niitä enää selvitellä voi ikinä. Asia on erittäin surullinen, mutta elämä jatkuu joka tapauksessa molemmilla, vaikkakin erillään.

Vierailija
15/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein sellaisia asioita joita ei voisi sanoa sopivassa tilanteessa ääneen.

Vierailija
16/16 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia...

- en ollut rakastunut kun menimme kihloihin ja naimisiin, halusin lopettaa seurustelun, mutta tein tietoisen päätöksen jatkosta... Siihen liittyivät sinun suuret rakkaudentunnustuksesi ja uhkailusi että et kestä ilman minua elämää sekä oma turvattomuuteni tulevaisuuden suhteen

- tiesin että olemme liian erilaisia, mutta uskoin sopeutuvani ja punnitsin tarkkaan ennenkuin tein päätökseni

- suuri osa minulla ilmenneestä tuskasta liittyy tuohon väärään valintaan, en voi hyvin kanssasi, mutta olen myös hankala toisinaan ja koska kestät sen, olen valmis jatkamaan

- perheemme toimii vaikka myös sinä taidat tietää että se ei perustu aidoille tunteille

- ulkomuotosi ei ole koskaan miellyttänyt minua enkä ymmärrä mikset tee sen eteen mitään

- avioliittomme on hyväksikäyttöä molemmin puolin, en tiedä edes onko sinun rakkautesi aitoa

- et ole koskaan opetellut puhumaan kanssani tunteista eikä sinusta saa mitään mielipidettä mihinkään asiaan

- en haluaisi jankuttaa ja tiedän olevani viallinen itsekin, joten hyväksyn tilanteen

- voisin elää vaikka kaurapuurolla, jos minula olisi puolisona mies jonka kanssa voisi hullutella ja puhua syvällisiä

- valitettavasti suhteemme on pinnallinen ja olen ymmärtänyt ettei se muuksi muutu koska olemme täysin eri taajuudella suurimman osan ajasta

- mietin usein eroa, mutten halua puhu siitä koska et osaa keskustella etkä näe suhteemme ongelmia vaikka ne rautalangasta vääntäisi

- olen tässä lasten ja myös sinun takia, en halua repivää eroa vaan turvallisen lapsuuden lapsillemme joita molemmat rakastamme

- valitettavasti olet liian tossukka minun makuuni mutta olen tottunut tiettyyn elintasoon ja pelkään vielä liikaa eron tuomaa tunnetuskaa ja rahattomuutta

- olet kuitenkin hyvä ihminen mutta valitettavasti liian yksinkertainen

- kun kaksi lastamme ovat täysi-ikäisiä, lähden omilleni

- tämä aika on antanut paljon, mutta myös tehnyt minustakin passiivisen ja aloitekyvyttömän

- olen ajoittain vihainen kun et halua edes ajatella yhteisiä tekemisiä ja suunnitelmia

- olen valmis säästämään mistä tahansa jotta pääsemme yhdessä tekemään kivoja juttuja kun sinä vetoat aina rahanpuutteeseen ja selvästi näen ettet halua yhteisiä huippukokemuksia

- kun hetki on oikea, niin teen tämän kaiken selväksi sinulle vaikka ethän sinä pysty sitä ymmärtämään

- sinulta puuttuu sisäinen palo nukkua vaikka laavussa tähtitaivaan alla tai muuten vaan fiilistellä kauniissa maisemissa, jutella aamuyöhön, väitellä ja rakastella kiihkeästi

- meille molemmille on tärkeää toimiva arki ja se pitää meidät yhdessä, vaikkei se missään nimessä ole minulle tarpeeksi

- nyt joku sanoo ettei lapsille ole hyväksi rakkaudeton liitto. Olen eri mieltä. Olemme turvalliset aikuiset ja jonain päivänä lapsetkin ymmärävät miksi tein näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi