Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä, että olen miesten mielestä niin ruma

Vierailija
15.10.2015 |

Vartaloa on kehuttu, olen kelvannut kertaseksiin (kuka nainen nyt ei...), mutta kasvot ovat tosi rumat ja se on tehty selväksi näiden vuosien aikana kaikkien miesten taholta. Miten tästä voi edes päästä yli, kun jopa ihan normaalissa juttelussa (ei iskemismielessä) miehet voi ottaa sen esille miten mun naama ei miellytä heitä tarpeeksi? Miksi mulle täytyy kerta toisensa jälkeen ilmaista se rumuuteni, ihan kuin en sitä itse ymmärtäisi miltä näytän?

Kommentit (262)

Vierailija
161/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg
Mihin te "rumat" asetutte tällä asteikolla?

About 5. En kyllä ymmärrä tuota hygieniajuttua. Jos minulla on rumat kasvonpiirteet, mitä tekemistä sillä on hygienian kanssa? Olen ruma, en siis peseydy? Duhh...

Eihän noi vitoset edes olleet rumia!! Siellähän oli nättejä tyttöjä.

Ehkä näen sitten itseni kauniimpana, kuin todellisuudessa olen. Rumuudestani olen kyllä saanut kuulla ikäni.

Laita joku sun kasvonpiirteitä muistuttava kuva?

Ei sellaista oikein netistä löydä, mutta kuvaillaan, ikää on siis vähän päälle 30.

- Iso ja leveä neliskanttinen Ridgemäinen leuka, joka on epäsymmetrinen, eli toinen puoli alempana.

- Pienet, lurppaluomiset, syvällä päässä olevat tiskivedenväriset ja värittömillä nysäripsillä varustetut pyöreät silmät, jotka ovat liian lähellä toisiaan, kuin kampelalla.

- Lyhyt ja leveä pottunenä, jonka valtavat sieraimet loistavat possumaisesti näkyvissä.

- Ylähuulen ja nenän välinen alue aivan liian pitkä. Ohut ylähuuli, keltaiset ja vinot hampaat.

- Harmaankalpea, mutta samanaikaisesti punoittava ja finneilevä iho, pari noidannäppyä, taikinainen naama ja kauheat nasolabiaalijuonteet.

- Ohuet ja rasvoittuvat liruhiukset, korkea kupoliotsa ja olmin väritys, eli kulmakarvat hiukset ja ripset eivät muodosta kasvoihin mitään kontrastia.

- Lyhyt ja paksu kaula, emännän kyttyrällä varustettu kyssäniska.

- Pitkä selkä, lyhyet ja paksut persjalat. Leveä lattaperse.

- Riippuvat, raskausarpiset ja salaminänneillä varustetut tissit.

- Löysä kroppa täynnä arpia, luomia, sellua, ihottumaa ym. kivaa.

Eli kuten arvata saattaa, miehet huomioivat vain silloin, kuin haluavat valistaa minua rumuudestani.  Silti pidän itsestäni huolta, kuntoilen, syön terveellisesti, meikkaan ja laitan hiuksia, mutta lopputulos on kuin juhlapuku sialla. Naiset katsovat lähinnä säälien, että miksi tuokin reppana yrittää panostaa ulkonäköön, kun ei siitä mitään apua ole.

Vierailija
162/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muistutan erittäin paljon tuota asteikon 2-numeron kohdalla olevaa oikeanpuoleisinta naista, mutta tummalla tukalla ja kellertävänbeigellä iholla, eli senkin mukaan aika ruma. Osastoa "Humorously unattractive" siis. Humoristisen ruma.

t. nro 34

No ainakin tumma tukka ja kellertävänbeige iho kuulostaa juuri todella kauniilta, eksoottiselta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 5 ilman meikkiä ja meikattuna 6. Nuorempana olin ehkä jopa 7, wohoo! Taulukon mukaan en siis ole ruma, mutta silti olen saanut kuulla tätä rumittelua läpi elämäni. En ole myöskään koskaan seurustellut, vaikka olen jo kolmekymppinen, koska en ole kokenut kelpaavani kenellekään. Tai oikeastaan en voi sanoa, etten olisi kelvannut kenellekään, koska kun olin 23v. eräs ylipainoinen, sairaseläkkeellä elävä lievän aivovamman omaava mies yritti saada minut tyttöystäväkseen. En kuitenkaan suostunut, koska hän oli ulkonäöllisesti tasoani paljon alempana sekä myös hyvin katkeroitunut mies joka joi keskiolutta joka päivä. Hän on ollut ainut mies joka on koskaan pyytänyt minua tyttöystäväkseen ja muutenkin miesten lähestymisyritykset rajoittuvat n. viiteen kertaan koko elämäni aikana. Tietenkään en usko, että ulkonäköni on ainut syy miksi näin on päässyt käymään, vaan uskon että myös ujoudellani on paljon telemistä asian kanssa. Toisaalta olen hyvin kiltti ihminen, ehkä sitten jopa liian kiltti, ja voi olla etten herätä minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa sen takia. Mutta haukkumista en ymmärrä, en ole mielestäni ansainnut sitä.

Vierailija
164/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijemmilla sivuilla kerroitte kokemuksia siitä, miten satunnaiset panot ym. Ovat kohdelleet teitä. En halua tässä mitenkään leuhkia, mutta olen kaunis nainen ja nuo kokemukset on olleet minullakin ennen kuin ymmärsin miten homma toimii. Yleensä nämä miehet joilla on tarve vähätellä,vältellä tai muuten nujertaa/alistaa naista, omaavat jonkun henkilökohtaisen taakan. Yhdellä värkki toimi ailahtelevasti, toinen oli 165cm pitkä ja kolmannella oli pieni. Myös se, että olin itse heitä lähestynyt tai tehnyt selväksi kiinnostukseni ennen heitä sai varmaan aikaan ajatuksen, että haluan enemmän kuin pelkän panon tai "olen ihan hulluna" näihin ukkoihin - käsittämätöntä. Baarissa ollessa miehiä ei siis ilmeisesti tule kohdella ihmisinä, vaan samallalailla kuin he kohtelevat meitä - esineinä, välineinä. Ei tutustumista ym. Uskon myös että pelissä on pelkoa siitä, että miestä itseä satutetaan ja että nainen saa yliotteen valta dynamiikassa. Jos joku mies kuittaa että oot kyllä ruma mutta pakko oli saada niin kuittaa takas että olit kyllä paskin pano ikinä, sullapa on muuten vitun pieni ym. Naisen sanat satuttaa kaikista eniten vaikka muuta esittäisi, varsinkin sillon kun ne luulee olevansa niskan päällä.

Tämä on myös oma kokemukseni. Naisia vähättelevät miehet ovat niitä, joilla on huono flaksi ts. ovat kokeneet torjuntaa haluamansa naisten taholta ja ovat katkeroituneet. Kun sitten saavat sänkyynsä jonkun (sinut) niin on paljon tärkeämpää saada sinut painettua alas henkisesti, kuin ryhtyä esim. rakentamaan suhdetta. Kyse on siis tosiaankin vallasta.

Myös kauniit naiset saavat kokea tällaisten miesten vihan ja katkeruuden. Kauniille nuorille naisille huudellaan perään huora-sanaa tosi usein. Ja te kaikki tavalliset tai rumat naiset, uskokaa, kun sanon, se ei tunnu yhtään sen mukavammalta, kuin tulla haukutuksi rumaksi. Mutta kun tietää, mistä se johtuu...

Te, joille on tarjottu ruma-korttia, kokeilkaa edes kerran, mitä tapahtuu, kun annatte samalla mitalla vastaan.

Olen muutoin kaikesta sanomastanne samaa mieltä, mutta minusta heille ei kannata alentua edes antamaan samalla mitalla takaisin. Energian ja ajan hukkaa. Ei heitä saa sillä tavoin käyttäytymään yhtään sen paremmin. Huomiotta jättäminen on tyylikkäämpää ja tehokkaampaa. 

Lisäisin vielä, että kauniista naisesta nähdään ihan yhtä lailla helposti vain kuori, eivätkä miehet välttämättä vaikutuksentekemis- ja itsekorotusinnossaan halua vaivautua tutustumaan itse ihmiseen oikeasti. Ei sekään ole kivaa. Ihan samalla lailla siitä tulee hyväksikäytön ja objektifioinnin maku.

Taas peräänkuulutan sitä käytöstapojen ja henkisen kypsyyden vaatimista miehiltä. Älkää tyytykö sen suhteen liian vähään, omanarvontunteenne ja kanssasisartenkin vuoksi.

Ai jättää huomiotta siinä vaiheessa, kun äijä vielä makaa päälläsi ja päättää siinä tilanteessa alkaa aukomaan päätään ulkonäöstäsi? :D Just joo. En usko, että kukaan törkeää käytöstä hyväksyy, mutta aina ei ensivaikutelma pidäkkään paikkaansa. Baarit ei edelleenkään varsinaisesti ole niitä paikkoja, mihin herrasmiehet pesiytyvät tai jossa edes herrasmiehet osaa käyttäytyä herrasmiesmäisesti.

Vierailija
165/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku voi olla muka ruma liian vaalean ihon tai miehekkäiden kasvonpiireiden takia. Itselläni on varmaan yksi vaaleimmista ihoista ikinä. Suonet näkyvät läpi joka puolelta. Yksikään mies (tai nainen) ei ole niistä maininnut, ja mitä nyt olen muihin itseäni verrannut, niin tämä ei ole suomalaisten keskuudessa mitenkään harvinainen "ongelma". Miehekkäät kasvonpiirteet taas... Itse näytän myös mieheltä ilman meikkiä, varsinkin väsyneenä. Naisellisia piirteitään voi kuitenkin korostaa hiusten, korvakorujen ja vaatteiden avulla. Hymy ja iloisuus kaunistaa ihmeesti, kai tämä on seurausta itsevarmuudesta. Itselläni meikki parantaa itsevarmuutta, ja koenkin omasta mielestäni ainakin olevani kaunis meikattuna. Varsinkin silmät ja kulmakarvat ovat tärkeät, ja kuulas iho. En usko etteikö jokaisesta saisi meikattua kauniin.

Vierailija
166/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

161, kuulostaa että sinulla on vain suomalaisten ominaispiirteitä. Ei noista oikein mikään tee rumaksi vielä. Minullakin on suurin osa noista ja olen ihan nätti.

Vierailija
167/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

About 5. En kyllä ymmärrä tuota hygieniajuttua. Jos minulla on rumat kasvonpiirteet, mitä tekemistä sillä on hygienian kanssa? Olen ruma, en siis peseydy? Duhh...

Eihän noi vitoset edes olleet rumia!! Siellähän oli nättejä tyttöjä.

Ehkä näen sitten itseni kauniimpana, kuin todellisuudessa olen. Rumuudestani olen kyllä saanut kuulla ikäni.

Laita joku sun kasvonpiirteitä muistuttava kuva?

Ei sellaista oikein netistä löydä, mutta kuvaillaan, ikää on siis vähän päälle 30.

- Iso ja leveä neliskanttinen Ridgemäinen leuka, joka on epäsymmetrinen, eli toinen puoli alempana.

- Pienet, lurppaluomiset, syvällä päässä olevat tiskivedenväriset ja värittömillä nysäripsillä varustetut pyöreät silmät, jotka ovat liian lähellä toisiaan, kuin kampelalla.

- Lyhyt ja leveä pottunenä, jonka valtavat sieraimet loistavat possumaisesti näkyvissä.

- Ylähuulen ja nenän välinen alue aivan liian pitkä. Ohut ylähuuli, keltaiset ja vinot hampaat.

- Harmaankalpea, mutta samanaikaisesti punoittava ja finneilevä iho, pari noidannäppyä, taikinainen naama ja kauheat nasolabiaalijuonteet.

- Ohuet ja rasvoittuvat liruhiukset, korkea kupoliotsa ja olmin väritys, eli kulmakarvat hiukset ja ripset eivät muodosta kasvoihin mitään kontrastia.

- Lyhyt ja paksu kaula, emännän kyttyrällä varustettu kyssäniska.

- Pitkä selkä, lyhyet ja paksut persjalat. Leveä lattaperse.

- Riippuvat, raskausarpiset ja salaminänneillä varustetut tissit.

- Löysä kroppa täynnä arpia, luomia, sellua, ihottumaa ym. kivaa.

Eli kuten arvata saattaa, miehet huomioivat vain silloin, kuin haluavat valistaa minua rumuudestani.  Silti pidän itsestäni huolta, kuntoilen, syön terveellisesti, meikkaan ja laitan hiuksia, mutta lopputulos on kuin juhlapuku sialla. Naiset katsovat lähinnä säälien, että miksi tuokin reppana yrittää panostaa ulkonäköön, kun ei siitä mitään apua ole.

Suurinosa kuvailemistasi ominaisuuksista on ns.korjattavissa, mutta siihen ei riitä se sipaisu ripsaria, vaan pohjatyöt on tehtävä. En halua loukata, kertoa vain totuuden. Et kuulosta läheskään niin toivottomalta minun korviini. Hampaat voi valkaista ja suoristaa, tukkaan saa lisävolyymiä lisäkkeillä tai jopa peruukilla, myös tummemmaksi värjääminen tai raidoittaminen saa aikaan illuusion hyväkuntoisuudesta ja paksuudesta, kupoliotsa piiloon etutukan taakse. Tietysti nämä vaativat rahaa, mutta käynti ammattimaisella kampaajalla ns. Hiustenlaiton peruskoulutuksessa auttaa, sama juttu meikkaamisessa. Värittömiin naamakarvoihin auttaa esimerkiksi värjäys ja kulmakynä tai pomade, kulmamaskara. Ripset voi ostaa kaupasta ja liimata nassuun. Syvällä olevat silmät saa esille meikkikikoilla joihin löydät youtubesta vinkkejä hakemalla makeup for deep set or hooded eyes. Ota uusi asenne; ne tiskiveden väriset ovatkin ihanan hasselpähkinän väriset. Kasvojen ihon kuntoa voi parantaa tasaisen välisillä kosmetologi käynneillä vaikka opistolla, jolloin se on halvempaa. Pakkelilla saa vaikka mitkä virheet piiloon ja tuot väriä naamaasi. Kuntoilemalla voit kiinteyttää vartaloasi, jos se ei toimi olet virallisesti luonnon oikku, ala nostamaan rautaa. Vaatteet päällä kukaan ei näe raskausarpiasi ja vaikka näkisi, voin taata että jokaisella murrosiän läpikäyneellä naisella sellaisia jossain kohti vartaloa on. Sinulla on varmasti joitakin hyviä puolia itsessäsi ja niitä korostamalla viet huomiota pois huonoista. Pepunkin saa piiloon vaikka peblumin tai tunikan alle, myöskin muotoilevat alusvaatteet on ihan oikeutettu kikka. Toki jos tunnet, että mikään ei voi sinua auttaa tai olet tyystin nujerrettu, niin mikään kikka ei siihen auta. Helppohan se on netissä neuvoa ketä tahansa, mutta pelkät sanat ei aina riitä. Älä silti vaivu epätoivoon, paras voi olla vielä edessä. Tärkeintä mielestäni on silti asenne. Jos mietit että pakkelin ja vaatteiden alta kaikki sitten "paljastuu", niin jos joku siitä suuttuu niin hän on juuri näitä fuck boyta kelle ei tarvitse antaa sitä arvovaltaa. Faktahan on, että ulkonäöstä kiinnostutaan MUTTA luonteeseen rakastutaan.

Vierailija
168/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

161, kuulostaa että sinulla on vain suomalaisten ominaispiirteitä. Ei noista oikein mikään tee rumaksi vielä. Minullakin on suurin osa noista ja olen ihan nätti.

Samaa itsekin ajattelen. Lukuun ottamatta korkeaa otsaa kaikki sopii myös minuun. Minulla taas otsa on huomiotaherättävän matala ja kapea verrattuna jykevään leukaan.

En kuitenkaan pidä itseäni rumana.No joo, ilman meikkiä ja hiusten laittoa olen aika olmin näköinen. Mutta hyvällä meikillä näytän mielestäni aika kivalta jopa. Sellaiselta voimakkaalta ja villiltä "barbaarinaiselta", en miltään barbienukelta mutta enpä sellainen ole luonteeltanikaan. Tässä vielä meikkivinkkejäni noihin ongelmiin:

"Iso ja leveä neliskanttinen Ridgemäinen leuka, joka on epäsymmetrinen, eli toinen puoli alempana."

- Varjostusvärjillä saa todella paljon häivytettyä leuan kulmikuutta ja leveyttä

"Pienet, lurppaluomiset, syvällä päässä olevat tiskivedenväriset ja värittömillä nysäripsillä varustetut pyöreät silmät, jotka ovat liian lähellä toisiaan, kuin kampelalla."

- Kunnollinen silmämeikki vahvoilla varjostuksilla. Rajaukset ja varjostukset erityisesti ulkonurkkaan, jotta silmät näyttävät olevan kauempana toisistaan. Aina ripsaria ja tarvittaessa kulmaväriä.

"

Lyhyt ja leveä pottunenä, jonka valtavat sieraimet loistavat possumaisesti näkyvissä."

- Varjostukset ja korostukset auttaa taas. Nenän sivuilla tummalla varjostukset, kaventaa paljon. Sitten nenän selälle ja otsaan asti nenää visuaalisesti pidentävä korostusvärikorostus. 

"Ylähuulen ja nenän välinen alue aivan liian pitkä. Ohut ylähuuli, keltaiset ja vinot hampaat."

Huultenrajauksella ylähuuli vähän normaalia paksumman näköiseksi. Rajaat siis luonnollisen rajan yläpuolelta. Korostusväriä ylähuulten yläpuolelle. Vinot hampaat voi olla jopa persoonalliset, itselläni on sellaiset, enkä ikinä korjauttaisi, minusta ne on hauskat :D 

"Harmaankalpea, mutta samanaikaisesti punoittava ja finneilevä iho, pari noidannäppyä, taikinainen naama ja kauheat nasolabiaalijuonteet."

- Kunnon meikkipohja joka peittää punoitukset.

"Ohuet ja rasvoittuvat liruhiukset, korkea kupoliotsa ja olmin väritys, eli kulmakarvat hiukset ja ripset eivät muodosta kasvoihin mitään kontrastia."

- Hiusten laittaminen aina jos hiukset on auki. Väritystä kannattaa ainakin naamaan lisätä meikillä. Jos haluaa, hiuksetkin voi värjätä. Itse olen tällä hetkellä tummanruskeatukkainen, vaikka luonnostani maantienvärinen olmi.

"Lyhyt ja paksu kaula, emännän kyttyrällä varustettu kyssäniska."

- Ei noita edes kukaan huomaa, kunhan ei käytä huiveja tai koruja jotka vetää huomion alueelle.

"Pitkä selkä, lyhyet ja paksut persjalat. Leveä lattaperse."

- Vaatevalinnoilla voi merkittävästi häivyttää. Aina korkoa kenkiin. Takapuolen peitoksi joko mekko tai sen peittävä tunika tms pitkä vaate.

"Riippuvat, raskausarpiset ja salaminänneillä varustetut tissit."

- Tukevat liivit auttaa.

"Löysä kroppa täynnä arpia, luomia, sellua, ihottumaa ym. kivaa."

- Ei noista kukaan välitä. Ei ainakaan mulla ole välittänyt. Ja olen sentään irtoseksiäkin paljon harrastanut.

Vierailija
169/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kaunis! ;__;

t.mies

Vierailija
170/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa kuullut usealta taholta että kuvittelen että mua on haukuttu, ja että ole vainoharhanen. Kyllä, on vainoharhaa että on hyvä kuulo ja varsinkin sillon kuin päin naamaa tullaan sanomaan! Terveiset madafakinkusipäille, tulkaa vielä sanomaaan ja tapan teidät.

Vierailija
171/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Löysä kroppa täynnä arpia, luomia, sellua, ihottumaa ym. kivaa."

- Ei noista kukaan välitä. Ei ainakaan mulla ole välittänyt. Ja olen sentään irtoseksiäkin paljon harrastanut.

Jaa ei miehiä kiinnosta? Mulle on huomauteltu myös luomien määrästä, joka on täysin normaali.

Viimeksi kun olen miettinyt olen hengittävä ja elävä ihminen, nainen, ei minun kuulu olla muovinen ja täydellinen barbie, vaikka sellaisena tietty vasta olisin hyvä.

Vierailija
172/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.Mikä teitä vaivaa? Kasvattakaa itsetunto. Mä en viittis käyttää aikaani tollasen kelailuun ja olen kyllä kuullut monelta olevani ruma. Niin, mun mielestä oon kyllä todella kaunis. Ja muutenkin tosi siisti tyyppi. Mua ei kiinnosta jos joku lahopää alkaa vittuileen, joko sanon takas yhtä rumasti tai sitten kohautan olkiani. Tosin oon sellanen luonne että jos kerran loukkaa niin toista kertaa ei tule.

En ymmärrä, miksi noinkin paljon alapeukkua. Mahtava asenne sulla mielestäni. Olen itse tosi mukava ihminen ja lähtökohtaisesti positiivinen sosiaalisissa tilanteissa ja uusista tuttavuuksista. Mutta tosiaan jos joku loukkaa, miksei saisi heittää vittuilua, mielellään älykästä, takaisin? Ja miksi kiinnostua jonkun idiootin sanomisista, saa olla nimittäin aika keskenkasvuinen että menee toisen ulkonäköä (tai syyttä mitään muutakaan) arvostelemaan.

Vierailija
173/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuo 161-ridgeleuka. Ihan kivoja vinkkejä teiltä, kiitokset. Rahaa ei ole paljon käytettäväksi ulkonäön kohentamiseen, sillä tällä itsetunnolla ja naamalla ei ole mitään uraa saanut luoduksi. Ongelma on juuri tuo, että vaikka meikkaisin ja laittautuisin, niin lopputulos näyttää jotenkin koomiselta, koska kasvonpiirteet siellä alla ovat kuitenkin niin epäsuhtaiset. Eli miehet tyrskähtelevät ja virnuilevat toisilleen baarissa minut nähdessään ja lähinnä palavat halusta kertoa minulle, että turhaan yritän paklata ja pynttäytyä. Viimeksi laivalla ollessani eräs vatsakas ja epäsiistin näköinen mies katsoi pitkään ja kommentoi "hyi v!ttu!", kun olin yökerhossa nauttimassa ystävättäreni seurasta, en siis pokaamassa mitään seuraa. Siitä ajatuksesta olen luopunut ja kauan sitten.

Vierailija
174/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet ruma!"

"No, ainakaan en ole ääliö. "

Vierailija
175/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te olette kauniita, älkää antako humalaisten miesten määritellä itseänne. On olemassa myös kunnollisia miehiä, niitä ei vain löydä baareista. Haluaisin tavata yhden teistä mutta en tiedä miten löytäisin teidät.

Vierailija
176/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuo 161-ridgeleuka. Ihan kivoja vinkkejä teiltä, kiitokset. Rahaa ei ole paljon käytettäväksi ulkonäön kohentamiseen, sillä tällä itsetunnolla ja naamalla ei ole mitään uraa saanut luoduksi. Ongelma on juuri tuo, että vaikka meikkaisin ja laittautuisin, niin lopputulos näyttää jotenkin koomiselta, koska kasvonpiirteet siellä alla ovat kuitenkin niin epäsuhtaiset. Eli miehet tyrskähtelevät ja virnuilevat toisilleen baarissa minut nähdessään ja lähinnä palavat halusta kertoa minulle, että turhaan yritän paklata ja pynttäytyä. Viimeksi laivalla ollessani eräs vatsakas ja epäsiistin näköinen mies katsoi pitkään ja kommentoi "hyi v!ttu!", kun olin yökerhossa nauttimassa ystävättäreni seurasta, en siis pokaamassa mitään seuraa. Siitä ajatuksesta olen luopunut ja kauan sitten.

Tirsku takas, ja hauku niitä. Mikään ei niitä saa musertumaan kuin se. Iske niiden heikkoon kohtaan.

Vierailija
177/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki te olette kauniita, älkää antako humalaisten miesten määritellä itseänne. On olemassa myös kunnollisia miehiä, niitä ei vain löydä baareista. Haluaisin tavata yhden teistä mutta en tiedä miten löytäisin teidät.

Näinpä. Minäkin sain todella kiltin ja rehdin miehen, joka ei ole pinnallinen. Ei vaan vietä aikaa baareissa. Tosin minä löysin hänet seurakunnan illanvietosta, vaikeampaa sellaiselle joka ei srk:aan kuulu.

T. Se aiempi kirjoittaja, joka ei ole koskaan käynyt baarissa

Vierailija
178/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan haluaisi tuntea sitä miestä, joka on kuluttanut aikaansa laatiakseen tämän taulukon.

Vierailija
179/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan haluaisi tuntea sitä miestä, joka on kuluttanut aikaansa laatiakseen tämän taulukon.

Miksi ei tuota voisi olla laatinut nainen? 

Vierailija
180/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä