Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä, että olen miesten mielestä niin ruma

Vierailija
15.10.2015 |

Vartaloa on kehuttu, olen kelvannut kertaseksiin (kuka nainen nyt ei...), mutta kasvot ovat tosi rumat ja se on tehty selväksi näiden vuosien aikana kaikkien miesten taholta. Miten tästä voi edes päästä yli, kun jopa ihan normaalissa juttelussa (ei iskemismielessä) miehet voi ottaa sen esille miten mun naama ei miellytä heitä tarpeeksi? Miksi mulle täytyy kerta toisensa jälkeen ilmaista se rumuuteni, ihan kuin en sitä itse ymmärtäisi miltä näytän?

Kommentit (262)

Vierailija
181/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla on sellaiset silmät kuin tuolla 9. rivin vasemmanpuolimmaisella (alempana oleva). Vähän tummemman siniset vain. Muuten muistutan 7. rivin mustavalkoisen kuvan tyttöä, tai sitä X-filesin naista. En tietenkään ole niin kaunis eivätkä kasvoni toki ole aivan symmetriset, posket vähän eri malliset, mikä kuvissa korostuu ikävästi. Mutta ei minun paperipussi päässä tarvitse kulkea. Meikkaan silmät kauniiksi ja hampaatkin olen hoitanut ja valkaissut.

Minulla on kauniit, hoikat jalat (ei selluliittiä), söpö takapuoli ja kokooni nähden suuret rinnat. En ole ylipainoinen mutta vyötärö tosiaan se heikko kohta, siihen tulee makkaroita vaikka urheilen. Olen mielestäni normaalin näköinen, ihan sievä seiska.

Mutta miesten mielestä tosiaan olen ollut läski, liian kalpea, liian lyhyt, liian sitä liian tätä. Toistaiseksi pystyn katsomaan itseäni näinkin positiivisesti, mutta en tiedä montako kertaa jaksan yrittää, kun aina miehiin tutustuminen on päättynyt kyyneliin.

T. 23

Vierailija
182/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä ne yhdenyön suhteet on sinulle sanoneet, on henkistä väkivaltaa ja se on haavoittanut sinua, koska se ON väkivaltaa. Ei se ole mikään totuus sinusta, se on totuus heistä: he ovat ihmisiä, jotka tykkää harjoittaa henkistä väkivaltaa.

Yritä mennä kiukun kautta: ei kusipäiden sanoja koskaan kannata tallettaa sydämeensä ja alkaa tutkiskella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg
Mihin te "rumat" asetutte tällä asteikolla?

Miehet, jotka kasaavat tällaisia erittäin hyödyllisiä taulukkoja ovat juuri niitä, joihin ap ja muut ovat baareissa törmänneet.

Jonkun pahasti vinoutuneen mielen tuotos tuo taulukko!! Siellä alkupuolella on siis ihmisiä joilla on vaikeita sairauksia!

Vierailija
184/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tähän voi sanoa muuta kuin suuret sympatiat täältä. Itse olen ok-näköinen kolmekymppinen nainen, eikä minulla ole koskaan ollut poikaystävää. En ole kelvannut edes yhden yön juttuihin. Kommentit miehiltä ovat olleet aivan uskomattomia - iho liian vaalea (suonet näkyy), vyötäröllä pari pientä makkaraa kun istun tai kumarrun (juu ei ole paras ominaisuuteni mutta oikeasti? tämäkö vain merkkaa?), liian lyhyt ollakseni seksikäs (160), liian isot tissit (mitvit...), en nauranut tarpeeksi miehen vitseille, en itse kertonut tarpeeksi hauskoja vitsejä, liian pieni takapuoli, liian pitkä selkä, hiukset liian lyhyet tai pitkät aina silloisesta mallista riippuen.

En yhtä ainutta kertaa ole elämässäni yhdeltäkään mieheltä kuullut sanoja: olet kaunis.

Jäänen siis perheettömäksi, vaikka en olisi ikinä sitä nuorempana uskonut. Enkä oikein vieläkään. Pieni toivo vielä kytee - mutta missä voisin mukavan miehen tavata kun yöelämä, opiskelupaikka, työpaikka ja vapaaehtoistyö ei ole tuottanut toivottua tulosta...

Tän on pakko olla höpöhöpöä. Ei kukaan mies käytä tuollaisia ilmaisuja naisen ulkonäköä arvostellessaan. "Liian vaalea iho ...." no justiinsa.

Vierailija
185/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ulkonäön ikävä kommentointi on miesten vallankäyttöä naisiin. Se pitää opetella torpedoimaan heti alkuunsa. Nyt tarvittaisiin feminististä herätystä ja kunnon vastarintaliikettä.

Vierailija
186/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sophia Lorenista on joku sanonut, että hänellä ei ole kasvoissaan yhtäkään kaunista osaa, mutta kokonaisuus on tyrmäävän kaunis.

Vierailija
187/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tähän voi sanoa muuta kuin suuret sympatiat täältä. Itse olen ok-näköinen kolmekymppinen nainen, eikä minulla ole koskaan ollut poikaystävää. En ole kelvannut edes yhden yön juttuihin. Kommentit miehiltä ovat olleet aivan uskomattomia - iho liian vaalea (suonet näkyy), vyötäröllä pari pientä makkaraa kun istun tai kumarrun (juu ei ole paras ominaisuuteni mutta oikeasti? tämäkö vain merkkaa?), liian lyhyt ollakseni seksikäs (160), liian isot tissit (mitvit...), en nauranut tarpeeksi miehen vitseille, en itse kertonut tarpeeksi hauskoja vitsejä, liian pieni takapuoli, liian pitkä selkä, hiukset liian lyhyet tai pitkät aina silloisesta mallista riippuen.

En yhtä ainutta kertaa ole elämässäni yhdeltäkään mieheltä kuullut sanoja: olet kaunis.

Jäänen siis perheettömäksi, vaikka en olisi ikinä sitä nuorempana uskonut. Enkä oikein vieläkään. Pieni toivo vielä kytee - mutta missä voisin mukavan miehen tavata kun yöelämä, opiskelupaikka, työpaikka ja vapaaehtoistyö ei ole tuottanut toivottua tulosta...

Tän on pakko olla höpöhöpöä. Ei kukaan mies käytä tuollaisia ilmaisuja naisen ulkonäköä arvostellessaan. "Liian vaalea iho ...." no justiinsa.

Niin. Tarkalleen ottaen hän sanoi jotakuinkin näin: "Hyyyyyi kun sun suonet näkyy! Kato nyt, ootko ite huomannut? Huhhuh, niin kuin joku zombie".

Kiva että aina näitäkin huonoja kokemuksia vähätellään.

Vierailija
188/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa taas nähdään, että kyllä se miesten huomio ja mielipide naisen ulkonäössä vaan on kaikki kaikessa nuorelle naiselle.

"Yhyy. kukaan muu kuin ruma nainen ei voi tietää kuinka rankkaa on rumana oleminen naiselle."

Olet kuitenkin ilmeisesti kontaktissa mieheen ja saanut seksiäkin? Moni mies ei saa koko elämänsä aikana edes sääliviä katseita naisilta ja lähestyessä naisia (rumien naisienhan ei tarvitse ottaa siitä lähetymisestä paineita, sillä naiset ei juurikaan lähesty ja kuten kerroit aloituksessa, niin rumiakin naisia lähestytään ja ilmeisesti olet kieltäytynytkin monen miehen yrityksestä). koitapa tuohon kuvitella, jos kukaan ei huomaa sinua tai jos huoma, niin nyrpistävät nenää. ja siihen sitten vielä se, että se olisit sinä joka joutuisit keräämään ne paskat itsetunnon rippeesi ja joutuisit menemään miesten pakeille, jotta voisit edes elätellä jonkinlaista mahdollisuutta olla joskus fyysisessä kanssakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Vastaukena tietysti saisit aina naurua tai "hyi". Silti sun pitäisi kerta toisensa jälkeen kerätä itsesi ja lähestyä uudestaan.

Vierailija
189/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias, enkä mielestäni ole elämäni aikana nähnyt yhtäkään rumaa ihmistä. Persoonallisen näköisiä ja epäviehättäviä kylläkin. Epäviehättävyys on tullut siitä, kun on nähnyt jonkun kulkevan pää painuksissa ja ikään kuin häpeilevän omaa ulkomuotoaan. Siihen yhditetyttynä vaikka likaiset hiukset, itselleen epäsopiva pukeutuminen, keltaiset hampaat. Nämä on kaikki asioita, joihin voi kuitenkin itse vaikuttaa. Jos pidät hygieniasta huolta (en epäile) ja käytät omalle vartalollesi sopivia vaatteita.

Jos silti joku epämääräinen mies arkisisessa keskustelussa kehtaa vihjata, että olet ruma tms. Niin en ymmärrä miksi annat painoarvoa tuollaiselle. Ymmärrän, että ei varmastikaan tunnu kivalta kuulla tuollaista. Mutta tollanen ihminen (mies), joka tollasta päin naamaa kehtaa sanoa ei ole täysin järjissään ja sellaisen mielipiteistä ei kannata välittää. Vai kehtaisitko itse sanoa jotain tuollaista kenellekän päin naamaa? Yritä etisä itsellesi sopivaa seuraa.  Onko sulla ystäviä? Ehkä ystävien ja muiden läheisten kautta voisit saada oman itsetunnon nousemaan, koska siitähän tässä on kyse. Silloin kun on välittäviä läheisiä, niin välittää vähemmän mitä joku ulkopuolinen sanoo, koska tietää että tärkeintä mitä joku ajattelee itsestään on läheisten mielipide, ei jonkun juntin ulkopuolisen. Ehkä terpiakin voisi olla paikallaan, sun vääristynyt käsitys itsestä kun on lapsuudesta saakka.

Se voi olla totta, että ulkonäöllisesti et ole aivan missin tasoa. Niin kuin harva meistä on. Mutta se ei silti tarkoita, että olisit yhtään sen huonompi ihminen kuin kukaan muukaan ja sille pitäisi tehdä muutos, lähtien susta itsestä. 

Tiedän muutamia ihmisiä mm. entisestä lukiostani, joista ehkä moni voisi sanoa eräitä tyttöjä "rumiksi" (itsen en ajattele näin) mutta he olivat melkein suosituimpia ihmisiä luokka-asteeltamme, koska olivat niin sosiaalisia, huumorintajuisia ja ystävällisiä. Itsellä ainakin ulkoinen olemus muuttuu vähän sen mukaan mitä ihminen on sisältä. Joskus kauniina pidettyä ihmistä alkaa pitää epämielyttävänä myös ulkoisesti, koska hän on sisältä niin kauhea, sama toisinpäin.

Määritteletkö itsesi pelkästään ulkoisen kautta? Millainen sun luonne on, kai sussa on jotain sisäisestä mikä tekee susta juuri sut? Kai jotain mistä voit olla ylpeä? Olethan opiskellut yliopistossakin. Mun mielestä kuullostaa, että sulla on sama ongelma kuin monilla kauniilla ihmisillä, jotka keskittyvät vain ulkonäköön. Ihmistä määritellään ulkoisen olemuksen kautta ja se itsensä muu "kehittäminen" jää vähemmälle.

Mutta tietenkin olet oikeassa siinä, että maailma pyörii aika paljon ulkoisen olemuksen perusteella ja tietenkin se voi olla hankalampaa saada miehiä kiinnostumaan itsestään. Mutta luonteella saa "paljon anteeksi", jos näin voi sanoa.

Vierailija
190/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut käydä esim. kosmetologilla värjäyttämässä kulmakarvoja/rispiä (kulmat tuovat ryhtiä kasvoihin) ja kampaajalla katsomassa uuden hiusvärin ja leikkauksen? Usein rumat hiukset (ruma väri, roikkuva tyyli) korostavat kasvoja, mutta seksikkäät ja tyylikkäät hiukset voivat jopa häivyttää "rumia" kasvoja. Näin ainakin minulla. 

Vierailija
191/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisinpa edes kertaseksiin

T. mies

Vierailija
192/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä ne yhdenyön suhteet on sinulle sanoneet, on henkistä väkivaltaa ja se on haavoittanut sinua, koska se ON väkivaltaa. Ei se ole mikään totuus sinusta, se on totuus heistä: he ovat ihmisiä, jotka tykkää harjoittaa henkistä väkivaltaa.

Yritä mennä kiukun kautta: ei kusipäiden sanoja koskaan kannata tallettaa sydämeensä ja alkaa tutkiskella...

Mä en tosiaan tiedä haluatteko tietoisesti ymmärtää väärin, mutta edelleen: minulla on 0 yhden illan suhdetta takana ja miehet ovat kritisoineet ns. tapailujen aikana ulkonäköäni. Mitä paremmin miehet ovat tunteneet, sitä virheellisemmäksi olen heidän silmissään muuttunut, kun heille on tullut halu kertoa yksityiskohtaisesti kehoni virheistä.

Vierailija
193/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuin tuon 4. rivin 4. tai kaksi viimeisintä enkä ymmärrä miksi heidät on laitettu noin alas? Ihan normaaleja naisia!

Vierailija
194/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa kuva, niin kerrotaan mikä siinä sun naamassa on vialla.

En laita. Kaikkeni olen tehnyt sen eteen, että näyttäisin tarpeeksi hyvältä, mutta kun ei ne meikit, treenaaminen ja hiukset auta kun itse kasvonpiirteet ovat liian rumat. Rahaa tuskin saan säästettyä kauneusleikkauksiin koskaan.

Ennemminkin haluaisin kuulla vinkkejä miten voisin päästä tästä yli jotenkin.

En usko, mutta siihen uskon että ole hankala luonne. Minä miehenä olisin onnellinen jos löytäisin naisen jolla on hyvät luonteen piirteet, vaikka oliski ns. ruma. Heleppohan sen ukonäön piikkiin on laittaa v.....mainen luonne.

Vierailija
195/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määritteletkö itsesi pelkästään ulkoisen kautta? Millainen sun luonne on, kai sussa on jotain sisäisestä mikä tekee susta juuri sut? Kai jotain mistä voit olla ylpeä? Olethan opiskellut yliopistossakin. Mun mielestä kuullostaa, että sulla on sama ongelma kuin monilla kauniilla ihmisillä, jotka keskittyvät vain ulkonäköön. Ihmistä määritellään ulkoisen olemuksen kautta ja se itsensä muu "kehittäminen" jää vähemmälle.

Tokihan kyse voi olla siitä, että minulla luonne jää sitten myös sen vaaditun riman alle! :) On työt, ystäviä ja niin täysi kalenteri (useammalle illalle tavoitteellisia pitkäaikaisia harrastuksia + vapaa-aikaa, jota käytän viettämällä aikaa mielenkiinnon kohteideni parissa), että en oikeammin osaa sanoa mitä sisältöä itseni kehittämiseksi enää voisin sen suuremmin tehdä. Mulla on lukuisia tavoitteita ja haaveita mitä haluan toteuttaa elämässäni, tää ulkonäköni paskuus ja kelpaamattomuuteni nyt korostuu, koska tein ketjun siitä miten kestäisin tätä. Kenties tästä syystä vaikutan pinnalliselta.

Vierailija
196/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut käydä esim. kosmetologilla värjäyttämässä kulmakarvoja/rispiä (kulmat tuovat ryhtiä kasvoihin) ja kampaajalla katsomassa uuden hiusvärin ja leikkauksen? Usein rumat hiukset (ruma väri, roikkuva tyyli) korostavat kasvoja, mutta seksikkäät ja tyylikkäät hiukset voivat jopa häivyttää "rumia" kasvoja. Näin ainakin minulla. 

Ripset ja kulmikset kuntoon! Lapset voi odottaa vaikka tuossa sen aikaa.

Vierailija
197/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosrivissä on jo naisia, jotka eivät ainakaan omaan silmääni ole millään tavalla ruman näköisiä. Muutenkin aivan käsittömätöntä laittaa kuvia vakavasti vammautuneista ja sairaista ja nauraa näiden "rumuutta".

Vierailija
198/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuin tuon 4. rivin 4. tai kaksi viimeisintä enkä ymmärrä miksi heidät on laitettu noin alas? Ihan normaaleja naisia!

Mun mielestä nelosrivin oikeanpuoleisin on kaunis.

Vierailija
199/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas sitä, että koska olen ruma nainen oletatte, että olen myös tyhmä?

Kuten alussa olen kertonut: mikään meikki ei ole pelastanut. Osaan meikata taidokkaasti ja mm. contourit ovat jo ihan arkimeikissä mukana. Olen kuluttanut viime vuosien aikana tuhansia ulkonäköni parantamiseen, mutta vain leikkaukset saisivat aikaan enemmän niitä radikaaleja muutoksia, että kelpaisin.

Vierailija
200/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiset ja jotain negatiivista tunnetilaa kuvastavat peruskasvot, eli esim vihaisennäköinen tai ylpeännäköinen on miesten mukaan ruma. Ja mun mielestä naismaiset perunanaamamiehet on rumia, ja sanon myös niille sen.

Tämä on juuri se ihmistyyppi, joka katsoo oikeudekseen, ehkä jopa velvollisuudekseen haukkua muita päin naamaa, luoja ties mistä syystä, ehkä kohottaakseen omaa surkeaa itsetuntoaan. Voin kuvitella että tuo sama henkilö vetää myös kateus-kortin kun sanoo vastaan, tähän tyyliin "Sä oot vaan kateellinen ku mä uskallan olla rehellinen".

Täysiä törppöjä, joilla ei ole mitään käytöstapoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi