Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä, että olen miesten mielestä niin ruma

Vierailija
15.10.2015 |

Vartaloa on kehuttu, olen kelvannut kertaseksiin (kuka nainen nyt ei...), mutta kasvot ovat tosi rumat ja se on tehty selväksi näiden vuosien aikana kaikkien miesten taholta. Miten tästä voi edes päästä yli, kun jopa ihan normaalissa juttelussa (ei iskemismielessä) miehet voi ottaa sen esille miten mun naama ei miellytä heitä tarpeeksi? Miksi mulle täytyy kerta toisensa jälkeen ilmaista se rumuuteni, ihan kuin en sitä itse ymmärtäisi miltä näytän?

Kommentit (262)

Vierailija
201/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jopa ihan normaalissa juttelussa (ei iskemismielessä) miehet voi ottaa sen esille miten mun naama ei miellytä heitä tarpeeksi?

Onko *ihan* pakko liikkua idioottien seurassa?

Vierailija
202/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg
Mihin te "rumat" asetutte tällä asteikolla?

Mä oon 5 ilman meikkiä ja meikattuna 6. Nuorempana olin ehkä jopa 7, wohoo! Taulukon mukaan en siis ole ruma, mutta silti olen saanut kuulla tätä rumittelua läpi elämäni. En ole myöskään koskaan seurustellut, vaikka olen jo kolmekymppinen, koska en ole kokenut kelpaavani kenellekään. Tai oikeastaan en voi sanoa, etten olisi kelvannut kenellekään, koska kun olin 23v. eräs ylipainoinen, sairaseläkkeellä elävä lievän aivovamman omaava mies yritti saada minut tyttöystäväkseen. En kuitenkaan suostunut, koska hän oli ulkonäöllisesti tasoani paljon alempana sekä myös hyvin katkeroitunut mies joka joi keskiolutta joka päivä. Hän on ollut ainut mies joka on koskaan pyytänyt minua tyttöystäväkseen ja muutenkin miesten lähestymisyritykset rajoittuvat n. viiteen kertaan koko elämäni aikana. Tietenkään en usko, että ulkonäköni on ainut syy miksi näin on päässyt käymään, vaan uskon että myös ujoudellani on paljon telemistä asian kanssa. Toisaalta olen hyvin kiltti ihminen, ehkä sitten jopa liian kiltti, ja voi olla etten herätä minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa sen takia. Mutta haukkumista en ymmärrä, en ole mielestäni ansainnut sitä.

Et tietenkään ole ansainnut. Itse olen 6 tai 7, mutta mua on arvosteltu vain vähän, isompi osa on kehunut. Miehet ovat lähestyneet ja olleet kiinnostuneita, en tiedä miksi näin ei ole käynyt sulle. Ehkä kyse on juuri ujoudesta ja kiltteydestä? Olen itsekin vähän ujo, mutta pidän kyllä puoleni jos täytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa kuva, niin kerrotaan mikä siinä sun naamassa on vialla.

En laita. Kaikkeni olen tehnyt sen eteen, että näyttäisin tarpeeksi hyvältä, mutta kun ei ne meikit, treenaaminen ja hiukset auta kun itse kasvonpiirteet ovat liian rumat. Rahaa tuskin saan säästettyä kauneusleikkauksiin koskaan.

Ennemminkin haluaisin kuulla vinkkejä miten voisin päästä tästä yli jotenkin.

Menemällä kylille ja tarkastelemalla muita ihmisiä. Ei ne muutkaan mitään malleja ole. En minä ainakaan.

m41

Vierailija
204/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ! 

Kaikki eivät ole samaa mieltä, se on ihmisluontoa.

Vierailija
205/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuin tuon 4. rivin 4. tai kaksi viimeisintä enkä ymmärrä miksi heidät on laitettu noin alas? Ihan normaaleja naisia!

Mun mielestä nelosrivin oikeanpuoleisin on kaunis.

Niin minustakin! Rivin kuvauksessa oli kyllä mainittu ylipaino ja luultavasti on siinä siksi.

Listan on luultavasti laatinut joku teini, sillä ysin tytöt näyttävät kaikki about 16-vuotiailta.

Vierailija
206/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimpien ihmisten mielestä useimmat ihmiset ovat epäviehättäviä. Turha sitä on yrittää miellyttää kaikkia. Sitä paitsi kauniisiin ihmisiin suhtaudutaan yleensä negatiivisesti. Minäkin miehenä ahdistun kauniista naisista. Ole uniikki oma itsesi, se on tyylikästä! Pyri mieluummin siis tyylikkyyteen ja persoonallisuuteen, kuin kauneuteen.

Ei kyllä pidä paikkaansa. Mun mielestä useimmat ihmiset on jollakin tavoin viehättäviä. Kaikista löytyy jotakin kaunista. Pitää vaan aukaista silmät ja olla avoin näkemälleen. Rumimpia ihmisiä on yleensä tuollaiset ap:n kuvailemat jotka haukkuu muita eikä näe mitään oman erinomaisuutensa yli. Se rumentaa kaunistakin ihmistä.

Vierailija
207/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun monet kysyvät kasvoistani: perunanenä, liian lähekkäin olevat silmät, liian korkea otsa, ruma leukalinja, epäsymmetriset huulet, liian paksut posket, ei mitenkään kauniit silmät. Eikä tuo kuvailu ole edes paha, mutta se kokonaisuus on. Minkäs tälle teet. 

http://imgur.com/QQrjfR9

Minusta ihan söpö! :P kyllä sä jonkun löydät, kaikennäköisiä naisia sitä tuolla näkee onnellisissa suhteissa! :)

Vierailija
208/262 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ihana tuo piirros! :D :D

Vierailija
209/262 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

About 5. En kyllä ymmärrä tuota hygieniajuttua. Jos minulla on rumat kasvonpiirteet, mitä tekemistä sillä on hygienian kanssa? Olen ruma, en siis peseydy? Duhh...

Jos noilla kaikilla vitosilla ois hyvät meikit, kauniit hiukset, imartelevat vaatteet ja iloinen asenne niin en kyllä näkisi tasan yhtään mitään rumaa heissä. Jos tulisi vastaan joku noista naisista ihan samanlaisena kuin tuossa kuvassa niin en ajattelisi, että "onpa ruma muija"...

Niinhän siinä taulukossa sanotaan, että vitonen ei ole ruma, vaan neutraali eli ei ruma eikä nätti.

Vierailija
210/262 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni heräsi heti kysymys missä ihmeessä te naiset tämmöisiä miehiä tapaatte, jotka laukoo tuommoisia? Itselle tulee mieleen joku huippu  komea ja itserakas mies, joka suorastaan loukkaantuu jos hänelle menee joku muu kuin missi puhumaan. Jossain salilla voisin kuvitella näihin törmäävän kenties?Vinkiksi sanoisin, että välttäkääpä jo ihan tuommoisten seuraa. Mitä tulee itsensä hyväksymiseen niin olo varmaan kohentusi ihan sillä että viettää aikaa ihmisten kanssa jotka rakastavat sinua sellaisena kuin olet ja joilta kuulet hyviä asioita itsestäsi. Koita keskittyä niihin hyviin puoliin itsessäsi ja vahvista niitä. Tällä tarkoitan sisäisiä asioita en esim. kropan treenaamista, mutta jos siitä tulee hyvä mieli niin ilman muuta harrasta sitäkin.

Vierailija
211/262 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa ihan kauhee lista.:( Järkkyä että joku on tommoisenkin väsännyt. Rumista ihmisitä en tiedä, mutta monilla on ainakin sielu kadonnut jonnekkin ihan täysin.

Vierailija
212/262 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa taas nähdään, että kyllä se miesten huomio ja mielipide naisen ulkonäössä vaan on kaikki kaikessa nuorelle naiselle.

"Yhyy. kukaan muu kuin ruma nainen ei voi tietää kuinka rankkaa on rumana oleminen naiselle."

Olet kuitenkin ilmeisesti kontaktissa mieheen ja saanut seksiäkin? Moni mies ei saa koko elämänsä aikana edes sääliviä katseita naisilta ja lähestyessä naisia (rumien naisienhan ei tarvitse ottaa siitä lähetymisestä paineita, sillä naiset ei juurikaan lähesty ja kuten kerroit aloituksessa, niin rumiakin naisia lähestytään ja ilmeisesti olet kieltäytynytkin monen miehen yrityksestä). koitapa tuohon kuvitella, jos kukaan ei huomaa sinua tai jos huoma, niin nyrpistävät nenää. ja siihen sitten vielä se, että se olisit sinä joka joutuisit keräämään ne paskat itsetunnon rippeesi ja joutuisit menemään miesten pakeille, jotta voisit edes elätellä jonkinlaista mahdollisuutta olla joskus fyysisessä kanssakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Vastaukena tietysti saisit aina naurua tai "hyi". Silti sun pitäisi kerta toisensa jälkeen kerätä itsesi ja lähestyä uudestaan.

Lueppa naisen aloitus uudestaan ja mene itseesi ja mieti sitten tarviiko tämmöisestäkin tuntea katkeruutta. Eikä tämä ole mikään kilpailu kenellä on surkeampaa.

Vierailija
213/262 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te tapaatte noin ilkeitä ihmisiä? Missä käytöstavat? Missä heidän empatia? Millaisista perheistä tuollaisia kasvaa? Itse en ole koskaan tavannut vastaavia miehiä.

Vierailija
214/262 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te tapaatte noin ilkeitä ihmisiä? Missä käytöstavat? Missä heidän empatia? Millaisista perheistä tuollaisia kasvaa? Itse en ole koskaan tavannut vastaavia miehiä.

Miljoonannen kerran: nämä miehet ovat ihan tavallisia, kaikentasoisia sosioekonomisesti.  Erityiseti hyväosaiset miehet ovat sellaisia.

Vierailija
215/262 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ja ikäisiä miehiä, pahin oli yliopiston miespuolinen proffa ja tyrskähti nauruun kun katsoi minua, näki mut siis ekaa kertaa, ja siinä ei ollut ketään muuta läsnä!! Siinä vaiheessa meinas muuten napsahtaa päässä ja pahasti

Vierailija
216/262 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidän kasvoissa on vikana? Linkittäkää vaikka netistä jotain kuvia jossa samantyylisiä kasvonpiirteitä kuin teillä. Mikä on "ruma"?

Kuvaa en laita, mutta se yksi urheilijanainen 38 vee, joka hiljattain erosi ja taitaa olla jo uusikin kierroksessa, on minusta aika ruma.

Vierailija
217/262 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia ja ikäisiä miehiä, pahin oli yliopiston miespuolinen proffa ja tyrskähti nauruun kun katsoi minua, näki mut siis ekaa kertaa, ja siinä ei ollut ketään muuta läsnä!! Siinä vaiheessa meinas muuten napsahtaa päässä ja pahasti

Vähän epäilyttää tällaiset väitteet. On saattanut naurahtaa jotain ihan muuta asiaa, mutta sinä itsetunnottomassa mielessäsi olet tehnyt tuollaisen tulkinnan.

Vierailija
218/262 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän epäilyttää tällaiset väitteet. On saattanut naurahtaa jotain ihan muuta asiaa, mutta sinä itsetunnottomassa mielessäsi olet tehnyt tuollaisen tulkinnan.

Kyllä sen rumuuteen liittyy automaattisesti aina myös vainoharhainen ja häiriintynyt mielenterveys. Kyllä, kyllä, olen kuullut tätä aiemminkin, usein. Ja silti ne tilanteet toistuu aina samanlaisina, tilanteessa toinen katsoo suoraan minuun ja tyrskähtää nauruun tai pudistelee päätään. Kyllä kuvittelen kaiken, koska olen myös tyhmä.

219/262 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpä se minun on puhua, kun minua pidetään kauniina, mutta kuitenkin. Omalla luokallani oli yksi tyttö, joka oli mielestäni todella ruma. Hänellä on nyt onnellinen avioliitto ja kaksi lasta. Ei se ulkonäkö mitään kerro, vaan ihmisen sisin luonne. Tapailin itsekin kerran tyyppiä joka kuvaili ulkonäköäni ystävälleen sanoin "semmoinen perus mallin näköinen, näyttää alienilta"

Vierailija
220/262 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet puhunut väärille ihmisille. Kyllä se oikea tulee vielä vastaan, usko pois. On olemassa miehiä, jotka eivät välitä kumppanin ulkonäöstä lainkaan, esimerkiksi minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi