Miksi naiset katselevat duunarimiehiä nenänvartta pitkin?

Vierailija

Niin?? Mun tuttavapiirissä me duunarimiehet ainakin tienataan parempaa liksaa keskimäärin kuin ne "korkeasti koulutetut" (poislukien lääkärit tms). Sitä paitsi kaikki tietää että naiset haluavat oikeasti karskin miehen eikä mitään yliopistovässykkää kuka ei osaa ruuvimeisseliä käyttää. Filosofiasta taiteesta ja kirjallisuudesta on toki mielenkiintoista keskustella mutta harvemmin nuo lukutoukat osaavat nussia:)

M28

Kommentit (14)

Vierailija

Veikkaan vahvasti että tuo asenne korkeakoulutettuja miehiä kohtaan karkottaa ne kiinnostuneet. Oikeasti, en edes minä katselisi ihmistä, joka puhuu toisista tuohon sävyyn.

terv. olen duunarin kanssa naimisissa 

Vierailija

Eivät katsele. Tai siis jotkut ehkä, mutta eivät kaikki. Vai huomioitko vain nirppanokkaiset akateemiset? (siis tämä ei tarkoita kaikkia akateemisia!)

Duunarit on jees!

Vierailija

Minä en lähtökohtaisesti katso ketään nenänvartta pitkin, jos hän ei käyttäydy idioottimaisesti. Ap puhuu nyt kumminkin täyttä soopaa. Tosiasiassa kenenkään nussimistaidot eivät kohene sivistyksen puutteesta.

Vierailija

Siksi, että usein duunariuden kanssa käsikädessä kulkee moukkamaisuus, rasvaiset seksijutut, käytöstapojen puute ja kaikkinainen sivistymättömyys. Luolamiehen käytöstavat yhdistettynä rehvakkaaseen ja kovaan ääneen ovat vastenmielinen yhdistelmä.

Mistä muuten tiedät kuinka muut miehet "panevat"? Oletko kyttäillyt avaimenrei'istä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että usein duunariuden kanssa käsikädessä kulkee moukkamaisuus, rasvaiset seksijutut, käytöstapojen puute ja kaikkinainen sivistymättömyys. Luolamiehen käytöstavat yhdistettynä rehvakkaaseen ja kovaan ääneen ovat vastenmielinen yhdistelmä.

Ok. Sinä olet tainut viettää liikaa aikaa duunaripiireissä. :D Vietäppä ilta ns, paremmissa piireissä niin tiedät mitä on rasvaiset seksijutut ja käytöstapojen puute.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Sinä olet tainut viettää liikaa aikaa duunaripiireissä. :D Vietäppä ilta ns, paremmissa piireissä niin tiedät mitä on rasvaiset seksijutut ja käytöstapojen puute.

Tää on niin totta.. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

OIskohan teidän käytöksen syy. Eli te katotte akateemisia naisia niin kuin halpaa makkaraa.

Itse olen taas naisena tehnyt päinvastaisen huomion, että ne ketkä kattoo naista kuin halpaa makkaraa, on ne pukumiehet.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

No, mä en ainakaan kattele ihmisiä nenänvartta pitkin ammatin perusteella. Tekstistäsi voi kyllä huomata syyn, miksi naiset sinua niin katsovat, ja se syy on jokin muu kuin ammattisi..

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Olen seurustellut sekä duunarin, että maisterin kanssa ja ap:n viestiin kyllä sisältyy yksi olennaisimmista syistä miksi duunarin kanssa homma ei toiminut. Ennakkoluulot. Kyse ei siis ole rasismista vaan ihan ylipäätään sellaisesta elämänasenteesta, jossa on ihan hirveä tarve olla oikeassa ilman että kauheasti huvittaa selvittää miten asiat on. Jos ap pikkuisen katsoisi ympärilleen, niin varmaan huomaisi että koulutuksen puute ei tosiaan tee kenestäkään hyvää rakastajaa. 

Ihan yleisestä mielenkiinnosta, luuleeko duunarit yleisesti että ovat jotenkin parempia sängyssä? Tietty sitä on hyvä hokea, eiväthän he koskaan saa tietää miten on asian oikea laita. 

Vierailija

Toisaalta tässä taas harrastetaan aikasmoista yleistystä puolin ja toisin, mä esimerkiksi olen sivistynyt ja tunteellinen duunari ja kaverini, joka on akateemisesti koulutettu on reilusti äijempi  kun minä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat