Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä, että olen miesten mielestä niin ruma

Vierailija
15.10.2015 |

Vartaloa on kehuttu, olen kelvannut kertaseksiin (kuka nainen nyt ei...), mutta kasvot ovat tosi rumat ja se on tehty selväksi näiden vuosien aikana kaikkien miesten taholta. Miten tästä voi edes päästä yli, kun jopa ihan normaalissa juttelussa (ei iskemismielessä) miehet voi ottaa sen esille miten mun naama ei miellytä heitä tarpeeksi? Miksi mulle täytyy kerta toisensa jälkeen ilmaista se rumuuteni, ihan kuin en sitä itse ymmärtäisi miltä näytän?

Kommentit (262)

Vierailija
121/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi, miltä me rumat naiset sitten näytämme. Omaa kuvaa en aio tähän laittaa, mutta näistä photoshoppauksista saa vähän osviittaa. Minulla ei tietenkään ole parransänkeä tai miehekästä leukalinjaa, mutta viehättävyysasteikolla olen tuota tasoa, kuin Nicholas Cage tai Daniel Graig naisena. Olisin varmaan pienillä muutoksilla naamaani ihan keskiverto mies.

http://kuvaton.com/browse/38460/just_some_random_artists.jpg

Eihän nuo ole rumia! Erikoisennäköisiä, ei pyöreäpiirteisiä. Mun mielestä sympaattisennäköisiä ja jopa kauniitaki. Se riippuu miten katselee. Jos on jotenkin erikoisennäköinen on usein helppo kohde pilkan kohteeksi. Mutta ei se tarkoita että on ruma, jos on vaikkapa miehekkäännäköinen nainen kasvoiltaan.

Vierailija
122/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun on pakko yhtyä näihin jotka sanovat että asia on paljolti ap:n korvien välissä. Koska ap on yliopistokoulutettu, työelämässä, hyvävartaloinen ja sosiaalinen, hän on miljoona kertaa paremmassa asemassa miesten suhteen kuin minä, jota kyllä 2-kymppisenä sanottiin nätiksi (olen lyhyt joten en toki silloinkaan ollut mikään missi) mutta joka olen luonteeltani alistuva ja sairastanut vaikeaa kroonista masennusta ja muita mt-ongelmia jo parikymmentä vuotta, eli lukioiästä asti.

Olen nyt 34v., täysin kouluttamaton, 30kg ylipainoinen kuten jo mainitsin (masennuksen, lääkkeiden ja ahmimishäiriön, joka kehittyi nuorena, takia), ollut nyt 5v. kuntoutustuella ja sitä ennen osa-aikaisissa siivous- ja kassatöissä.

KUKAAN normaali mies ei minua enää huoli kauniista kasvoistani huolimatta. Ongelmani ovat niin laajoja, että en koskaan ehdi hankkia korkeakoulutusta ennen kuin ehkä niin vanhana, että en enää työllistyisi, mutta ihan rehellisesti en tule koulutusta saamaan. Kuitenkin nuorena pääsin ylipistoon, ja minulla oli unelmia :( Koskaan en kuitenkaan kyennyt itse opiskeluun.

Sanon tämän realiteettina ihmiselle, joka on vielä alle 3-kymppinen, vartaloltaan viehättävä, joka on todella iso asia yli 3-kymppisenä, kun miehet alkavat valittaa vaimojen lihomista ja kun hoikkuus ei enää ole itsestään selvää, vaan hoikka naisystävä on statussymboli. Samoin koulutus ja sosiaalinen itsevarmuus ja ilmeisesti hyvän työn mukanaan tuoma taloudellinen status. 

Aikuisella naisella nuo asiat merkkaavat todella paljon, eikä tuollaiset speksit omaava, menestynyt nainen koskaan jää ilman miestä, jos kriteerinä ei ole saada komistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

87: Eli nyt meillä on kaksi syytä: 1) on narsistimagneetti ja 2) on alistuvan näköinen.

Kiitos tiedosta.

No ole marttyyri, jos kerran haluat. Mutta itseäni on kiusattu koulussa, koska olen ollut liian kiltti ja alistuva. Jos olisin ollut sellainen reipas tyttö, ei olisi kiusattu. Monesti meitä kilttejä vaanii tietyt mt-ongelmaiset. 

Onko tuo ihan oikeasti nyt se asenne, mitä sinä haluat viljellä? Minä pyysin selitystä narsistimagneetille. Et vastannut siihen, vaan tarjositkin liian alistuvaa persoonaa. Eli haluat kuitenkin vain pohjimmiltaan syyllistää sitä, jota kiusataan tai rumaksi haukutaan. Lisäksi heität peliin "minuakin on kiusattu"-fraasin, jolla ilmeisesti haluat ilmentää sitä, että sinä mukamas ymmärrät kaikkia kiusattuja. Siitäkin huolimatta heti kun kanssasi on eri mieltä, onkin marttyyri. Et myöskään näytä uskovan, jos joku sanoo, että tuntemattomat haukkuvat rumaksi. Alat heti ihmetellä, että ei voi olla totta, ei tuollaista voi tapahtua, ja siihen perään: sinussa on nyt jotain vikaa. Täytyy olla syyt X, Y tai vähintään Z.

Mitään muuta "kannustavaa" et ilmeisesti osaa sanoa, kuin "missä on itsetuntosi".

Voisit oikeasti mennä itseesi, ja miettiä että hei, onkohan minusta itsestäni tullut kiusaaja ja toisten kokemusten vähättelijä? Miksi en jaksa ymmärtää ihmistä, joka kokee asiat eri tavalla, vaan katson tarpeelliseksi etsiä hänestä itsestään virheitä?

Mun mielestä toi "kiitos tiedosta" heitto tossa lopussa viestitti marttyyriasenteesta, niin että tyydyt vaan mun mielipiteeseen katkerana. Saa sanoa vastaankin. En mä ketään uhria syyllistä, kuten en syyllistä itseänikään liiasta kiltteydestä. Kiltteys on hyvä asia. Mutta esim. Sarjamurhaaja Ted Bundystahan sanottiin, että se valitsi uhrikseen tyttöjä, joiden se aisti olevan tietynlaisia herkkiä ja rikkonaisia. Se kierosti ajatteli, että sellaiset tytöt halusi olla sen uhreja. Tää on mun arvailua toki, ja ehkä onkin totta, että maailma onkin sitten pullollaan moukkia, jotka huutelee toisilleen kadulla solvauksia.

Vierailija
124/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kerran, kun oli tosi masentava päivä, kävelin kouluun. Pari raksamiestä tuli vastaan, en halunnut katsoa niihin päin, joten laskin katseeni maahan. Tää sellanen reteesti astuva mies sitten mun kohdalla tokaisi:"aika ruma naama". Että voi toki olla myös asenteestakin. Jos olisin kulkenut ja mulkaissut niitä niin kuin yleensä ei vältt. kommenttia olisi tullut, mutta let's face it kaikilla on huonoja päiviä, ja riippuu kierrostakin että millon on aktiivinen ja millon on synkällä päällä. Ei ihmisiä saa noin romuttaa. Tääkin idiootti talsii tuolla edelleen reteenä.

Vierailija
125/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita kokemuksia ihmisillä. Itse en muista kouluista tai työpaikoilta yhtäkään ihmistä, josta olisin ajatellut, että onpa tuo ruma. Mielestäni aivan käsittämätöntä laukoa tuollaisia juttuja päin naamaa... ymmärtäisin hieman, jos kyseessä olisivat jotkut keskenkasvuiset kakarat tai muut imbesillit, mutta että yliopistokoulutetut miehetkin? Words fail.

Vierailija
126/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suoraan sanottuna ihan helvetin järkyttynyt tästä keskustelusta. Käsittämätöntä, että tuollaisia ihmisiä voi oikeasti olla olemassa. Myönnettäkööt, että olen ns. voittanut geenilotossa, mutta en vaan pysty kuvittelemaan, että ihmiset kohtelisivat minua noin vaikka naamani olisi minkä näköinen tahansa.

Haluan todella uskoa, että teillä on käynyt vaan järkyttävän huono tuuri sen suhteen millaisiin ihmisiin olette törmänneet. Ei terveet, fiksut ihmiset kohtele muita tuolla tavalla. Ja baareissa kauniitkin naiset saavat paskaa niskaan ihan nollatason kusipäiltä, joillain on vaan sairaalloinen tarve näyttää naisille heidän "paikkansa".

Vierailija
127/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suoraan sanottuna ihan helvetin järkyttynyt tästä keskustelusta. Käsittämätöntä, että tuollaisia ihmisiä voi oikeasti olla olemassa. Myönnettäkööt, että olen ns. voittanut geenilotossa, mutta en vaan pysty kuvittelemaan, että ihmiset kohtelisivat minua noin vaikka naamani olisi minkä näköinen tahansa.

Haluan todella uskoa, että teillä on käynyt vaan järkyttävän huono tuuri sen suhteen millaisiin ihmisiin olette törmänneet. Ei terveet, fiksut ihmiset kohtele muita tuolla tavalla. Ja baareissa kauniitkin naiset saavat paskaa niskaan ihan nollatason kusipäiltä, joillain on vaan sairaalloinen tarve näyttää naisille heidän "paikkansa".

Juu kyllä mäkin jotenkin uskon, että olen vain todella epäonninen näissä miesasioissa, sillä ympärilläni ihmiset pariutuvat jatkuvasti ja ystävilläni on ihania poikaystäviä ja aviomiehiä. Ehkä ne miehet, jotka ovat ikävästi kommentoineet, olivat itse niin rikki, että halusivat satuttaa muita. Ehkä sillä ei ole ollut mitään tekemistä minun kanssani.

Mutta vaikeaahan se on, kun ihan jo biologisesti koko kroppa huutaa miehen kosketusta, pääkopasta puhumattakaan. Joinain hetkinä sitä yhtäkkiä tajuaa, että se on normaalia elämää joillekin naisille, että mies halaa, pussaa, haluaa seksiä, ja on vielä aamullakin vieressä? Ei hauku, ei lyö?

Ei juu ole mikään satujen romantikkoprinssi, mutta semmoin tavallinen hyvä kiltti mies, johon voi luottaa, ettei yhtäkkiä illallispöydässä luettele kaikkia vikojani ja sano ettei oikeastaan tykkää minusta ollenkaan... Ja joka riidankaan jälkeen ei halua satuttaa.

Utopialta kuulostaa - vaikka sivustaseuraajana tästä todisteita näenkin. Miten ihmeessä saisin vielä tässä elämässä sellaisen onnen kokea?

T. 23, se 30+ ikisinkku, joka ei edes mielestään ole ruma, ei naamasta eikä muutenkaan!

Vierailija
128/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa ruma, siis ihan kasvonpiirteiltäni ja vartaloltani. Eli puhun fyysisestä rumuudesta. 

Mutta ei kukaan koskaan ole sanonut sitä minulle! Eli en saa kiinni yhtään tästä ongelmasta. Olen huomannut tietysti jo murrosikäisenä, ettei minusta välitetä niin paljon kuin kaunniimmista ihmisistä. Kelpaan keskusteluihin toki, mutta treffiseura oli aina jotain muuta niin poikien kuin tyttöjenkin puolelta (eli jos tyttö halusi lähteä "iskemään" tyyppejä, niin valinta kohdistui muihin kuin minuun. 

Sinut olen asian kanssa kaikesta huolimatta. Minulla on ystäviä näin aikuisiällä ja ylläri pylläri mieskin ja lapsia... 

Vierailija
129/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten todella hyvä keino tehdä ihmisestä sun vihollinen. Mulla jää kyteen ne kommentit, ja kun tule sopiva tilanne sivallan ja sivallan niin kauan että toinen murenee totaalisesti. Hyökkään jatkuvasti. Niin se vaan jättää jälkensä, vihaa kertyy

Vierailija
130/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa ruma, siis ihan kasvonpiirteiltäni ja vartaloltani. Eli puhun fyysisestä rumuudesta. 

Mutta ei kukaan koskaan ole sanonut sitä minulle! Eli en saa kiinni yhtään tästä ongelmasta. Olen huomannut tietysti jo murrosikäisenä, ettei minusta välitetä niin paljon kuin kaunniimmista ihmisistä. Kelpaan keskusteluihin toki, mutta treffiseura oli aina jotain muuta niin poikien kuin tyttöjenkin puolelta (eli jos tyttö halusi lähteä "iskemään" tyyppejä, niin valinta kohdistui muihin kuin minuun. 

Sinut olen asian kanssa kaikesta huolimatta. Minulla on ystäviä näin aikuisiällä ja ylläri pylläri mieskin ja lapsia... 

Koskee yleensä niitä joilla esim vartalo on hyvä. En usko että noin kokonaisvaltainen saa kommentteja.

Vierailija
131/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg
Mihin te "rumat" asetutte tällä asteikolla?

Vierailija
132/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ruma, mutta en ole pitkään aikaan joutunut kuuntelemaan haukkumista kun mt-ongelmien vuoksi olen eristäytynyt muusta maailmasta lähes kokonaan. Minulla on kaksi kokemusta miehistä, jotka ovat haukkuneet seksin jälkeen. Ensimmäinen haukkui minua kavereilleni ja toinen omassa kaveriporukassaan minun kuulteni. Tämä toinen sanoi että en mä muuten olis pannut mutta se pakotti, mikä ei todellakaan ollut totta. Olen myös saanut kuulla näyttäväni mieheltä.

Sympatiat sinulle ap, vaikkei se varmaan paljon lohduta. Halusin vain avautua kun kerrankin tuli ketju, joka sopii myös minuun. Yleensä vain seuraan muiden keskusteluja enkä kirjoita itse mitään :)

Vierailija
133/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka kasaavat tällaisia erittäin hyödyllisiä taulukkoja ovat juuri niitä, joihin ap ja muut ovat baareissa törmänneet.

Vierailija
134/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka kasaavat tällaisia erittäin hyödyllisiä taulukkoja ovat juuri niitä, joihin ap ja muut ovat baareissa törmänneet.

Mitä sitten? Nämä väittävät olevansa susirumia, mutta mitään kuvausta tai kuvaa ei tule. Aika hankala keskustella aiheesta, kun ei yhtään tiedä mistä keskustellaan.

Vierailija
135/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pakko todeta, että olettepa kyllä melkoisten sankareiden kanssa sänkyyn päätyneet. Ei kukaan normaali mies mene päin naamaa naiselle sanomaan, että "olet ruma". Siis korostan - ei kukaan tervejärkinen fiksu mies. Ei edes kännissä.

Kaikkia ei toki kaikkien ulkonäkö miellytä, mutta mölyt voi pitää mahassaan, varsinkin jos on juuri harrastanut seksiä kyseisen naisen kanssa. Vai onko se akti sitten mennyt jotenkin pieleen? Mies ei olekaan lauennut tai on meisseli lopahtanut tai jotain? Jos näin on käynyt, niin siinä on varmaan  purettu omia häpeän ja huonommuuden tunteita naiseen.

Faktahan on se, että toki rumia ihmisiä maailmasta löytyy, kuten tuo jonkun linkittämä naamataulukko kertoo. Mutta kyseinen taulukko kertoo toki myös sen, että ulkonäköasiat ovat makuasioita mitä suurimmassa määrin. Ainakin itse olisin sijoitellut tuossa taulukossa osan naisista ihan toisin.

Eli vaikka kokemuksenne ovatkin olleet noin hirveitä, niin kannattaa ehkä muistaa, että vastaan saattaa kävellä vielä joskus sellainenkin mies, joka ihastuu juuri sinuun, koska kyse on nimenomaan makuasioista.

Jotenkin tuntuu, että joillakin teistä, jotka olette useampaan kertaan aiheesta kuulleet, on se itsetuntokin jo niin alhaalla, että varmaan kuulettekin sen moitteen jo rivien välistä, vaikka mies ei varsinaisesti sitä olisi tarkoittanutkaan. Tai sitten yritän vain epätoivoisesti puolustella omaa sukupuoltani, vaikka tiedän kyllä varsin hyvin miten paljon säälittäviä idiootteja meihin miehenpuoliin mahtuu.

Vierailija
136/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

About 5. En kyllä ymmärrä tuota hygieniajuttua. Jos minulla on rumat kasvonpiirteet, mitä tekemistä sillä on hygienian kanssa? Olen ruma, en siis peseydy? Duhh...

Vierailija
137/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aivan käsittämättömän outoa että jotkut ihmiset kommentoi toisen ulkonäköä noin estottomasti? Minusta kukaan joka on selvästi panostanut ulkonäköönsä, elehtii ystävällisesti ym. Ei voi olla ruma. Täysin absurdi ajatus, että joku kommentoisi minulle kasuaalisti vaikka baarissa että "hei, ootpa sä ruma"... Täysin sosiaalisten normien vastaista. Sen olen huomannut, että jos joku mies olettaa että luulet olevasi liian hyvä hänelle tai vaikutat jotenkin siltä, että luulet olevasi erikoinen ja tällä kaverilla on omia kompleksejaan niin silloin saattaa nämä olot purkautua ilkeilemällä kanssa eläjille. Mutta lähtökohtaisesti se joka jotain tuollaista kommentoi omaa omat ongelmansa mitkä on todellakin beyond sen, että jollakin on "ruma naama". Täytyy todellakin olla sivistystasoltaan vajavainen ja älyltään jälkeenjäänyt... Uskon että jossakin on kaikille jokin kumppani, ei kaikki ihmiset ole niin pinnallisia. Näkeehän sitä päivittäin, kaksi "rumaa" ihmistä yhdessä, "ruma" ja hyvännäköinen yhdessä jne. Baarit ei tosin varmaan ole niitä oikeita paikkoja etsiä esimerkiksi vakituisempaa kumppania, siellä ollaan siekailematta etsimässä pimppiä.

Vierailija
138/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

About 5. En kyllä ymmärrä tuota hygieniajuttua. Jos minulla on rumat kasvonpiirteet, mitä tekemistä sillä on hygienian kanssa? Olen ruma, en siis peseydy? Duhh...

Jos noilla kaikilla vitosilla ois hyvät meikit, kauniit hiukset, imartelevat vaatteet ja iloinen asenne niin en kyllä näkisi tasan yhtään mitään rumaa heissä. Jos tulisi vastaan joku noista naisista ihan samanlaisena kuin tuossa kuvassa niin en ajattelisi, että "onpa ruma muija"...

Vierailija
139/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa suomalaisista on kyllä tuossa taulukossa vitosia tai alle. Miehissä vastaavat ehkä alle kolmosia. Että kenellä miehellä on varaa sanoa mitään suomalaisnaisista. Ja sitten jos sanoo niin on kyllä roskiskamaa, kukaan nainen ei halua arvostelevaa ukkoa. Mä mättäisin turpaan.

Vierailija
140/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noi vitoset edes olleet rumia!! Siellähän oli nättejä tyttöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi