Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä, että olen miesten mielestä niin ruma

Vierailija
15.10.2015 |

Vartaloa on kehuttu, olen kelvannut kertaseksiin (kuka nainen nyt ei...), mutta kasvot ovat tosi rumat ja se on tehty selväksi näiden vuosien aikana kaikkien miesten taholta. Miten tästä voi edes päästä yli, kun jopa ihan normaalissa juttelussa (ei iskemismielessä) miehet voi ottaa sen esille miten mun naama ei miellytä heitä tarpeeksi? Miksi mulle täytyy kerta toisensa jälkeen ilmaista se rumuuteni, ihan kuin en sitä itse ymmärtäisi miltä näytän?

Kommentit (262)

Vierailija
141/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te nyt selitätte?

Tuossahan oli välillä 4 - 9 edustettuna otanta suomalaisnaisista ihan helposti.

Vierailija
142/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miten niin nuo 9 on kauniita. Mun mielestä melko rumia. Tavallisia. Nuo alemmat on paljon kauniimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijemmilla sivuilla kerroitte kokemuksia siitä, miten satunnaiset panot ym. Ovat kohdelleet teitä. En halua tässä mitenkään leuhkia, mutta olen kaunis nainen ja nuo kokemukset on olleet minullakin ennen kuin ymmärsin miten homma toimii. Yleensä nämä miehet joilla on tarve vähätellä,vältellä tai muuten nujertaa/alistaa naista, omaavat jonkun henkilökohtaisen taakan. Yhdellä värkki toimi ailahtelevasti, toinen oli 165cm pitkä ja kolmannella oli pieni. Myös se, että olin itse heitä lähestynyt tai tehnyt selväksi kiinnostukseni ennen heitä sai varmaan aikaan ajatuksen, että haluan enemmän kuin pelkän panon tai "olen ihan hulluna" näihin ukkoihin - käsittämätöntä. Baarissa ollessa miehiä ei siis ilmeisesti tule kohdella ihmisinä, vaan samallalailla kuin he kohtelevat meitä - esineinä, välineinä. Ei tutustumista ym. Uskon myös että pelissä on pelkoa siitä, että miestä itseä satutetaan ja että nainen saa yliotteen valta dynamiikassa. Jos joku mies kuittaa että oot kyllä ruma mutta pakko oli saada niin kuittaa takas että olit kyllä paskin pano ikinä, sullapa on muuten vitun pieni ym. Naisen sanat satuttaa kaikista eniten vaikka muuta esittäisi, varsinkin sillon kun ne luulee olevansa niskan päällä.

Vierailija
144/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg
Mihin te "rumat" asetutte tällä asteikolla?

About 5. En kyllä ymmärrä tuota hygieniajuttua. Jos minulla on rumat kasvonpiirteet, mitä tekemistä sillä on hygienian kanssa? Olen ruma, en siis peseydy? Duhh...

Eihän noi vitoset edes olleet rumia!! Siellähän oli nättejä tyttöjä.

Ehkä näen sitten itseni kauniimpana, kuin todellisuudessa olen. Rumuudestani olen kyllä saanut kuulla ikäni.

Vierailija
145/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nää jotka kyhäilee tällasia on selvästi sellasia miehiä jotka ei ole oikeassa elämässä kiinni, vaan elää netissä. Ja on kadottanut todellisuudentajun. Ne kattoo vaan photohopattuja kuvia flirttailevista naisista. Mutta jos sä oisit normielämässä sä näkisit kyllä vaikka jam inkänäkösiä.

Vierailija
146/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

About 5. En kyllä ymmärrä tuota hygieniajuttua. Jos minulla on rumat kasvonpiirteet, mitä tekemistä sillä on hygienian kanssa? Olen ruma, en siis peseydy? Duhh...

Eihän noi vitoset edes olleet rumia!! Siellähän oli nättejä tyttöjä.

Ehkä näen sitten itseni kauniimpana, kuin todellisuudessa olen. Rumuudestani olen kyllä saanut kuulla ikäni.

Laita joku sun kasvonpiirteitä muistuttava kuva?

Vierailija
147/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, otan osaa ja olen todella pahoillani, että olet joutunut moista kokemaan. Julmaa ja epäinhimillistä. 

En osaa antaa muuta neuvoa kuin kokeilla täysin erilaisista piireistä. Kuvailemasi nörtit taitavat elää aikamoisen epärealistisessa ja kyynisessä kuplassa. Maailmassa on kuitenkin ihan uskomattoman monta "rinnakkaistodellisuutta" ja toivon että löydät sellaisen, jossa tuollainen ei olekaan normaalia. 

Me suomalaiset naiset ehkä vaadimme miehiltä nykyään liian vähän, enkä nyt tarkoita lainkaan ulkonäöllisesti, vaan henkisiltä ominaisuuksilta. Ikävä kyllä se menee vähän niinkin, että mitä vähempään (huonompaan käytökseen) me tyydymme, sitä vähemmän miehet yrittävät. Me asetamme riman, ja siitä pitäisi pitää kiinni. 

Toivon että jaksat pitää riman korkeammalla ja löydät hyvän miehen. Jätä tollot kasvamaan.

Vierailija
148/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut vielä koko ketjua, mutta mikä helvetti nykymiehiä vaivaa? Kenellä on otsaa mennä haukkumaan tuntematonta ihmistä rumaksi? En vois kuvitellakaan, että joku mun tutuista käyttäytyisi noin törkeesti! En ole itsekään mikään kaunotar, mutta ei mua ole ikinä tultu päin naamaa haukkumaan. Noh, viimeisistä rillutteluvuosista on jo parikytä vuotta, on näköjään meno muuttunut.

Nyt jos joku taukki tulisi arvostelemaan mun pärstää, pamauttaisin varmaan nyrkillä päin näköä, oikeesti. Ja viimeistelisin kommentin terävällä potkulla haaroihin.

Vierailija
149/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. ihminen on muutakin kuin kasvot. Tostakin taulukosta puuttuu naisten kropat. Ei voi arvostella pelkästään kasvojen perusteella. Varmaan moni noista ysistä putoais ja osa jopa sieltä ihan ykkösluokasta nousin ylemmäs

Vierailija
150/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijemmilla sivuilla kerroitte kokemuksia siitä, miten satunnaiset panot ym. Ovat kohdelleet teitä. En halua tässä mitenkään leuhkia, mutta olen kaunis nainen ja nuo kokemukset on olleet minullakin ennen kuin ymmärsin miten homma toimii. Yleensä nämä miehet joilla on tarve vähätellä,vältellä tai muuten nujertaa/alistaa naista, omaavat jonkun henkilökohtaisen taakan. Yhdellä värkki toimi ailahtelevasti, toinen oli 165cm pitkä ja kolmannella oli pieni. Myös se, että olin itse heitä lähestynyt tai tehnyt selväksi kiinnostukseni ennen heitä sai varmaan aikaan ajatuksen, että haluan enemmän kuin pelkän panon tai "olen ihan hulluna" näihin ukkoihin - käsittämätöntä. Baarissa ollessa miehiä ei siis ilmeisesti tule kohdella ihmisinä, vaan samallalailla kuin he kohtelevat meitä - esineinä, välineinä. Ei tutustumista ym. Uskon myös että pelissä on pelkoa siitä, että miestä itseä satutetaan ja että nainen saa yliotteen valta dynamiikassa. Jos joku mies kuittaa että oot kyllä ruma mutta pakko oli saada niin kuittaa takas että olit kyllä paskin pano ikinä, sullapa on muuten vitun pieni ym. Naisen sanat satuttaa kaikista eniten vaikka muuta esittäisi, varsinkin sillon kun ne luulee olevansa niskan päällä.

Tämä on myös oma kokemukseni. Naisia vähättelevät miehet ovat niitä, joilla on huono flaksi ts. ovat kokeneet torjuntaa haluamansa naisten taholta ja ovat katkeroituneet. Kun sitten saavat sänkyynsä jonkun (sinut) niin on paljon tärkeämpää saada sinut painettua alas henkisesti, kuin ryhtyä esim. rakentamaan suhdetta. Kyse on siis tosiaankin vallasta.

Myös kauniit naiset saavat kokea tällaisten miesten vihan ja katkeruuden. Kauniille nuorille naisille huudellaan perään huora-sanaa tosi usein. Ja te kaikki tavalliset tai rumat naiset, uskokaa, kun sanon, se ei tunnu yhtään sen mukavammalta, kuin tulla haukutuksi rumaksi. Mutta kun tietää, mistä se johtuu...

Te, joille on tarjottu ruma-korttia, kokeilkaa edes kerran, mitä tapahtuu, kun annatte samalla mitalla vastaan.

Vierailija
151/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noilla kaikilla vitosilla ois hyvät meikit, kauniit hiukset, imartelevat vaatteet ja iloinen asenne niin en kyllä näkisi tasan yhtään mitään rumaa heissä. Jos tulisi vastaan joku noista naisista ihan samanlaisena kuin tuossa kuvassa niin en ajattelisi, että "onpa ruma muija"...

Se vaan että sillon niitä kommentteja just tulee. Jos on suht hyvä kroppa, hyvä pukeutumistyyli/omaperäinen niin sillon ne tulee sanoon "mitä sä kuvittelet olevas, sä oot ruma!" .Näin mulle siis käy.

Vierailija
152/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Jos noilla kaikilla vitosilla ois hyvät meikit, kauniit hiukset, imartelevat vaatteet ja iloinen asenne niin en kyllä näkisi tasan yhtään mitään rumaa heissä. Jos tulisi vastaan joku noista naisista ihan samanlaisena kuin tuossa kuvassa niin en ajattelisi, että "onpa ruma muija"...

Se vaan että sillon niitä kommentteja just tulee. Jos on suht hyvä kroppa, hyvä pukeutumistyyli/omaperäinen niin sillon ne tulee sanoon "mitä sä kuvittelet olevas, sä oot ruma!" .Näin mulle siis käy.

No tämä kertookin kaiken. Sinussa ei ole yhtään mitään vikaa, et luule olevasi "erikoinen" (koska se on ilmeisen kauhistuttavaa...) vaan kommentoijilla viiraa ja pahasti. Ei tarvitse olla kuin ihan kuka vaan Tellu the tavallinen tallaaja mutta jos vaikutat ylimieliseltä/ihan sama niin jollakin alemmuuskompleksisella kilahtaa.

Vierailija
153/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistutan erittäin paljon tuota asteikon 2-numeron kohdalla olevaa oikeanpuoleisinta naista, mutta tummalla tukalla ja kellertävänbeigellä iholla, eli senkin mukaan aika ruma. Osastoa "Humorously unattractive" siis. Humoristisen ruma.

t. nro 34

Vierailija
154/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on myös oma kokemukseni. Naisia vähättelevät miehet ovat niitä, joilla on huono flaksi ts. ovat kokeneet torjuntaa haluamansa naisten taholta ja ovat katkeroituneet. Kun sitten saavat sänkyynsä jonkun (sinut) niin on paljon tärkeämpää saada sinut painettua alas henkisesti, kuin ryhtyä esim. rakentamaan suhdetta. Kyse on siis tosiaankin vallasta.

Myös kauniit naiset saavat kokea tällaisten miesten vihan ja katkeruuden. Kauniille nuorille naisille huudellaan perään huora-sanaa tosi usein. Ja te kaikki tavalliset tai rumat naiset, uskokaa, kun sanon, se ei tunnu yhtään sen mukavammalta, kuin tulla haukutuksi rumaksi. Mutta kun tietää, mistä se johtuu...

Te, joille on tarjottu ruma-korttia, kokeilkaa edes kerran, mitä tapahtuu, kun annatte samalla mitalla vastaan.

Olen muutoin kaikesta sanomastanne samaa mieltä, mutta minusta heille ei kannata alentua edes antamaan samalla mitalla takaisin. Energian ja ajan hukkaa. Ei heitä saa sillä tavoin käyttäytymään yhtään sen paremmin. Huomiotta jättäminen on tyylikkäämpää ja tehokkaampaa. 

Lisäisin vielä, että kauniista naisesta nähdään ihan yhtä lailla helposti vain kuori, eivätkä miehet välttämättä vaikutuksentekemis- ja itsekorotusinnossaan halua vaivautua tutustumaan itse ihmiseen oikeasti. Ei sekään ole kivaa. Ihan samalla lailla siitä tulee hyväksikäytön ja objektifioinnin maku.

Taas peräänkuulutan sitä käytöstapojen ja henkisen kypsyyden vaatimista miehiltä. Älkää tyytykö sen suhteen liian vähään, omanarvontunteenne ja kanssasisartenkin vuoksi.

Vierailija
155/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutoin kaikesta sanomastanne samaa mieltä, mutta minusta heille ei kannata alentua edes antamaan samalla mitalla takaisin. Energian ja ajan hukkaa. Ei heitä saa sillä tavoin käyttäytymään yhtään sen paremmin. Huomiotta jättäminen on tyylikkäämpää ja tehokkaampaa. 

Lisäisin vielä, että kauniista naisesta nähdään ihan yhtä lailla helposti vain kuori, eivätkä miehet välttämättä vaikutuksentekemis- ja itsekorotusinnossaan halua vaivautua tutustumaan itse ihmiseen oikeasti. Ei sekään ole kivaa. Ihan samalla lailla siitä tulee hyväksikäytön ja objektifioinnin maku.

Taas peräänkuulutan sitä käytöstapojen ja henkisen kypsyyden vaatimista miehiltä. Älkää tyytykö sen suhteen liian vähään, omanarvontunteenne ja kanssasisartenkin vuoksi.

Ei, vaan nimenomaan ne ei opi jollei sano vastaan. Sä oot varmaan just sellane joka on sanonut rumasti naiselle. Ja pelkäät että mitä tapahtuu kun sua vastaan hyökätään.

Vierailija
156/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän munkin kehittää itselleni ongelma, kun olen monelta mieheltä kuullut olevani ruma? Toisaalta olen kuullut monelta mieheltä olevani todella kaunis

Vierailija
157/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko haukutut kokeilleet tällaista reagointia:

- Olet ruma!

- Niin olet sinäkin.

- Ei pidä paikkaansa.

- Tarkoitin persoonaasi.

Henkilö, joka haukkuu toisen ulkonäköä, on kyllä sisäisesti hyvin ruma ja ansaitsee myös saada tietää siitä.

Vierailija
158/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mun seuraava lähestymistapa asiaan on nyrkkirauta. Loppu kärsivällisyys. Eli bring it on idiootit!

Vierailija
159/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän munkin kehittää itselleni ongelma, kun olen monelta mieheltä kuullut olevani ruma? Toisaalta olen kuullut monelta mieheltä olevani todella kaunis

Ei tarvitse kehittää ongelmaa. Toki varmasti vähän persoonallisemmalla tavalla kaunis on monesta, jonka makuun ei sovi, ruma, mutta se on ihan eri asia kuin ne oikeasti rumat jotka oikeasti jäävät esim. ilman kumppania siksi että yksikään mies ei huoli.

Vierailija
160/262 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen joitakin kuvia tuossa taulukossa.

Esim. kakkosrivin viides nainen on mielestäni kasvonpiirteiltään jopa sievä. Hiustyyli on kamala ja painoa varmaan normaalia enemmän, mutta ei hän siltikään vastaa muita kategoriassaan olevia kasvoja mitenkään, eikä myöskään tuota kuvausta, jonka mukaan pitäisi olla useita erittäin poikkeavia kasvonpiirteitä. Tuolla naisella poikkeavaa on lähinnä leuanalusläski. Itse sijoittaisin hänet kategoriaan 5, ja laihiksen ja kampaajakäynnin jälkeen kategoriaan 6.

Muitakin outoja sijoituksia tuolla on, tämä nyt esimerkkinä. Olenko aivan hakoteillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi