Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä, että olen miesten mielestä niin ruma

Vierailija
15.10.2015 |

Vartaloa on kehuttu, olen kelvannut kertaseksiin (kuka nainen nyt ei...), mutta kasvot ovat tosi rumat ja se on tehty selväksi näiden vuosien aikana kaikkien miesten taholta. Miten tästä voi edes päästä yli, kun jopa ihan normaalissa juttelussa (ei iskemismielessä) miehet voi ottaa sen esille miten mun naama ei miellytä heitä tarpeeksi? Miksi mulle täytyy kerta toisensa jälkeen ilmaista se rumuuteni, ihan kuin en sitä itse ymmärtäisi miltä näytän?

Kommentit (262)

Vierailija
61/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehet sanoo niin koska niillä on huono itsetunto. Ja ne tietää että nainen saa kenet vaan jos niin haluaa, myös ne jotka sua haukkuu. Sulla on valta. Käytä sitä. Ja et oo ilmeisesti päässyt kiltin tytön syndroomasta. Sun täytyy sanoa miehille mitä ajattelet niiden ulkonäöstä.

Vierailija
62/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette sen eteen, että voisitte rakkauden löytää? Onko kaikki keinot kokeiltu, oletteko etsineet netistä? Millaisia miehiä lähestytte? Tollaset "oot ruma"-kommentit voisin kuvitella tulevan jonkun kiiltokuvapojan suusta joka odottaa lähestymisiä vain fitnessbarbeilta tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset saavat ihanimmat miehet :) Löydät vielä jonkun, joka rakastaa sinua aidosti, pinnalliset ja ulkonäkökeskeiset jäävät muille.

Mitä olen seurannut omaa lähipiiriäni, niin jossain maalla se näyttäisi menevän oikeasti näin. Siellä on tuntunut rumille, lihavillekin naisille löytyvän joku ihana kiltti mies, joka ehkä itsekin on rumanpuoleinen, mutta lämmin mukava ihminen joka oikeasti rakastaa. 

Sitten taas pääkaupunkiseudulla jossa naisista on ylitarjontaa, meno on kovempaa. Tiedän monia jotka ei ole edes kovin rumia vaan lähinnä taviksia, joille ei seuraa löydy ahkerasta treffailusta ja hakemisesta huolimatta, ja usein syyksi päin naamaa sanotaan ulkonäkö. 

Vierailija
64/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle heitän kysymyksen, että millaista miestä sitten haet tai hakisit jos tätä ulkonäköongelmaa ei olisi? Useimmiten naisille ei kelpaa hyväkäytöksinen kiltti mies, joka ottaa toiset huomioon ( = tylsä ). Ei, en ole hakemassa seuraa, kunhan mietin taas tätä, miten intressit tai ulkonäköodotukset eivät kohtaa.

Miehet, joista eniten olen ollut kiinnostunut ja joilta olen saanut pahimmat kritiikit koskaan ovat olleet (vaikka tuota termiä inhoankin) akateemisia, usein paljon pelaavia, elokuvista ja ties mistä aiheista kiinnostuneita miehiä. Viihtyneet tiiviisti kotioloissa.

Vierailija
65/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua millaisia miehiä olette tavanneet!! En itsekkään ole mikään missi, sekä omassa kropassakin on mm. onnettomuuden aiheuttamia vikoja ja arpia. Mutta en todellakaan fiksu aikuinen mies sano naista rumaksi! Mielestäni vika on nyt täysin miesryhmässä, johon olet aikaasi tuhlannut! Vaihdahan kokeeksi hieman vanhempiin ja erityyppisiin miehiin, niin veikkaan, että puhetyyli muuttuu kyllä...

Tunnen esim. ei niin kasvoiltaan kauniin(jos nyt noin saa sanoa kenestäkään) ihanan naisihmiset, jolla on urheilullinen kroppa ja erittäin komea mies. Eli ei ne kasvot ole se mittari kaikille. Onneksi. Kauneus nimittäin vähenee kaikilla iän mukana, luonne sen sijaan on ja pysyy!

Vierailija
66/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teette sen eteen, että voisitte rakkauden löytää? Onko kaikki keinot kokeiltu, oletteko etsineet netistä? Millaisia miehiä lähestytte? Tollaset "oot ruma"-kommentit voisin kuvitella tulevan jonkun kiiltokuvapojan suusta joka odottaa lähestymisiä vain fitnessbarbeilta tms. 

Ei vaan nimenomaan ne kommentit tulee keskivertoa huonommilta miehiltä jotka ei juuri saa koskaan ja ovat naisvihamielisiä. Musta on vaan todella hauskaa. Mä oon oppinu nauttimaan siitä että joku sanoo rumasti koska se antaa mulle luvan loistaa vittuilussa. Mä en lopeta yhteen kommenttiin sen jälkeen, ja turvaudun myös väkivaltaan jos niikseen tulee. Mä rakastan taistelua. Ja oon hyvällä itsetunnolla varustettu ja kaadan miehen kuin miehen jos niin haluan. Te näette asian niin väärin naiset. Teillä ei ole munaa. Mulla on. Miehet on kateellisia ja pelkää mua.

Vierailija
67/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehet sanoo niin koska niillä on huono itsetunto. Ja ne tietää että nainen saa kenet vaan jos niin haluaa, myös ne jotka sua haukkuu. Sulla on valta. Käytä sitä. Ja et oo ilmeisesti päässyt kiltin tytön syndroomasta. Sun täytyy sanoa miehille mitä ajattelet niiden ulkonäöstä.

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa? :D "nainen saa kenet tahansa..."

Kun en ole koskaan seurustellut, tullut aina "jätetyksi" ensimmäisen seksikerran jälkeen ja muutoinkin roimasti torjuttu en selkeästikaan ole koskaan saanut miestä millään tasolla.

Vierailija
68/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lle heitän kysymyksen, että millaista miestä sitten haet tai hakisit jos tätä ulkonäköongelmaa ei olisi? Useimmiten naisille ei kelpaa hyväkäytöksinen kiltti mies, joka ottaa toiset huomioon ( = tylsä ). Ei, en ole hakemassa seuraa, kunhan mietin taas tätä, miten intressit tai ulkonäköodotukset eivät kohtaa.

Miehet, joista eniten olen ollut kiinnostunut ja joilta olen saanut pahimmat kritiikit koskaan ovat olleet (vaikka tuota termiä inhoankin) akateemisia, usein paljon pelaavia, elokuvista ja ties mistä aiheista kiinnostuneita miehiä. Viihtyneet tiiviisti kotioloissa.

Unohtui se nörtti* eli (vaikka tuota termiä inhoankin). En tiedä kuvaako nörtti edes sitä miestyyppiä mistä ennen pidin, kuitenkin eniten sinne suuntaan menevä.

Vierailija
69/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa? :D "nainen saa kenet tahansa..."

Kun en ole koskaan seurustellut, tullut aina "jätetyksi" ensimmäisen seksikerran jälkeen ja muutoinkin roimasti torjuttu en selkeästikaan ole koskaan saanut miestä millään tasolla.

Hah. Sitten kyse on sun luonteesta ja itsetunnon olemattomuudesta. Miehet iskee sun heikkoon kohtaan kun näytät sen. Taistele vastaan!

Vierailija
70/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on auttanut se, että olen kuvitellut, miten raskasta olisi olla suhteessa, jossa pitäisi "pelätä" koska ulkoisesti ei enää miellytä ja joutuu vaihtoon. Jos jo suhteeseen pääsemiseksi pitäisi olla paaaaljon nätimpi, miten nättinä pitäisi pysyä, kun suhteen arki tulee vastaan? Entä ikääntymisen vaikutukset ulkonäköön jne? Olen liian laiska miellyttämään jotain ukonkutaletta vain sen suhteen vuoksi. Vielä jos se suhde perustuisi siihen, että näytetään hyvälle sekä tyydytetään seksuaaliset tarpeet - miksi haluaisin sellaista. Joo, ei kiitos. Elämässä voi tehdä mielenkiintoisempia juttuja.

Vierailija
71/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan myös mun kavereiden kans ja yksinkin miesten arvostelua kovaan ääneen julkisilla paikoilla. On muuten ilmeet valahtaneet ja nähnyt miten ryhti lysähtää näillä samoilla heeboilla jotka tulee joskus avautumaan mulle. Mä nautin siitä, että katselen miesten kroppia ja housujen pullotusta ja kasvoja oikein pitkään ja arvotan niitä. Nam.

Vierailija
72/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysy ap, millainen olet luonteeltasi? Minua kiusattiin koko peruskoulu- ja lukioaika todella julmasti poikien taholta, olin kuulemma niin ällöttävä, että mut pitäisi tappaa ja etten edes ole tyttö jne... Kuitenkin ihan oikeasti en ollut ollenkaan ruma, myöhemmin olen saanut kuulla että nimenomaan kasvoistani olen söpö, kouluaikana olin myös hoikka mutta nyt jo vuosia reilusti ylipainoinen, olen viidettä vuotta mt-kuntoutustuella ja jo yli 3-kymppinen.

Minua kiusattiin siis vain ja ainoastaan siksi, että olin niin jäykkä, alistuva, vailla sosiaalisia taitoja, en ollut meikkipelle trendipelle ja olin niin mielistelevä, hirveän isäni tuhottua minut jo lapsena. Pojat näkivät, kuinka vihasin itseäni ja he vihasivat minua siksi! Toki kovistytöt myös, mutta kiusaavien poikien määrä oli paljon suurempi, käytännössä kaikki ns. coolit pojat kiusasivat, tytöistä vain ilkeimmät.

Parikymppisenä olin hyvin ns. kaunis, koska olin hoikka ja mulla kuulemma tosiaan on nätit kasvot, joista ei toki ole vuosiin ollut mitään jäljellä 30kg ylipainon seurauksena, mutta sain huomiota komeilta miehiltä, mutta he eivät kunnioittaneet mua yhtään, koska olin valmis nuolemaan maan heidän jalkojensa alta.

Sinua on haukkuneet niin monet miehet kasvotusten, jopa seksin jälkeen, mikä on jo niin törkeää että tulee väkisin mieleen, oletko alistuva ja mielistelevä, kuten minä? Vaistoavatko nämä ilkeät kusipäät sinut vaikka et sitä itse tajua? Dominoivat, narsistiset ja alistavat ihmiset vaistoavat uhrinsa hyvin herkästi, sen tiedän jo omasta isästäni, joka melkeinpä pelkäsi erästä naapurinrouvaa, joka oli todella vahva luonne. Äitini taas on alistuva...

Jos noin moni mies on sinua haukkunut eri yhteyksissä aikuisiällä, väkisinkin tulee mieleen, että vedät puoleesi alistajia ja/tai olemuksellasi annat ymmärtää, että nielet mitä vain toisilta.. Olenko yhtään oikeassa?

Vierailija
73/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on helppo! Kansallissosialistinen black metal ja katkeroituminen.

Vierailija
74/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

72: hienoa pohdintaa, mutta olen luonteeltani sosiaalinen ja rempseä :) Mielistellä en osaa enkä jaksa ja kykenen aina puhumaan suoraan mitä haluan (tietysti normikohteliaisuuden puitteissa) - samaa olen aina yrittänyt olettaa myös kanssaihmisiltä.

Tässä ketjussa on kuitenkin monta naista, jotka ovat samassa asemassa ja heilläkin syynä pelkkä ulkonäkö. Olisi harhaista olettaa, että minä olisin jostain maagisesta syystä vetänyt puoleeni jotain narsistisuuteen taipuvia kusipäämiehiä näiden kymmenien vuosien aikana, kun samaa ei ole tapahtunut koskaan naispuolistenkaan ystävien kohdalla.

Lisäksi sinä olet ilmeisesti oikeasti kaunis. Minä sain olla rauhassa ikävältä kommentoinnilta siihen n. 15-16 ikävuoteen asti, jonka jälkeen olen joutunut sitä kuuntelemaan. Ei kaikista tule niitä joutsenia vanhempana.

Vierailija
75/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minua ei ole koskaan kiusattu, ei opiskeluissa tai työpaikoilla, ei naisten tai miesten toimesta. Ainoastaan vapaa-ajalla olen saanut suht suoraa ja rajua palautetta omasta kelpaamattomuudestani eri miehiltä.

Vierailija
76/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole rumaa ihmistä nähnyt, tosin olen taitava näkemään ihmisissä kauneutta. Olin lapsena "ruma" muiden mielestä, nykyisin kehutaan aina kauniiksi ja enkelin kasvoiseksi. Osaan meikata aika taitavasti (varjostaa ja muokata piirteitäni mitkä eivät vastaa ihannetta) sekä stailata itseäni ja huomata valloilla olevia ihanteita/trendejä pukeutumisessa/tyylissä yms, mutta säilyttäen oman persoonallisen tyylini. Siinä omat salaisuuteni miten olen saanut itseni miellyttämään muita ulkoisesti. Minusta on jopa mielenkiintoista tutkia näin kanssaihmisten reaktioita. Välillä se vituttaa pahasti. Esim ystävääni kohdeltiin miesten puolelta ihan eri tavalla kun oli laittautunut, meikittömänä häntä kohdellaan huonommin...

Minusta on myös hassua, että ihanteet ovat vaihdelleet niin paljon vuosikymmenilläkin. Mutta onko se järkevää muokata itseä jokaisen ihanteen vaihtuessa? Ehkä jonkinlainen itsevarmuus auttaa, ja se että huomaa muiden olevan myös epätäydellisiä. Ja sitten kun on liian täydellinen, on liian muovinen tai persoonaton. Koskaan ei ole tarpeeksi hyvä jos niin miettii. Naisilta vaaditaan ihan älyttömästi. Miehet käyttävät tässä asiassa valtaa. Mutta olen huomannut että myös miesten ulkonäköpaineet lisääntyvät, ehkä sitten huomaavat omien vaatimuksiensa älyttömyyden.

Vierailija
77/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kaikkea jaksanut lukea, mutta aika käsittämätöntä..

"En kelpaa muuhun kuin seksiin"

Jos nyt aletaan vertaamaan miehiin niin tajuatteko minkälaista helvettiä on miehelle olla pykälää alle keskiverron, ja vieläpä sellaiselle miehelle joka olisi oikeasti mukava ja haluaisi rakastavan parisuhteen?

Eikö "tasoisesi" mies kelpaa?

Ei voi olettaa että saat sen kylän komeimman jätkän jos et itse ole kaunein. Niin se vaan menee. Pinnallista

Eikä miehet hauku naisia päin naamaa rumaksi. Olette jotenkin kiertotietä päätyneet sellaiseen tulokseen oman pään sisällä.

Ja onko se tutustuminen aina pakko aloittaa seksillä?? Se vaikuttaa jo heti alkuun ettei tässä olla mitään vakavempaa hakemassakaan..

En itsekään mikään brad pitt ole ja olenkin aika keskiverto tai alle(nykymaaliman normeilla), ei minun kanssa kukaan halua edes seksiä, ellei ole ihan helvetin päissään. Ja sekin taitaa johtua osittain siitä että olen helvetin pitkä niin olettavat että peniksenikin on iso. No eipä ollu ei. Eikä kukaan ole kyllä koskaan halunnut yhtään enempää kuin sen ainoan kännihairahduksen verran olla minun kanssani.

Enkä kyllä ala jauhamaan mistään hyvästä itsetunnostakaan kun kaikki sen jo tietää ja se on niin saatanan vaikea korjata.

Vierailija
78/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ruma nainen olen kasvonpiirteiltäni "ulla tapaninen" pienet silmät, perunanenä, paksut posket ja turpeat huulet, iho epätasainen, normaali väri punakka, silmänaluset mustat. Meikillä saa tosin korjattua ihoa, mutta piirteitä ei. Siihen vielä päälle paksut reidet, leveä perse, ja pienet ketunnokkamalliset rinnat, persjalkaisuus, kaulattomuus.piirteeni saa miehet kavahtamaan kukn ruttotautista.

Vierailija
79/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten saatte tuollaisia kommentteja. En usko mitenkään, että olet niin ruma. En ole koskaan nähnyt niin rumaa ihmistä, ettei oikeanlaisella tyylillä saisi mukiin menevää. Kyllä ihmiset on julmia ja sairaita, jos noin haukkuvat. Oletko varma, ettet olekaan narsistimagneetti?

Vierailija
80/262 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisn sopia nr. 5:n kanssa sellaisen sopimuksen, että saan joka päivä vähintään kolmasti päivässä kertoa kertoa hänelle kuinka ruma ja ällöttävä ihminen hän on. Ihan siksi vaan, että häntä se ei haittaisi yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi