Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mielestäsi paras Bond-elokuva ja -näyttelijä?
Kommentit (2)
Tykkään eniten Pierce Brosnanista ja Timothy Daltonista.
Suosikkielokuvaa en osaa sanoa, Die Another Day ja Living Daylights ja Quantum of Solace on ainakin hyviä. Sori en tiedäkään noita nimiä suomeksi kun katson aina elokuvat englanniksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En osaa nimetä parasta elokuvaa, mutta paras näyttelijä on ehdottomasti Roger Moore. Tykkään hänen yläluokkaisesta olemuksestaan ja pilkkeestä silmäkulmassa.
Hyvänä kakkosena Pierce Brosnan, jolta löytyi samaa pilkettä. Sääli, ettei Brosnan tehnyt enempää bond-elokuvia, hän olisi varmasti vielä kehittynyt Bondina paljon.