Mittanauha ei valehtele

kangasmittanauha

Innostuin minäkin taas kerran mittaamaan. Olen 72-vuotias mies. pettymyksekseni se oli vain 15 cm pitkä ja ympärys 14 cm. Muistan, että se oli nuorena kakskymppisenä 20/16 ja luulin, että kangasmittanauha oli venynyt. Se kun on ollut vuosikymmeniä ompelukoneen alalaatikossa. Ja tietenkin tuota rasvaakin on jo häpyluun päällä kyhentämässä mittaa.

Mutta sitten luin Ilta-Sanomista faktaa peniksestä. Se pahus kutistuu vuosien karttuessa. Sentin lyhenee vuosikymmenessä ja paksuuskin pienenee. Tällä on pärjättävä. Onneksi se sentään toimii kolme kertaa viikossa puoli tuntia kerrallaan. Kumppanille (47v) kyllä riittää tällainenkin nysä, naisen paikatkaan kun eivät veny iän karttuessa niin kuin kaksikymppisenä.

Kommentit (15)

Vierailija

Lapset eivät ymmärrä seksistä mitään. Monet miehet Suomessa ovat saaneet lapsia vielä yli 70 vuoden iässä. Toki siinä ei tarvitse seisoa, voihan sen tehdä makuullakin sängyssä.

Vierailija

Monet seitsemänkymppiset eivät enää pysty naimaan ilman poppakonsteja. Suuseksi sentään paranee, kun hampaat eivät enää ole tiellä. Kyllä alle viiskymppinen morsio on aivan liian nuori seitsemänkymppiselle paapalle. 

Vierailija

Seksiä saa rahalla. Minulla tuota omaisuutta ja rahaa riittää. Nuorempiakin olisi tyrkyllä, mutta haluavatko he vaihtaa seksiä perintöön, kas siinä pulma. Nykyiseni saa orgasmin yhdynnässä kolme kertaa viikossa ja on tyytyväinen kainalossani vaikka en vihille viekään. Siivellä saa elää, kun tuo seksi on niin hyvää.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa puussa on kovemmat oksat ja pihka on tiukemmassa.

M60

Niinhän puussa on. Miehistä puhuttaessa taas erektion kovuus laskee sen jälkeen, kun mies täyttää 25. Viimeistään 35vuotiaana mies ei kelpaa muuhun kuin maksumieheksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän puussa on. Miehistä puhuttaessa taas erektion kovuus laskee sen jälkeen, kun mies täyttää 25. Viimeistään 35vuotiaana mies ei kelpaa muuhun kuin maksumieheksi.

Jos sulla on kolmevitosena ongelmia erektion kanssa se ei tarkoita että muilla on.

Vierailija

Toki erektiokulma laskee. Kun nuorena pystyi tuomaan laiturin päästä saunaan kollme ämpärillistä vetta kerralla, nyt täytyy jättää keskimmäinen ämpäri hieman vajaaksi. Mutta kyllä SE naisen kolon silti saa venymään ihan tarpeeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on kolmevitosena ongelmia erektion kanssa se ei tarkoita että muilla on.

Tais vaariin kolahtaa? ;) ihan nainen olen, enkä edes vilkaise yli 30v miehiä. Mitä mä vanhalla impotentilla tekisin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toki erektiokulma laskee. Kun nuorena pystyi tuomaan laiturin päästä saunaan kollme ämpärillistä vetta kerralla, nyt täytyy jättää keskimmäinen ämpäri hieman vajaaksi. Mutta kyllä SE naisen kolon silti saa venymään ihan tarpeeksi.

Huutonaurua! Myönnä jo itsellesi, että olet impotentti. Ei kukaan muukaan usko valheitas.

Vierailija

"Huutonaurua! Myönnä jo itsellesi, että olet impotentti."

Imponentti = lisääntymiskyvytön mies tai uros.

No, sitä en ole missään määrin. Spermalasti laukeaa ja lentää riittävän pitkälle ja siittiöitä on riittävästi jälkeläisten tekemiseen.

Jos osoitat, ettet itse ole lisääntymiskyvytön nainen, haluan tehdä testin kanssasi. Miehiä en tähän testiin suvaitse. Minä laukaisen ja sinä nautit. Kirjallisella sopimuksella sovimme, että seuraamuksista vastaat ainoastaan sinä. Hyväksyt siis juristini tekemät asiakirjat.

Valitettavasti tässä nyt tulee pieni katkos vastauksiini. Siirrymme naisytäväni kanssa Floridan asuntooni muutamaksi kuukaudeksi pois pimeästä ja kylmyydestä. Toki tulemme viettämään joulua naisystäväni suvun mieliksi, ruhtinaallisista joululahjoista kun kaikki pitävät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Huutonaurua! Myönnä jo itsellesi, että olet impotentti."

Imponentti = lisääntymiskyvytön mies tai uros.

No, sitä en ole missään määrin. Spermalasti laukeaa ja lentää riittävän pitkälle ja siittiöitä on riittävästi jälkeläisten tekemiseen.

Jos osoitat, ettet itse ole lisääntymiskyvytön nainen, haluan tehdä testin kanssasi. Miehiä en tähän testiin suvaitse. Minä laukaisen ja sinä nautit. Kirjallisella sopimuksella sovimme, että seuraamuksista vastaat ainoastaan sinä. Hyväksyt siis juristini tekemät asiakirjat.

Valitettavasti tässä nyt tulee pieni katkos vastauksiini. Siirrymme naisytäväni kanssa Floridan asuntooni muutamaksi kuukaudeksi pois pimeästä ja kylmyydestä. Toki tulemme viettämään joulua naisystäväni suvun mieliksi, ruhtinaallisista joululahjoista kun kaikki pitävät.

Sun viimenen käyttöpäivä oli vuosikymmeniä sitte. ;) samoin viimeinen luomustondikseskin oli vuosikymmeniä sitten. Mä en mitään erektiohäiriöistä vanhuudenhöperöä kaipaa. :)

Vierailija

"Sun viimenen käyttöpäivä oli vuosikymmeniä sitte. ;) samoin viimeinen luomustondikseskin oli vuosikymmeniä sitten. Mä en mitään erektiohäiriöistä vanhuudenhöperöä kaipaa. :)"

Tämä on jo feminististä kiihoitusta kokonaista kansanryhmää kohtaan. Meitä viriilejä seitsemäkymppisiä miehiä on Suomi pullollaan (googlaa Arvo Ylpön elämä) ja te kateelliset märkäkorvanaiset olette ihan hukassa todellisuudesta. Ja luuletko, että minäkään kaipaan mitään "koulukiusaajia"?

Huomenna voitte dissata meitä oikein kunnolla, matkamme Floridaan on sen verran pitkä, että luen näitä "koulukiusaamisjuttuja" vasta lauantaina, osin jo aikaeronkin vuoksi.

Kuulemisiin ja näkemisiin Floridan aurigosta.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat