Raskaana oleminen on perseestä.

Vierailija

No niin. Nytpä sen sanoin. Tämä väsymys tappaa, ei saa edes kotia hoidettua. Koko ajan närästää ja on nälkä. Naama on täynnä finnejä ja perse leviää. En ole tippaakaan onnellinen enkä innoissani. Toivon vain, että olisin viimeisilläni ja pääsisisn synnyttämään.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Itselläni oli toisin. Olin energiaa täynnä ja tunsin olevani parhaimmillani.
Nyt kolmen lapsen äitinä koen olevani väsynyt ja loppu. Työpäivät vie voimia ja iltaisin pitäisi olla laatuaikaa lasten kanssa

Vierailija

Synnyttäminen on hauskinta mitä olen ikinä tehnyt (3 synnytystä), mutta raskaus on kyllä niin perseestä kun mikään vaan voi olla.

Vierailija

Minulla väsymykseen auttoi nukkuminen.

Koska olin väsynyt ja odotin minun ja mieheni yhteistä lasta, mieheni hoiti kotityöt.

Sen lisäksi hän piti minusta ja tulevasta lapsestaan hyvää huolta kaikin tavoin. :)

Jos levenevä perse ja finnit ovat oikeasti se sinun ongelmasi, en voi auttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska olin väsynyt ja odotin minun ja mieheni yhteistä lasta, mieheni hoiti kotityöt.

Sen lisäksi hän piti minusta ja tulevasta lapsestaan hyvää huolta kaikin tavoin. :)

Mitähän mahtaisi pomoa sanoa kun vain jäisin nukkumaan kotiin....joillakuilla on katsos ihan se palkkatyökin hoidettavana.

Vierailija

Noh. Mieheni tekee kahta työtä, että meillä on varaa lapseen. Hoitaa kyllä onneksi kotiakin, mutten kaada kaikkea hänen niskaansa. Täytyy mun varmaan soittaa kouluun ja töihin, että jään nyt nukkumaan. Ja kyllä, levenevä perse on ongelma, samoin finnit. Haluan kokea itseni viehättäväksi, nyt en koe. Katselen kauhulla isoperäisiä mammoja ja mietin, ettei oo ihme, jos miehellään on jo nuorempi kierroksessa. Yks tuttu opettajamies oli jo varpajaisyönään kaverin oven takana soittamassa kelloa, vaimo oli vielä sairaalassa vauvan kanssa:D Apua, mut nyt alan ymmärtää miksi miehet tekee niin.

Vierailija

Haluan lapsen, mutten raskautta:D Lasten kanssa on mahtavaa ja valvon töidenkin takia tarvittaessa vurokauden kaksi putkeen, siinä ei oo ongelmaa.

Vierailija

Mä vihaan myös raskaana olemista, vihaan koska jännitän synnytystä ja se kaikki on vielä edessä, vihaan koska mulla on raskausdiabetes ja joudun pistämään useita kertoja päivässä itseeni insuliinia, vihaan koska paikat särkee ja koko ajan pissattaa, ja pelottaa että saako sen vauvan lopulta elävänä syliinsä vai ei. Onneksi tää on mun vika raskaus, ei ikinä enää! T: Rv34

Vierailija

Tämä onkin varmaan ainoa asia, josta olen kateellinen miehille. Heidän ei tarvitse kuin nusasta sen verran että lapsi saa alkunsa. Yhdeksän kuukauden kuluttua onkin sitten vauva "valmis" ja sylissä.  Ei tarvitse kestää kipuja eikä mitään.

Raskaus muka naisen parasta aikaa....ja paskat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mahtaisi pomoa sanoa kun vain jäisin nukkumaan kotiin....joillakuilla on katsos ihan se palkkatyökin hoidettavana.

Voi sinua pälhökustaa. :(

Kun tulin kotiin töistäni äärimmäisen väsyneenä, menin nukkumaan. Nukuin siihen asti että oli aika mennä nukkumaan. Sen jälkeen nukuin.

Sain työni hoidettua erittäin hyvin. Minun pomoni tai alaisteni ei tarvinut kuunnella minun valitusta raskauden aiheuttamasta väsymyksestä.

Sellainen ei kuulu työpaikalle. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat