Naisella 60 kilon ylipaino muttei selluliittiä

Vierailija

Mulla ainakin takareidet pelkkää lihasta. Taitaa selluliitti olla laihojen tauti.

Kommentit (6)

Vierailija

Minä taas normipainoinen ja ihan täynnä selluliittia, käsivarret ja kaikki vaikka aika laiha olen. Luulen myös että lihavilta harvoin sellua löytää, laihojen vaivoja uskon minäkin.

Vierailija

Pic or did not happen. Toki rasvasolut voivat olla niin täydet, että pinnasta tulee muhkuraisen sijaan täyteläinen. Mulla ainakin tulee muhkuroita vasta siinä vaiheessa kun laihtuu, vaikken noin lihava ole koskaan ollutkaan. 

Vierailija

Lihavilla selluliitti ei välttämättä näy yhtä hyvin, koska muhkurat "uppoavat" tavalliseen rasvakudokseen. Silti jossain Suurin pudottaja -tyyppisissä ohjelmissa jopa miehillä näkyy selluliittimuhkuroita.

Vierailija

Ei siis ole mitään uppoavia muhkuroita, kuten sanoin ainoat "muhkurat" tulevat lihaksista. En nyt sano etteikö rasvaa löytyisi, se nyt on selvää tällä painolla mutta selluliittiä ei ole. Sanoisinkin, että tuo selluliitti on yhteydessä liikkumattomuuteen ja siksi sitä voi olla paljonkin laihoilla. Kaipa geenitkin vaikuttavat. Olen aina harrastanut liikuntaa aktiivisesti ja esim. salilla teen 3x15 sarjat jalkaprässillä vähintään 200 kilolla.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat