Pitääkö muiden pehmittää miehelle sukat?
Minun pitää joka arki aamu herätä ja lämmittää miehen sukat kun ei voi muka laittaa niitä jalkaan muuten kun on niin inhottavan koppuraisia ja kovia ja minun pitää pehmitellä hänen sukat. Mies herää kuuden aikaan töihin ja minunkin pitää herätä tuolloin sukkia pehmentämään ja lämmittämään kun kovat ja kylmät sukat tuntuu hänen mielestään inhottavalta jaloissa. Olen yrittänyt että hän itse tekisi sen tai että edellisenä iltana jo pehmittäisin mutta ei kelpaa kun ei se ole kuulemma sama. Menee hermot pikku hiljaa kun haluaisin nukkua pitempään mutta pitää herätä kuudelta pehmittämään tuon miehen sukkia!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee aina sellainen tunne, että maailmassa on kaikki sittenkin hyvin, kun luen täältä miten provoihin suhtaudutaan provosoitumatta. Itse muuten tosimiehenä käytän samoja sukkia koko viikon.
Voi sua raukkaa. Et taida olla naimisissa? Millainen äiti sinulla on, taitaa olla lasun paikka.
Mua rupes pelottamaan että joku täälläkin on kuitenkin tosissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu sai minut naurahtamaan vaivaantuneesti.
Mitä näistä asioista teet tosielämässä?
Vierailija kirjoitti:
Mua rupes pelottamaan että joku täälläkin on kuitenkin tosissaan :D
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu sai minut naurahtamaan vaivaantuneesti.
Kiitti ku jaoit tämän. Sattuiko mitään muuta merkittävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinostaa lähinnä että miten se mahtaa tapahtua.
Näyttää olevan monia tapoja. Laiskimmat laittaa patterille. Joku käyttää fööniä. Leivinuunin päällä on varmaan ihana tapa (samalla paistaa tuoreet leivät). Joku silittää ja mankeloi. Itse laitan omaan jalkaan. Siinä ne venyy ja lämpenee. Pitää olla kyllä juuri pestyt jalat. Muuten tämä minun tapani näyttää olevan ns laiskan emännän tapa
Olen kokeillut nuo kaikki, mutta parhaaksi havainnut sen että ensin tietenkin silitetyt ja mankeloidut sukat kierittää siististi rullalle, lämmittää puusaunan ja kietoo sukkakäärön tuoreeseen koivuvastaan (noh, kohta talvisaikaan on kai pakko tyytyä pakasteesta otettuun, harmi). Näin sukkiin tulee lisäksi ihana aromi, josta kulta erityisesti pitää. Mutta onhan tietenkin joillain noita oikoteitäkin...
Wau. Kuinka monelta heräät? Tarviiko olla uusi vasta joka aamu?
Tottakai täytyy. Ja enhän minä nuku ollenkaan, tärkeintä että kullalla on kaikki hyvin <3
"Pehmittää sukat" on kyllä absurdiudessaan luovimpia provoja vähään aikaan :D en ole koskaan elämässäni ajatellutkaan sukkien pehmittämistä.
Tajusin juuri että olen ihan paska vaimo :(
Mä lämmitän kortsut valmiiksi pillussa, ettei miehen oo kylmä laittaa sitä päälle. Laitan jo iltapäivästä pari kortsua (kuorineen) pilluun ja illalla ennen yhdyntää otan sieltä uunilämpimänä pois.
www.sukat.com/sukat/miesten-sukat/ :sta löydät laadukkaita sukkia miehille joka tilanteeseen. Tutustu ja tilaa sukat kätevästi postilaatikkoosi netistä, jos uskallat! 😉 www.sukat.com
Rättipatterille lämpimään hetkeksi. No toi on vitsi että sukat pehmittää 😂😂😂
Vielä 2015 oli näitä. Voi niitä aikoja. Nyt ei porvoissa ole mitään mielikuvitusta, saati sitten huumoria.
Laita patterille puhtaat sukst, sitä ennen pöyhit niitä.
Ihan normikuivio. Naisen kuuluu mennä sänkyynkin hieman aikaisemmin ja pyöria lakanat lämpimiksi. Tuo on tosi rakkautta..
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi sua raukkaa, mä joudun heräämään jo viideltä pureskelemaan miehen ruuat valmiiksi.
Miksi et pureskele jo illalla valmiiksi ja laita sitten jääkaappiin rasiassa?
No eihän sille mitään eilistä saa tarjota, oletko ihan sekaisin?
Pureskele keskiyön jälkeen.
Itse lämmitän miehelleni pizzan pistämällä sen illalla nukkumaan mennessäni valmiiksi haarojenväliin.
Silitän joka aamu miehelle aamulehden. Jakaja usein runttaa sen niin huonosti , että on ihan ruttuinen.
Tottakai. Äiti tietää parhaiten. Olen kyllä jo odottanut Pekan aikuistuvan. Teidän Keijon rytmi tuntuu luonnollisemmalta aikuiselle pojalle. Noin Pekkakin saisi lämmintä pizzaa. Vai olisiko se liian raskasta ennen nukkumaan menoa?