Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö muiden pehmittää miehelle sukat?

Vierailija
12.10.2015 |

Minun pitää joka arki aamu herätä ja lämmittää miehen sukat kun ei voi muka laittaa niitä jalkaan muuten kun on niin inhottavan koppuraisia ja kovia ja minun pitää pehmitellä hänen sukat. Mies herää kuuden aikaan töihin ja minunkin pitää herätä tuolloin sukkia pehmentämään ja lämmittämään kun kovat ja kylmät sukat tuntuu hänen mielestään  inhottavalta jaloissa. Olen yrittänyt että hän itse tekisi sen tai että edellisenä iltana jo pehmittäisin mutta ei kelpaa kun ei se ole kuulemma sama. Menee hermot pikku hiljaa kun haluaisin nukkua pitempään mutta pitää herätä kuudelta pehmittämään tuon miehen sukkia!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamuyöstä miehen työpaikalla tekemässä osan hänen töistään, pääsee aamupäivän vähän helpommalla poloinen. Olen teettänyt itselleni hänen työavaimestaan kopion. Näin voin helpottaa hänen päiväänsä ja kerkeän kivasti kotiin vielä aamupalalle leipomaan tuoreet sämpylät.

Vierailija
62/63 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin provoksi, jos en olisi tuntenut naista, jonka piti olla joka ilta tiettyyn aikaan keittämässä kahvia miehelleen tai muuten se suuttui. Oli vielä silloin hyvin nuori nainen.

Tällainen 1950-luvulla syntynyt ei aina jaksa käsittää, mihin kaikkeen nuoremmat naiset alistuvat saadakseen miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä herään ennen miestä ja meen makaamaan keittiön pöydän alle. Mies voi sitten aamukahvia hörppiessä lämmitellä jalkojaan mun päällä.

Kannattaa muuten kohdentaa sen miehen jalkaterät kainaloon. Lämpenee nopeammin.