ylipainoisten ilatapuku-pukeutuminen jotain käsittämätöntä!!

kamalannäköistä

Ensinnäkin haluan sanoa että olen itse ollut jossain vaiheessa ylipainoinen, joten tässä en ole haukkumassa yliapinoisia naisia muuten vaan, tai huvikseni purkaakseni omaa typeryytäni.

Kateslin erään gaala-illan valokuvia juhlavieraista, jotka koostui keski-ikäisistä suomalaisista, tai olihan siellä nuorempiakin mukana, muttei kuitenkaan vanhuksia. Iso osa naisista pahasti ylipainoisia. EI SIINÄ MITÄÄN; sitä en kritisoi!!

Vaan kritisoin ongelmakokoisten täydellistä juhla-pukeutumisen tajun puutetta. Siis suoraan sanoen sitä että mielummin mennään  johonkin gaalaan näyttäytymään järkyttävässä liian paljastavassa asussa joka on suunniteltu langanlaihalle missille tai mallille, mutta joka isommissa koossa (XXL) näyttää naurettavalta! Ei, sinun EI kannata laittaa yllesi baletti tutua jos olet XXXL kokoinen! 

Ei, sinun EI kannata paljastaa rintavakoa, joka ulottuu kurkkuusi asti, eikä paljaita käsivarsiläskejäsi! Se näytttää kuvottavalta! PEITÄ NE! Ihan milllä tahansa, tai jätä menemättä ennemmin kuin paljastelet liikaa jos et keksi muuta ratkaisua! 

Ihmisen ruumiinosat kun ei kasva suhteessa, kun ihminen lihoo. Mallikokoinen voi pukeutua avaraan kaula-aukkoon, koska rinnat ei paljastu sieltä. Mutta kun sama puku tehdään XXXL-kokoiselle, ne rinnat pursuilee vääjäämättä sieltä yläosista koska rasvaa kertyy sinne kurkkuun asti,  ja ne muodostaa rinnat.jne jne jne.

Malli voi käyttä selästä avoinaista, mutta selkärasvainen ei.

Siis, jos olet reilusti ylipainoin, peitä itsesi riittävästi, usko mua, ne pursuavat läskit ei viehätä kenenkään silmää. Lähinnä vaan nolottaa kyseisen henkilön puolesta. 

Sama usein toistuu häämekoissa.

Nyt alkakaa vihata mua, ja haukkukaa olan takaa! 

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Olen täysin samaa mieltä, voin yhdessä ottaa kanssasi paskaa niskaan :D Ja ennen kuin joku tulee huutamaan, niin olen itsekin pyöreä. Ei tulisi mieleenkään laittaa päälle sellaisia asuja, joita gaaloissa usein näkee! Onneksi joukossa edes muutamilla on tyylitajua ja näyttävät, että paksukin nainen voi olla tyylikäs.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli avartava viesti. Nyt nukun.

Eikö vain ollutkin :D Ap on todella hyvässä vauhdissa pelastamassa maapalloa. No, ainakin puolikasta :D Mä en nuku, vaan jään lukemaan mitä asiantuntija seuraavaksi laukoo ;D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli avartava viesti. Nyt nukun.

Eikö vain ollutkin :D Ap on todella hyvässä vauhdissa pelastamassa maapalloa. No, ainakin puolikasta :D Mä en nuku, vaan jään lukemaan mitä asiantuntija seuraavaksi laukoo ;D

Antakaas, kun arvaan...T.läskit ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen niin samaa mieltä alottajan kanssa! KAIKKI VAATTEET OVAT SUUNNATTU ENNEN KAIKKEA LAIHOILLE.

Samaa mieltä! Me läskit kuulutaan alastomiksi ni kaikki saa ihailla meidän löllöjämme :))) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen niin samaa mieltä alottajan kanssa! KAIKKI VAATTEET OVAT SUUNNATTU ENNEN KAIKKEA LAIHOILLE.

Siksi kuljenkin alasti.
T. Läski

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ise asiassa suomlaisten juhlapukeutuminen on lähes kaikilla mautonta.

Tämä on ihan totta. Työpaikan pikkujouluissa sen ennenkaikkea huomaa. Ja lasten koulujuhlissa.

Vierailija

Täyttä asiaa. Toinen ääripää esim linnan juhlissa ovat naiset, joilla urheilutaustaa. Paljeteilla kirjailtuja voimisteluvaatteiden mukaelmia. Tätä sivuava esimerkki oli sen Rita Niemen? nk hääpuku.

Vierailija

Hyvä että aina kun kritisoidaan ylipainoisten tyylitajua (EI ylipainoa), niin ensimmäiset vastaukset on "NO OLLAAN SITTEN VITTU ALASTI!!1" tasoista lapsellisuutta... Mutta tosiaan, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat